הקרב על ליגה א': הוד השרון מול קריית אונו

מגיע לתת הכל. יחזקאל (צילום: באדיבות המצולם) מגיע לתת הכל. יחזקאל (צילום: באדיבות המצולם)
הראשונה בטבלה תארח את השנייה וניצחון של הוד השרון ככל הנראה יכריע. יחזקאל: "מגיע לנו להיות שם"

 הקרב על הכרטיס לפלייאוף העליון בליגה ב' דרום א' מגיע לנקודת רתיחה כאשר הראשונה, הפועל הוד השרון, תארח את הפועל קריית אונו.

דריכות גדולה בהוד השרון לקראת המשחק כאשר חניכיו של יניב לוזון מבינים כי ניצחון יכריע את המאבק ויחזיר את הוד השרון לליגה א'. הוד השרון עשתה העונה שינוי גדול ונהנית מהניסיון של שחקני ליגת העל בעבר, אלירן סיימון ומור שקד. למרות זאת, בקבוצה מבינים כי מולה תגיע יריבה עיקשת בדמות קריית אונו שניצחון שלה עשוי להוביל למהפך. שתי הקבוצות מגיעות במומנטום חיובי כאשר קריית אונו הביסה את רו"ח תל אביב בתוצאה 5:1 והוד השרון 'טיילה' מול כפר ברא בתוצאה 1:7.

בלם הוד השרון, הראל יחזקאל, דיבר על ההכנות ואמר:"זה ללא ספק אחד המשחקים הכי חשובים העונה בכדי להבטיח את העלייה לפלייאוף. לאחר השקעה רבה מצד המועדון והשחקנים אני חושב שמגיע לנו להיות שם. אנחנו מגיעים מוכנים ודרוכים מנטאלית ומקצועית למשחק בכדי להשיג ניצחון שיקנה לנו עלייה לשלבים המכריעים של העולה לליגה א' "

מהו הערך המוסף שאתם מביאים אתכם למשחק?
"למשחק כזה מעבר ליכולת צריך לבוא עם נחישות והקרבה, כל שחקן ושחקן מבין את משמעות המשחק וצריך לתת מעצמו ה-100 אחוז שלו. אנחנו נתמודד עם קבוצה שיש לה סגל שחקנים מהטובים בליגה וצפוי מפגש מעניין ללא ספק".

איך אתה רואה את הסיכויים שלכם אכן לעלות ליגה בסוף העונה?
"יש לנו עוד מכשולים בדרך לעלייה שנצטרך לדעת לעבור כדי לעלות ליגה. יש לנו סגל שחקנים צעיר שרעב להצלחה בשילוב הניסיון של השחקנים הוותיקים, ואני חושב שזה מתכון טוב לעלייה. מה הסיכויים שנעלה? מאוד מאוד מקווה שאכן נצליח לעשות זאת אך את זה נדע בסוף העונה, ימים יגידו".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הוד השרון קבוצה לעלייה
(אחד שמבין: 16:58 29-04-2021)
קבוצה שמשחקת כדורגל יפה
2
אחלה של כתבה!
(יוסי: 19:15 29-04-2021)
יחזקאל נותן עונה טובה ובע"ה שנעלה לליגה א'!
3
קוקי
(ידיד: 21:12 29-04-2021)
בהצלחה תנצחו ותעלו לפלייאוף .שם המשחק שונה הניסיון יכריע יותר ומי שתהיה מוכנה וחזקה .תעלה שמשון קבוצה חזקה מאוד מחנה טובה אבל פחות מפחידה .ויש את קרית אונו הכישרונית / וביתר רמת גן החזקה והמרעננת .
4
רק קריית אונו
(כדורגל נשמה: 14:12 30-04-2021)
קבוצה מדהימה בעזרת השם ובעזרת השחקנים יעלו ליגה
5
אומנם יש תוצאה אבל לא סופית זה משחק קובע למה לא לעדכן בריל טיים.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?