בדרך לליגה א' עוצרים באילת

הפלייאוף הגיע לאילת (אלי שמש) הפלייאוף הגיע לאילת (אלי שמש)
מי שהייתה אחת הקבוצות הפייבוריטיות לעלות לליגה א' בסיום העונה מתחילה את המסע בפלייאוף העליון, בתקווה לסיים במקום הראשון

לבני אילת הייתה עונה יוצאת מן הכלל ולמרות שסיימו במקום השני בבית אחרי מכבי עירוני שדרות, בקבוצה הדרומית מחכים בקוצר רוח למשחקי הפלייאוף. כדי להבין מה עובר על המועדון השנה ואיך הדברים נראים בתקופה אחרונה, יו"ר בני אילת, תאמר 'תותי' נופי, התפנה לראיון מיוחד ל'דאבל פס'. 

תקופה קשה עוברת על המדינה ובכלל שנה מוזרה, איך מנהלים מועדון בהצלחה בשנה כזו?

"אכן תקופה קשה מאוד עוברת על המדינה ואני מוטרד מאוד כאזרח שאוהב את המדינה שלו. ללא ספק מדובר בשנה מוזרה במיוחד והזויה, לא זוכר מימיי עונה כזו עם כל כך הרבה עצירות פגרות וחוסר וודאות שמתבטא בכל התחומים ובעיקר בתחום התקציבי והרגשי . שחקנים צעירים שאהבו כדורגל פרשו או רצו לפרוש מהייאוש של הסגרים והקורונה, ספונסרים ברחו ומתקשים להחזיק עסקים אז בטח לא יתרמו לקבוצה.

כדי לנהל מועדון אין נוסחה אחת אלא שילוב של סבלנות, אוזן קשבת, זמינות, ובעיקר מענה לבעיות ואכפתיות כל הזמן בתקופה הזו. צריך אנשים טובים ואני חושב שזה הכוח שלנו. יניב המנכל, חברי ההנהלה, שרון המאמן ושני העוזרים שלו אלי ואלי  אודי וניק, וכל צוות מחלקת הנוער המדהים. על כל אלה מצטרף אופיר היועץ המקצועי שלנו ואילן הסקאוט וכולם ביחד זה כח גדול שמביא להצלחה הזו.

מנהל צריך לדבר עם השחקנים ואנשי הצוות, לתחזק את הרגשות ולאתגר כל הזמן את השחקנים ולשמור אותם עם רעב ואופק לליגה שתכף תחזור. עצם זה שהעמדנו מטרה לעלות ליגה בתחילת העונה עזר לנו לשמור את כולם בפוקוס ולשמור על הסגל הקיים. גם בזמן שלא היו אימונים, רוב השחקנים גילו מקצוענות וערכו אימונים אישיים, שיחקו קטרגל ביחד ושמרו על היכולת והכושר".

עד כה הייתה לכם עונה יפה מאד, האם מבחינתך הקבוצה ענתה על הציפיות או שהיה מקום לשיפור?

"תודה רבה. בהחלט התוצאות ענו על הציפיות כי אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה מצוינת וחבורה של שחקנים מוכשרים ומקצוענים שרעבים להצליח. מקום לשיפור תמיד יש, הצוות שלנו יושב ביחד כל שבוע מנתח את השבוע שעברנו ובודק מה אפשר לתקן ואיך לשפר. אני חושב שזה אחד הדברים החשובים בכל ארגון שהוא ובכדורגל בפרט, בקרה ותיקון טעויות".

ראינו השנה קבוצות שמגיעות לפלייאוף ומתרסקות, איך אתם מכינים את הקבוצה למשחקים?

"אין ספק שפלייאוף זה לא עונה רגילה וצריך לעשות לו הכנה שונה ומיוחדת. אנחנו מתמקדים בעיקר בהורדת עומסים ואימונים טקטיים. אל תשכחו שהשחקנים האלה מאמצע יולי שנה שעברה על הרגליים והגוף שלהם זה לא מכונה. בנוסף עיבונו את מערך הטיפולים ואנחנו מאפשרים לכל שחקן שמרגיש קצת את השריר או עומס לנוח ולטפל בעצמו כדי להיות מוכן לפליאוף. בפן המנטלי, אנחנו לא לוחצים על השחקנים ומנסים לשמור על צניעות ושקט שהביאו אותנו למקום בו אנו נמצאים".

אם לא תעלו לליגה א' זאת תיהיה עבורכם אכזבה / כישלון לנוכח העונה שעשיתם?

"את האמת שאני לא אוהב לחשוב מה יקרה אם לא, אני אוהב לחשוב חיובי ולהיות אופטימי. אני מאוד רוצה לעלות ואני חושב שאין אחד במועדון הזה שלא חולם על זה. יותר מזה, אני חושב שיש לנו את הרצון הכי גדול מכל האחרות. בוודאי שאם לא נעלה, נתאכזב מאוד".

יש קבוצה ספציפית שאתה חושב שהיא תתחרה איתכם על העלייה ראש בראש?

"האמת שאני לא מכיר את לוד ואת ירוחם של השנה. אני יודע ששדרות קבוצה מצוינת שגם ניצחה אותנו. אבל אני גם יודע שיש לנו קבוצה יציבה מאוזנת וחזקה שיכולה לנצח כל קבוצה ביום נתון. אני מאחל שהטוב ביותר ינצח ומקווה שבסוף מי שתעלה היא בני אילת".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תאמר
(מלאך : 13:39 22-05-2021)
מנהל מקצועי מספר 1 עם לב ענק שנותן הכל בשביל המועדון והשחקנים
2
אני בעד אילת
(אריה: 14:35 22-05-2021)
3
איפה פיני עייש???
(דני האשדודי : 16:28 22-05-2021)
מודיעין מועמדת מספר אחת לעלייה תחילת עונה ....מכרו סיפורים התרסקות
4
עירוני שדרות
(דודי: 21:16 22-05-2021)
5
בני אילת
(שמעון בן שימול אילת: 23:28 22-05-2021)
קבוצה מצוינת בנויה על סגל צעיר ומקומי כשוער עבר של הקבוצה מאמין בלב שלם שבני אילת יעלו ליגה בגלל הרצון והתלהבות של השחקנים בהצלחה
6
שרון חיטמן אגדה
(כרמלי: 18:18 23-05-2021)
7
ירוחם
(יעקב: 06:51 30-05-2021)
למה לירוחם אין רצון לעלות לירוחם יש את הקבוצה הטובה והיא תעלה לליגה א אילת למבחנים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?