נתיבות טיילה מול רהט, מרחבים הזיעה בבית

כובש שער הניצחון למרחבים. עומרי אביטן (הפועל אופקים/מרחבים) כובש שער הניצחון למרחבים. עומרי אביטן (הפועל אופקים/מרחבים)
הפועל מרחבים ומכבי נתיבות לא רואות אף אחד ממטר, ועושות עוד צעד בדרך למטרה

הפועל אופקים/מרחבים - הפועל גדרה 0:1

עומרי אביטן, כובש שער הניצחון: “ידענו שאנחנו מגיעים למשחק מוקש, שיכול לקבוע אם נהיה למטה או למעלה. בהתחלה לחצנו אותם עם כל החלק הקדמי שלנו והגענו לכמה מצב קורצים. התמזל מזלי והצלחתי לשים גול מבישול של אדיר פיטוסי, ואני שמח שהוא הפך לגול ניצחון”.

מ.כ ערד/תמר - בית”ר קריית גת 3:1

דור סבן, כובש השער לערד: “כדורגל משחקים קודם כל עם לב ורק אחר כך עם הרגליים. אנחנו קבוצה חסרת ניסיון, וקשה להחדיר את זה לשחקנים הצעירים. מקווה שנצליח לשרוד דרך המבחנים”.

מכבי נתיבות - צעירי רהט 0:6

יוני אליאס מנתיבות, מסכם: “למרות התוצאה, רהט לא קבוצה קלה. הגענו למשחק מוכנים, עקשנים ומאוחדים, וזה מה שהביא לנו את הניצחון. בסופו של דבר, כדורגל יש לכל קבוצה. אני מאמין בקבוצה שלנו, ואם נמשיך להציג את היכולת הזו, ביחד עם העבודה הטובה של אהוד, נצליח להגיע לפלייאוף”.

חליל אלסאנע, מאמן מרהט, מוסיף: “זה היה משחק קשה. השחקנים בצום ומזג האוויר החם לא הוסיף. לא הצלחנו לעמוד בקצב והפסדנו. בנוסף, היו לנו כמה שחקנים פצועים ונאלצתי להחליף אותם במחצית. אני מקווה שבמשחק הבא יהיה יותר טוב, ובסופו של דבר נישאר בליגה”.

הפועל לוד - מ.ס באר שבע 0:2

איתי לוזון, מאמן באר שבע: “משחק חוץ נגד מקום ראשון, לואי לא בהרכב בגלל הרמאדן, גולדמן פצוע, מחצית ראשונה בעיקר היינו עסוקים במשחק הגנה אבל עמדנו טוב והיריבה לא יצרה הרבה מצבים, לצערי השער שספגנו היה ישירות מהקרן. מחצית שנייה ערכנו מס חילופים, הגישה הייתה התקפית, היינו שווים ויותר טובים מלוד, המון החמצות שיכלו להפוך את המשחק. בדקה האחרןנה הקבוצה הייתה בגישה מאוד התקפית וספגנו מתפרצת. מאוכזבים מאוד מהתוצאה, אבל מרוצים ממשחק מהמחצית השנייה וממספר המצבים שהצלחנו לייצר”.

שאר התוצאות
בני אילת-מכבי קריית מלאכי 2:2
עירוני מודיעין-בית"ר יבנה 0:0
בית"ר מעלה אדומים-בית"ר אשדוד 4:1
מ.כ. ירושלים-מ.ס. שיכון המזרח 0:3





 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?