הכדורגל בעד פיוס: מאמני ועסקני המחוז הדרומי בפנייה כנה

מאמין בדו קיום. רול (נזיה סולטן) מאמין בדו קיום. רול (נזיה סולטן)
בקרב אנשי הכדורגל מקווים כי הדו-קיום שהיה לאורך השנים לא ייפגע לאור ההסלמה בתוך מדינת ישראל וברצועת עזה

במשך שנים רבות שימש הכדורגל כאות כבוד לדו-קיום בחברה הישראלית, וגם כעת לאור ההסלמה במדינה פונים ראשי ומאמני הקבוצות השונות לציבור בבקשה לרגיעה מיידית וחזרה למציאות.

קפטן שמשון כפר קאסם, סיראז נסאר, ציין: "אנחנו במצב קשה מאוד. אני מקווה מאוד שהרוחות יירגעו ושדרך הספורט יש בהחלטה פוטנציאל גדול להחזיר את השקט ואת החיוך לאנשים. מי שהאמין בשלום לפני המצב הזה ימשיך להאמין בו גם עכשיו".

סיראז נסאר (מוחמד סרסור)

כוכב טירה, רן רול, אמר: "הכדורגל תמיד חיבר בין אנשים ודתות ללא גזע ומין ולא משנה אם אתה יהודה, מוסלמי, נוצרי או דרוזי. הכדורגל ידע להשאיר את הדעות הפוליטיות מחוץ לחדר ההלבשה ואני מאמין ובטוח שכך זה ימשיך להיות".

כוכב אדומים אשדוד, אוהד אדלשטיין הוסיף: " אני חושב שזה מצב עצוב מאוד. עברנו מגפה עולמית לא פשוטה, התחלנו לחזור לשיגרה ועכשיו שוב כל השיגרה עוצרת בגלל המצב הזה. אני חושב שבכדורגל יש שילוב של הספורט בין היהודים לערבים, וכואב לי ממש על המצב שנוצר במיוחד בערים מעורבות. נקווה לימים טובים יותר ושנחזור לשיגרה מהירה ובטוחה כמה שיותר מהר".

אוהד אדלשטיין (PayPerLens)

בלם אדומים, פיליפ חאיכ, אמר: "זה לא נורמלי מה שקורה במדינה. מזעזע לראות את זה. זה מנוגד לערכים הבסיסיים שלנו כבני אדם. אני מקווה שהכל יעבור כמה שיותר מהר".



 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?