תלויה בעצמה: ריינה ניצחה את טמרה

הכל תלוי בהם. שחקני ריינה (דאפר מחאמיד) הכל תלוי בהם. שחקני ריינה (דאפר מחאמיד)
הקבוצה של אדהם האדיה חזרה למאבק העלייה, וניצחון במחזור האחרון יביא אותה לפלייאוף העליון. אמיר כהן: "מי שלא יכל להפסיד גם לא יכול לנצח"

דרמה גדולה הולכת להתרחש במחוז הצפוני ולקראת המחזור האחרון במשחקי הפלייאוף, כאשר מי שאחראית על הדרמה היא מכבי ריינה שבניגוד למשחקים הראשונים בהם הפסידה הצליחה לחזור ואתמול השיגה ניצחון גדול על מכבי טמרה בתוצאה 1:3.

כעת ריינה צריכה ניצחון במחזור האחרון על הפועל כאוכב כדי לחגוג עלייה היסטורית בסיום העונה. טמרה מהצד השני שוב פישלה ברגע האמת, ולמרות ניסיון רב של שחקניה, עדיין נראה כי היכולת לא מספיק טובה בשביל המקום הראשון.

דווקא טמרה פתחה נהדר ועלתה ליתרון בדקה השישית כאשר מוחמד מחאמיד העביר כדור עומק נהדר לאחמד קאסום שקבע 0:1. ריינה לא נבהלה כאשר בדקה ה-21 עדן דהן העביר כדור נהדר לסלים עמאש וזה קבע 1:1. שמונה דקות במחצית השניה בעיטה לא טובה של שרון לוי מצאה בטעות את עמאש וזה בעט נהדר מתוך הרחבה וקבע 2:1. שלוש דקות לסיום פריצה נהדרת של סעיד דיאב המחליף מצאה שוב את עמאש שכבר שלושער.

מאמן ריינה, אדהם האדיה, נשמע מרוצה ואמר: "מגיע שאפו גדול לשחקנים כי באנו ללא חמישה שחקנים וזה הרבה למשחקי פלייאוף והמשחק הזה ייתן לנו פוש ונקווה שהמטרה תושג והשמחה בסוף הייתה גדולה. אנחנו משחקים בבית מול כאוכב במחזור האחרון ונקווה שנוכל להשלים את המשימה בצורה הכי טובה".

מאמן טמרה, אמיר כהן, אמר לאחר ההפסד: "משחק לא טוב שלנו , העייפות הכריעה. בדיעבד ההרחקות של ריינה רק עשו לה טוב והכניסו שחקנים רעננים למשחק, מה שלנו אין בגלל סגל קצר. השחקנים עשו כל שביכולתם והשתדלו, לא קל לשחק 5 משחקים בשבועיים ועוד במזג אויר שכזה. ברכות לריינה על הניצחון". מי שלא יודע להפסיד לא יכול לנצח ואני מקבל הכל באהבה. נמשיך בכל הכח במחזור האחרון בתקווה להעפיל מהמקום השני".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אמיר כהן לא מבין בכדורגל
(יוסי: 16:26 01-05-2021)
ריינה עם חצי קבוצה ניצחה את טמרה בבית שיש לה כמה כוכבים ועולה על ריינה אבל הפסידה לריינה
2
באקה
(ח ת א ם מקצועאן: 08:45 02-05-2021)
הכל אפלוף השועיר ימכור את המשחאק הבא העסכה סגורה כסף כסף כסף כסף מיתפתיף מסכנים ריינה מברוק לעולה מגיע לה חג שמיח
3
אמיר כהן
(שאדי: 16:14 02-05-2021)
אין לו מושג בכדורגל .תעשה לנו טובה תעזוב אותנו כל היום רושם הודעות בפייסבוק .מאמן גדול

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?