מוטי אברג'יל צפוי לקבל את זכויות הניהול של הפועל מרמורק

רוצה לעשות צעד נוסף קדימה. אברגיל רוצה לעשות צעד נוסף קדימה. אברגיל
בלעדי. הספונסר מהעונה האחרונה רוצה להפוך לקובע הבלעדי ולהוביל את הקבוצה עם מספר אנשי עסקים. תמיר חופי יקבל את תפקיד המנכ"ל

 האם הפועל מרמורק בדרך לשדרוג? ל"דאבל פס" נודע כי בימים האחרונים מתנהלות שיחות בין איש העסקים מוטי אברג'יל לבין נציגי העמותה שמנהלת את הפועל מרמורק ולפיהן אברג'יל יקבל את זכויות הניהול של המועדון בשנים הקרובות.

למעשה אברג'יל, ששימש בשנתיים האחרונות כספונסר ראשי, זוכה להערכה רבה מצד נציגי העמותה ומצד הקהל של הפועל מרמורק וכעת רוצה לשדרג את המועדון כאשר מתכנן להביא לצדו מספר אנשי עסקים ולבנות קבוצה איכותית שתרוץ על עליית ליגה בשנים הקרובות.

מעבר לכך, אברג'יל מעונין לשדרג את מחלקת הנוער ואת מועדון הנשים של מרמורק ולמעשה להפוך אותו למועדון מקצועני בתקווה כאמור להגיע להישגים נרחבים. מאידך, יבטיח אברג'יל השקעה כלכלית נכבדת וגם יספר על התוכניות שלו לשנים הקרובות.

בקרב נציגי העמותה סיפרו על שיחות ורצון טוב משני הצדדים וההערכה כי עד סוף השבוע יצטרך איש העסקים לקבל החלטה סופית ובמידה וזה יקרה אז כבר בשבוע הבא תצא ההצהרה הרשמית. עד אז ייבנה גם תקציב לקבוצה ולפיו ימונה מאמן ויגיעו מספר שחקנים מליגות בכירות יותר.



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שיחזיר תשלומים לצ'יינג'ים
(אשר הפטיש: 18:21 01-06-2021)
אחלה מוטי תחזיר קודם את החובות שלך בחוץ. אם הופכים אותך לא נופלים גם 10 שקלים שהם שלך. בדיחה
2
מוטי המלך
(אדום עולה!!!: 13:52 01-06-2021)
מוטי אברגיל המלך!@!@!@
3
מרמורקי
(בהצלחה: 15:47 01-06-2021)
הלוואי ותצליח רק דבר אחד מספיק עם השחקנים מהליגות הבכירות אין תועלת חוץ מכסף לפח הינה יפו והינה מרמורק משנה שעברה סתם דוגמא אחת צריך ללמוד מטעויות
4
שיחזיר תשלומים לצ'יינג'ים
(אשר הפטיש: 18:21 01-06-2021)
אחלה מוטי תחזיר קודם את החובות שלך בחוץ. אם הופכים אותך לא נופלים גם 10 שקלים שהם שלך. בדיחה
5
חארטה
(המוכתר משעריים: 22:24 01-06-2021)
שום מוטי לא יעזור,מוטי לא פראיר,ואנשי עסקים לא ישקיעו בקהל של 150 איש

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?