שני שחקני ריינה הורחקו עד לסיום העונה בעקבות המהומה מול כאוכב

קיבל עונש של שישה משחקים. רבאח קיבל עונש של שישה משחקים. רבאח
דו"ח השיפוט וגם התוספת של המשקיפה הביאו להרחקות משמעותיות בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. גם הקבוצה נקנסה ב-4000 שקלים

אירוע חמור וחסר תקדים התרחש בסיום משחק הפלייאוף בין הפועל כאוכב למכבי ריינה, כאשר בעקבותיו הורחקו שני שחקני ריינה, אשרף רבאח ואשרף עתאמלה, ל-6 משחקים ולמעשה סיימו את העונה.

דיין בית הדין, זועבי- פאהום וופא, קיבל דו"ח חמור מהשופט וגם מהמשקיפה שהייתה במשחק הזה והחליט להעניש את הקבוצה ואת השחקנים בעונשים חמורים למרות שמדובר ברגעי השיא של העונה.

בדו"ח השופט נכתב:

"תקרית; 1) עם השריקה לסיום המשחק נזרק נפץ מקהל המזוהה עם הקבוצה הביתית מכאוכב לעבר ספסל קבוצת החוץ והתפוצץ בסמוך לחברי ההנהלה של ריינה במזל אף איש אינו נפגע, בנוסף לנפץ נזרקו גם אבנים לספסל הקבוצה האורחת מריינה שגם במזל איש אינו נפגע.

2) לאחר מספר דקות כאשר אני בחדר השופטים נזרק נפץ נוסף שהתפוצץ בסמוך לחדר השופטים. 3) כאשר הייתי עם הצוות בחדר השופטים לאחר סיום המשחק התפתח עימות רב משתתפים בין שחקני שתי הקבוצות וחברי הנהלה לא זיהיתי משתתפים מכיוון שהייתי בחדר ההלבשה.

מצרף את התייחסות המשקיפה הגברת ניקול ציטרין : " לאחר שריקת סיום המשחק , התחילה מהומה בין הקבוצות ראיתי את שחקן מספר 11 של ריינה , עתאמלה אשרף ת.ז 037760451 מכה את שחקן 90 של כאוכב אגא נמיר ת.ז 212207211 ואליו הצטרף שחקן נוסף של ריינה מספר 27 ראבח אשרף 311288443 והכה גם הוא את מספר 90 של כאוכב , חברת האבטחה יחד עם שתי הקבוצות הפרידו ועצרו את המהומה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לו מספיק
(אוהד: 14:20 29-04-2021)
נקודות בפועל למען יראו ויראו בושה לקהל בושה לשחקנים ממש מגעיל אין לכם מקום בשום קבוצה ברברים
2
ניקול עאלק. מי זאת בכלל
(יוסף: 17:05 29-04-2021)
אף אחד לא הרביץ..ככה זה שנותנים לניקול גיבוי כאילו היא מנהלת את ההתאחדות..בושה וחרפה ...
3
בקה
(מופק: 03:19 30-04-2021)
לו משנה עם שני אשרפים או בלי שני אשרפים רינה לו עולא היקר הכנס רק מחבסים האתחדות כסף רקכסף כנסות סוף עונה שלמתם והשקאעתם ולו עליתם מסכנים רינה מתפרקים השקעתם מליונם באביר באי באי רינה שנה הבאה מתפרקים הרבה הרבה תביעות יהיו לקבוצה באי בסול המנהל א

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?