הכדורגל בשירות האחווה והאחדות

תמונה משותפת בסיום המשחק. שחקני בית תמונה משותפת בסיום המשחק. שחקני בית"ר חיפה ומכבי נוג'ידאת. (צילום: מכבי נוג'ידאת)
כל המשחקים בסוף השבוע האחרון בגביע המדינה ובליגות הילדים והנוער, וכן בליגות החובבניות, נפתחו בפעילות משותפת של הקבוצות לטובת דו קיום ושותפות

 במסגרת היוזמה המשותפת להתאחדות לכדורגל ולמנהלת הליגות "כולנו יחד במשחק הזה" עלו הקבוצות למשחק כאשר הן מעורבות, התייצבו אל מול הקהל יחד עם צוותי השיפוט, הניפו שלט עם מסר ברור, קיימו מחוות הדדיות טרם שריקת הפתיחה.

בנוסף, במחצית ובסיום והוקרא הטקסט הבא: "הכדורגל הישראלי הוא האהבה הגדולה של כולנו ומזמין אליו, ללא הבדל דת, גזע, מין ולאום, כל מי שרוצה לקחת בו חלק. בחדר ההלבשה, על כר הדשא, ביציעים. בכל עת, ודווקא בימים של מחלוקת, חובה עלינו לעשות כל שבאפשרותנו כדי להבטיח כי הכדורגל ימשיך להיות גשר מאחד, מחבר, מכיל ומצמיח. עלינו להוות דוגמה לכל תחום חיים אחר, כי אפשר גם אחרת. אנחנו קוראים לכל אוהבי המשחק והאדם לטפח ערבות הדדית ואחריות חברתית ולהצטרף אלינו למאבק חסר פשרות באלימות, בגזענות ובהסתה כדי שהכדורגל ימשיך להיות מקום מכבד, מחנך, מאחד, ערכי וספורטיבי. מקום בו היריב הגדול ביותר על המגרש הוא גם חבר נאמן לצעידה משותפת אל עתיד טוב יותר. רק יחד, על הדשא וביציע, כולנו מנצחים. כי כולנו יחד במשחק הזה". 
 
יוסי שרעבי, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל: "חיזוק השותפות, הכבוד ההדדי, הערבות החברתית והדו קיום הם המשימה החשובה ביותר של הכדורגל הישראלי. כל מי שמיהר לומר נואש, חייב לשאוב עידוד מהאופן המרגש והאמיתי בו נערכו המשחקים בסוף השבוע האחרון. יותר מהצמא לחזור למגרשים, ניכר כי כל המשתתפים ביקשו להעביר מסר ברור כי רק יחד נוכל לנצח ולצאת מחוזקים מהמשבר האחרון. יש לנו זכות גדולה לרפא פצעים ולאחד שסעים באמצעות הכדורגל ונמשיך לפעול בכל דרך ובכל מקום לטובת חברה ישראלית חזקה ובריאה יותר. זהו אינטרס לאומי, לא פחות".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יפה מאוד ,גם כשהמילים יפות ,כנראה, רק כלפי חוץ.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?