עירוני נשר מריחה את ליגה א', שפרעם וכפר כנא נפגשות בקרב ישיר על המקום הראשון

רוצים ליגה א'. שחקני נשר (צילום: דאפר מחאמיד) רוצים ליגה א'. שחקני נשר (צילום: דאפר מחאמיד)
שתי המובילות מהצפון יוצאות למשחקי חוץ סופר קשים. ברכאת ווהאב: "עדיין מוקדם לדבר על עלייה", אבו חרב: "משחק על עונה שלמה"

 המחזור הרביעי בפלייאוף העליון בליגות ב' צפון יצא לדרך מחר (שלישי) כאשר שפרעם יוצאת למשחק חוץ סופר קשה נגד כפר כנא, ואילו עירוני נשר מקווה לחזור עם 3 נקודות מהמשחק שבו תתארח אצל הפועל טירת הכרמל.

ליגה ב' צפון א' 
צעירי כפר כנא - איחוד בני שפרעם (שלישי, 17:00)
משחק גורלי מצפה לנו בכפר כנא וקהל גדול צפוי להגיע למשחק בו הראשונה והשנייה נפגשות ראש בראש. כפר כנא רוצה לחבר ניצחון שני רצוף בפלייאוף ולטפס למקום הראשון, בעוד ששפרעם מחפשת לסגור את הסיפור ולפתוח פער של 5 נקודות מיריבתה.

ראמי אבו חרב, חבר הנהלת שפרעם, סיפר לקראת המשחק: "משחק על עונה שלמה, יש התרגשות גדולה בתוך המועדון ואווירה אופטימית ולכן אני מאמין שנחזור עם ניצחון. אני קורא לקהל שלנו לבוא לעודד ולהנות מהמשחק ומהכדורגל של הקבוצה שלנו". 

אחי עכו - הפועל עירוני כרמיאל (שלישי, 19:00)
כרמיאל ניצבת כעת במקום השלישי בבית ותגיע לעכו אחרי שני הפסדים כאשר התחושות בקבוצה קשות והשחקנים יודעים שאין מקום לאיבוד נקודות נוסף, דבר שעלול לגמור את חלום העלייה שלהם. בצד השני, לאחי עכו יש רק נקודה אחת מתוך 3 משחקים והסיכוי לסיים במקום הראשון הוא כלל לא ריאלי. הקבוצה תנסה להילחם במטרה לנצח  ולשמור על האופציה לסיים במקום השני שמוביל למשחקי המבחן.

ליגה ב' צפון ב'
הפועל טירת הכרמל - עירוני נשר (שלישי, 17:45)
לאחר הניצחון היקר במחזור הקודם, בנשר יודעים טוב שניצחון על הפועל טירת הכרמל בחוץ משמעותו רגל וחצי בליגה א', במידה וזה יקרה הקבוצה תעלה את מאזנה ל-12 נקודות וארבעה ניצחונות וסביר מאוד שזה יספיק בשביל העלייה. מנגד, הפועל טירת כרמל אכזבה עד עכשיו והחלומות שלה לעלות מהמקום הראשון התנפצו בעקבות השער שספגה בדקה ה-97 במשחק הקודם.

המאמן של עירוני נשר, בכראת ווהאב, מסר: "עברנו את מחצית הדרך במאה אחוז הצלחה אבל עדיין מוקדם לדבר על העלייה, נמשיך לתת הכול עד הסוף ונבוא דרוכים לכל משחק. נגד הפועל טירת הכרמל יהיה לנו קשה מאוד כי זה במגרש שבו קשה לפתח את צורת המשחק הרגילה שלנו ויש להם הגנה חזקה מאוד. נבוא במטרה לנצח ומקווה שנחזור הביתה עם כל 3 הנקודות".

מ.ס טירת הכרמל - מכבי נווה שאנן (שלישי, 15:00)
המארחת מגיעה אחרי הפסד כואב לנשר והיא כבר לא תלויה בעצמה, במועדון רוצים לחזור למסלול הניצחונות ומקווים לניצחון של היריבה העירונית שתפגוש ממש אחריהם, באותו מגרש, את המוליכה עירוני נשר. בצד השני, נווה שאנן ניצלה בנס מהפסד שלישי במחזור הקודם ואין מקום מבחינתה לאבד עוד נקודות, דבר שעלול לגמור סופית את חלום העלייה דרך משחקי המבחן. 

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בקה
(עלק: 18:57 07-06-2021)
לו למהר ייהיו מהפכים תמתינו הכול פתוח עד דקה 90
2
גסר
(קרטה: 14:56 08-06-2021)
נווה שאנן נותנת למס טירה 1 0 בכבנא את המשחק היום ו הפועיל טירה מנצחת גם 1 0 את נשר ככה היי לכל קפוצה 9 נקודות מס טירה 9 ו נשר 9 ככה מתחיל הלחץ על נשר בסוף לו עולים רק מס תעלה לליגה א נשר ילכו על משחק הכרעה נגד טביריה וטיבה שורדים טייבה א מס א מברוק

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?