סיכום המחזור בליגה ב' דרום א'

חגיגת שערים של בית דגן (ניסים קמחי) חגיגת שערים של בית דגן (ניסים קמחי)
בקרית אונו לא יכלו לקוות לפתיחה יותר טובה למשחקי הפלייאוף, פדרסייה ובית דגן נפרדו בתיקו רב שערים

פלייאוף עליון

הפועל מחנה יהודה - הפועל קרית אונו 4:1
זה היה המחזור של קרית אונו ללא צל של ספק. פתיחה נהדרת וניצחון חוץ חשוב על מחנה יהודה. קרית אונו הובילה במחצית 0:1 משער של ליאור יהודה אך במחצית השנייה היא התפוצצה על המגרש כאשר ליאור יהודה השלים צמד, וגיא אבו ואביעד זרביב הוסיפו. מחנה יהודה הצליחה לצמק חמש דקות לסיום מרגליו של איציק שולמייסטר.

תוצאות נוספות:
הפועל הוד השרון - שמשון תל אביב 0:0

פלייאוף תחתון

הפועל פרדייסה - עירוני בית דגן 4:4
איזה משחק הפכפך ומשוגע קיבלנו בין שתי הקבוצות, עם שני שערים בדקות הסיום של המשחק. עירון כהן העלה את פרדסיה ל0:1, אבל אלמוג סמט-כהן הפך עם צמד, אביאל אברהם השווה לפרדסייה אבל אז דוד קריאנסקי קבע 2:3 לבית דגן. 7 דקות עברו ואביחי שימחי השווה ואז בדקה ה-90 אלמוג סמט-כהן השלים שלושער ומיד דקה לאחר מכן פרדסייה השוותה משער עצמי של בן ביטון.

מ.ס. בני יפו-ספורטינג ת"א 4:3
משחק רב שערים נוסף היה בין ספורטינג תל אביב למ.ס. בני יפו, בזכות ניצחון החוץ בספורטינג יכולים לנשום לרווחה ולהוריד מעט מהלחץ. ספורטינג עלתה ליתרון 0:2 מרגליהם של אליאור חסיד ויעקב יואבוב, ליאונרדו אמסיס צימק, אופק בכר וגיא פוקס הגדילו את התוצאה ל1:4 אבל אלברטו אסיאג ואמסיס עם שער נוסף צימקו ל3:4 לזכות ספורטינג.

תוצאות נוספות:
בית"ר פ"ת דדו-בית"ר כפ"ס 0:0
שמשון בני טייבה-הפועל כפר ברא 0:0
הפועל קלנסואה-מ.ס. רו"ח ת"א 3:1



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אשליות.
(נקדימון: 14:45 30-05-2021)
הפועל מחנה יהודה צלחו את הליגה והגיעו לפלייאוף ורק אני צפתי איפוא הדרך תיפסק וכך היה מול קריית אונו חטפו תבוסה אני היחיד שלא השלתי את עצמי צר לי להגיד שעם חומר השחקנים אין סיכוי לעלות ליגה כי אין מטרה שמגיעה מהמערכת.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?