ניר עזריה: "המשחק מול כאוכב הוא על עונה שלמה"

שחקני טירה (וואסים מוואסי) שחקני טירה (וואסים מוואסי)
במועדון ספורט טירה רוצים לחזור למסלול הניצחונות ובעיקר להשיג עוד ניצחון יוקרתי מול כאוכב, שמצדה קרובה מתמיד לליגה הלאומית

המשחק בין מועדון ספורט טירה או הפועל כאוכב, יכריע ככל הנראה את העולה לליגה הלאומית. שתי הקבוצות סומנו לאורך העונה כטובות ביותר במחוז וכעת המשחק בכאוכב עשוי להכריע את העלייה.

בטירה מבינים כי בכדי להיות שם אז הם צריכים לקבל בחזרה את השערים של החלוץ ניר עזריה שאמר לקראת המפגש: "יש לנו חוסר מזל בתקופה האחרונה כי אנחנו משחקים טוב וכל קבוצה שבאה מולנו רואה זאת ואיכשהו כובשת. בכל מקרה אנחנו שומרים את הטוב לסוף והעלייה תהיה מתוקה. כל הקבוצות בפלייאוף טובות אבל בכל משחק אנחנו הרבה יותר טובים".

לגבי המשחק מול כאוכב אמר החלוץ: "המשחק הוא 50/50 בטח שהמשחק בכאוכב. זה משחק על עונה שלמה ואני מאמין בקבוצה שלנו ונקווה שננצח ואז נהיה רגל וחצי בלאומית. ברמה האישית טוב לי בטירה כי זה הבית שלי וחזרתי לכאן כי מאוד אוהבים אותי ומכבדים אותי. אני פחות כובש במשחקים האחרונים ועדיין כולם תומכים בי ואין לי ספק שעם הקהל הנפלא שלנו אז נעשה את העבודה".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בקה
(סלס סוסל: 16:01 30-04-2021)
מברוק טירה ליגה לאומית מגיע לכם אנשלה אחוד בני באקה עולה בשנים הבאים הידה אחוד בני באקה אל גרבייה אחלה רמדאן צום קל אנשלה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?