איליי חן הורחק מחמישה משחקים, בחולון זעמו: "רעידת האדמה נעשה אחרי סיום הליגה"

כעס על השיפוט ועל הדיין. שחקני חולון כעס על השיפוט ועל הדיין. שחקני חולון
השחקן הורחק בסיום המשחק מול אור יהודה ולמרות טענות המשקיף עמד לדין כאשר הדיין פרסם את ההחלטה שבועיים לאחר הדיון

 ירמיהו חולון הפסידה בצורה דרמטית ביום שישי במשחק הראשון בפלייאוף לקביליו יפו בתוצאה 1:0 ואף זעמה על תצוגת השיפוט והיום התבשרה כי שחקן הקבוצה, איליי חן, לא יעמוד לרשות הקבוצה בשאר משחקי הפלייאוף העליון. הסיבה: דיין בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד גיורא לנדאו, קבע עונש של חמישה משחקים בפועל בעקבות הכרטיס האדום של השחקן בסיום המשחק מול אור יהודה כאשר אז טען שופט המשחק שהשחקן דחף אותו.

בדיון שהתקיים בתחילת חודש אפריל הכחיש השחקן בתוקף את הטענות ואף ניגש מיוזמתו לבדיקת הפוליגרף שהראתה כי הוא דובר אמת. על פי אנשי חולון אז מבקר השופטים שהיה באותו משחק, ראובן ג'ינו, הגיש מכתב ליו"ר איגוד השופטים ובו טענו כי מנקודת מבטו הוא לא ראה פגיעה של חן בשופט. מעבר לכך, טענו אנשי חולון בדיון כי חן ששיחק בנבחרת ישראל השונות אינו בעל עבר משמעתי ובחולון דרשו לזכות את השחקן בהתחשב בכל הנתונים שהועברו לדיין. לנדאו ביקש זמן לבדיקה ולאחר מספר דרישות של אנשי חולון וכאשר כבר שוחקו מאז שלושה משחקים הגיעה התשובה ובה הוחלט כי הוא ירצה עונש של 5 משחקים בחוץ.

בחולון זעמו על ההחלטה וגם על העיתוי כיצד זה הגיע רק לאחר שבועיים וכעת יצטרכו לשחק את כל משחקי הפלייאוף ללא אחד השחקנים החשובים במשחקים האחרונים. מעבר לכך, בחולון טענו כי באופן תמוה הפסיקה הגיעה לאחר טענות הקבוצה נגד השיפוט במשחק ביום שישי כאשר הבעלים רונן קנאפו התעמת עם השופט לאחר המשחק.
בחולון מסרו בתגובה: "ידענו כבר לאחר התקרית עם שופט המשחק האחרון שכנראה הפסיקה תהיה לא לטובתנו. קנאפו אף אמר לשחקנים ולצוות בחדר ההלבשה: "התקרית עם השופט גמרה לאיליי חן את העונה. אתם תראו, עכשיו ימהרו לפגוע בנו".

גורם במועדון ציין: "אני כבר ידעתי מאתמול ויש לי המקורות שלי שהולכים לגמור לאיליי את העונה ולהתנקם בנו אחרי שבאנו בטענות קשות על איגוד השופטים אחרי המשחק מול יפו. נשאיר את הקלפים קרוב לחזה ואת רעידת האדמה נעשה אחרי שתיגמר העונה. אני לא רוצה לפגוע בשחקנים עכשיו. אני אומר מפה לכל השחקנים שלי וגם לצוות האימון- עשיתם עונה גדולה. אני גאה בכם ותמשיכו להילחם כמו גברים עד הסוף גם אם זה נראה שכל העולם נגדנו. תוכיחו לכולם שהכדורגל מנצח בסוף ואל תתנו לאף אחד לשבור אתכם . אז נשחק נגד 12 לא 11, גם את זה אפשר לנצח".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בכיינים
(ישראל: 18:09 19-04-2021)
אתם בכיינים... בכלל בחולון בזמן האחרון יש רק תלונות, גם בכדורסל. לא עולים ליגה בכוח... תנצחו את כל המשחקים שנותרו תעלו
2
0:3 זה יותר מ-0:1, בטח כשהפרש שערים יקבע למקום במבחנים
3
אכלו לי
(מרקו פולו: 19:43 19-04-2021)
שוב אכלו לי שתו לי מתנכלים לי זה כאשר מפסיד לא יודע להפסיד כולם אשמים חוץ ממנו ומהקבוצה שלו תפסיק לבכות כל דבר שלא מסתדר לו כמו ילד קטן לא יודע לכבד הפסדים
4
תנו לספורט לנצח
(תתביישו...נקמה רעה של הרעים: 19:44 19-04-2021)
בושה בושה
6
אין טכני
(הבורר: 09:11 20-04-2021)
אין שיתוף שלא כדין כי לא היתה הרחקה אוטומטית ולא צו ביניים להרחקה עד למתן החלטה
7
ילד זבל
(אחד שמכיר: 11:49 23-04-2021)
ילד חוצפן שהגיע ממכבי פתח תקווה , חשבו מנור סולומון הבא! בסוף מסתבר שחקן חלש וחוצפן שלא יודע לעשות שום דבר אז מתעסק בכל דבר שלא קשור לכדורגל

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?