סעיד בסול: "לא עניין אותי הדיבורים על כוכבים כי השגנו את המטרה"

מסכם את העלייה. בסול מסכם את העלייה. בסול
בלעדי. מכבי ריינה חגגה היסטוריה עם העלייה לליגה הלאומית והבעלים התפנה לשיחת סיכום בה דיבר על הביקורת, הרגע המשמעותי של העונה ועתידו של אדהם האדיה

אלפי תושבי היישוב הקטן, ריינה, יצאו אתמול ברחובות וחגגו היסטוריה ואת ההישג הספורטיבי הגדול ביותר כאשר הקבוצה עלתה לליגה השנייה. למעשה מדובר בעלייה רביעית בחמש שנים והישג שכל מועדון בישראל היה גאה בו.

העונה הזאת הייתה מוזרה עבור מכבי ריינה שהתחילה עם ניצחון בבית הדין שהעלה אתה קבוצה לליגה א', עם שינויים דרמטיים במהלך העונה ועם רגע אחד מתוק במיוחד. מי שאחראי הבלעדי של הקבוצה הוא סעיד בסול שעבר לא מעט תהפוכות העונה שבסופן יצא המנצח הגדול ביותר. לאחר 48 שעות של חגיגה התפנה בסול לראיון מיוחד.

אתה מאמין שאתה בליגה הלאומית?

"אני מרגיש שמחה ואושר. זה אושר שלא הרגשתי עד עכשיו בכדורגל עם מועדון צעיר שקיים רק חמש שנים ועלה ארבע ליגות. כל שנה יש עלייה וזה אתגר שקשה לעמוד בו ולמרות זאת עשינו היסטוריה ליישוב צנוע שלא הייתה בו פעילות ספורט במשך 17 שנים. לאורך כל הזמן האמנתי בקבוצה ופתחנו את הפלייאוף עם שני הפסדים אבל סיימנו אותו עם 10 נקודות בארבעה משחקים וזה לא בא במזל. גם במשחק העלייה מול כאוכב היינו הרבה יותר טובים במחצית הראשונה ויכולנו לכבוש ארבעה שערים".

מה היה הרגע המשמעותי של העונה לדעתך?

"הכדורגל הוא אכזרי וחוץ מכדורגל יפה צריך גם מזל. גם במשחק הראשון מול טירה היינו הרבה יותר טובים במשך 70 דקות אבל החמצנו והם כבשו ממצב נייח ואז הלכנו על כל הקופה וספגנו שער נוסף. אני זוכר שלמרות אותו הפסד נכנסנו לחדר וכל שחקן שלנו הבהיר שרק אנחנו נעלה ליגה. אחרי ההפסד לטמרה בו הפסדנו 1:3 הבנו שצריך לזעזע וגם אני וגם אדהם האדיה עשינו שיחה עם השחקנים שעשו סוויץ בראש והיום אנחנו בליגה הלאומית".

לאורך העונה ספגתם לא מעט ביקורת שיש לכם יותר מדי 'כוכבים'?

"בוא נדבר על הכוכבים שלנו. יש שחקן אחד משמעותי שצירפנו והוא ריף מסיקה שהגיע מליגת העל. כל השאר ללא יוצא מן הכלל שיחקו בשנים האחרונות בליגה א'. זה שהתקשורת הגזימה אז זה התפקיד שלה. גם בטירה, גם בטירה וגם בכאוכב יש שחקנים מצוינים ויש קבוצות שוות שהתחילו את הפלייאוף. אותי לא מעניין אם יש לנו או אין לנו כוכבים אלא בסופו של דבר חשוב שיש לנו מטרה והיא הליגה הלאומית. בליגה הסדירה לא היינו מספיק טובים אבל תמיד ידעתי שיש לנו שחקנים מספיק טובים שיגיעו למאני טיים של העונה".

מה יהיה בריינה בעונה הבאה?

"עכשיו אנחנו חוגגים ונהנים ואחרי החגים נתחיל לעבוד. נבנה קבוצה טובה שתתקע יתד בליגה הלאומית ותהיה מועדון מכובד בליגה השנייה".

מילה לאוהדים הנפלאים שלכם?

"אני מבטיח לאוהדים שנבנה קבוצה חזקה שאומנם לא תילחם על העלייה אבל גם לא תילחם על ירידה. אנחנו רוצים ללמוד את הליגה הלאומית ולהתארגן בהתאם".

לסיום מילה על המאמן אדהם האדיה?

"ראשית אני רוצה להודות למאמן שפתח איתנו את העונה והוא עיסא נוג'ידאת שבנה את הקבוצה שלנו אך הדברים לא הסתדרו ונפרדנו אבל אני מודה לו. האדיה הגיעה במהלך העונה ועשה מאמצים רבים בכדי להעלות את הקבוצה והחלטנו שהאדיה ימשיך איתנו גם בעונה הבאה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אין צדק
(אמת : 13:42 08-05-2021)
ימים יגידו והאמת תצא לאור . שופטים מושחטים
2
הכל בלוף
(אוהד ניטרלי : 18:06 08-05-2021)
נגד טירה במשחק הראשון ריינה הפסידה 2 והתוצאה יכלה להיות 4 לטירה במשחק השני טירה עם 10 שחקנים 40דקות יכלה להגדיל התוצאה אבל טעות שוער תיקו.במשחק השני נגד טמרה 3 _1לריינה משחק לא כשיר והמבין יבין. הכל בלוף כי הכסף מדבר הכל מושחת עד מתי ?
3
סעיד אל תהיה תמים
(מאוקלי : 02:47 09-05-2021)
אתה ועוד נפשות טהורות במיוחד החבורה מנצרת היו שותפים לקניית העלייה שתתבייש אתה והמאמן שלך ששבוע שלם מתקשרים ומבטיחים הבטחות לילדים של כאוכב . ואשר מיוצגים על ידי סוכן השחקנים שחלב ממך הרבה כסף. תתחילו להבין ולהפנים איך מתבצעות הקומבינות הבאתי רמזים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?