תקלה חד פעמית?

לאחר הניצחון הנאה על בית"ר חיפה במחזור הקודם קיוו בנהריה להמשיך את המומנטום במשחק הבית הנוח יחסית עם בני ג'דידה אולם לקבוצה של איברהים כנעאני היו תוכניות אחרות והוכיחה כי היא עדיין בחיים בכל הקשור להינצלות מירידה

רבים הספידו את בני ג'דידה והכתירו אותה כיורדת הבטוחה יחד על מכבי כפר סמיע/נחף אולם המאמן, איברהים כנעאני בעל 7 הנשמות עשה את הבלתי יאומן כשהחזיר כמה מאלה ששיחקו בעבר כמו מוחמד שעבן ואיכרמי כיאל בכדי לנסות ולהציל אותה מירידה לליגה ג'.
מולה התייצבה הפועל נהריה, מעודדת המניצחון במחזור הקודם על בית"ר חיפה ובמטרה להמשיך את המומנטום החיובי.

פנדל שלא נשרק לנהריה. עופר בנימין (צילום: מיכאל פישנזון)

ג'דידה לא חיכתה הרבה וכבר בפתיחת המשחק היממה את נהריה. בדקה ה7 פרץ המגן יניב בן יוסף מימין, מצא את מוחמד שעבן שמקרוב העלה את גדידה ליתרון מפתיע. נהריה נכנסה להלם ואפשרה לאורחים לתקוף. חמש דקות מאוחר יותר בעיטה מרחוק של מאהדי וואכד הסתיימה בעצירה נאה של אפי שמואל.
בדקה ה20 הייתה נהריה זכאית לפנדל ברור כאשר עופר בנימין הוכשל ברחבה אולם השופט חשב אחרת והוציא לו צהוב על התחזות. בדקה ה30 חזרה נהריה למשחק. פדריקו מלמד מצא במסירה חכמה את אבי בן סימון שניצב מול השוער ואיזן את התוצאה.

נהריה ניסתה להשיג שוויון. עידן אלוש (צילום:מיכאל פישנזון)
האורחים לא הרימו ידיים ועוד לפני המחצית החזירו לעצמם את היתרון. בדקה ה40 הדיפה לא טובה של שמואל הגיעה לאיכרמי כיאל שנותר בלתי מכוסה וזה לא התקשה לכבוש מקרוב, 1:2 לג'דידה במחצית.
בפתיחת המחצית השניה ניסתה נהריה בכל כוחה לכבוש שער שיוויון אך נתקלה בשוער ג'דידה, עוביידה מלחם ביום גדול. האורחים מצידם ניסו לשלוח כדורים לעבר מוחמד שעבן כאשר המצב המסוכן ביותר אליו הגיע החלוץ היה בעיטה לקורה.

שער יפה שלא הספיק. רפאל ביטון (צילום: מיכאל פישנזון)
כשנראה היה כי השער של נהריה קרוב דווקא ג'דידה השכילה לכבוש שער שלישי. בדקה ה63 נותר איכרמי כיאל מול שמואל וכל מה שנותר לו הוא להקפיץ מעליו ולקבוע 1:3 לג'דידה. עשר דקות מאוחר יותר נחתם הסיפור עבורה של נהריה כבהאג'ת אסווד בבעיטה יפה מכ20מטר הכניע את אפי שמואל.
שבע דקות לסיום הצליחה נהריה להציל מעט מכבודה כשרפאל ביטון שעלה כמחליף כמה דקות קודם הבחין בשוער גדידה ניצב מעט מחוץ לשערו, הקשית מעליו וחתם למעשה את תוצאת המשחק, 2:4 לג'דידה שצימקה את הפער מנהריה ל-6 נקודות בלבד.
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
השוער מכר את המשחק
(המבין יבין: 09:29 15-02-2011)
2
לא ללכלך
(ישראל: 19:10 15-02-2011)
שוער גדול
3
אפי תמיד מוכר
(אפיי תמיד מוכר: 01:05 16-02-2011)
4
המאמן כנעאני אבראהים
(אביעד: 00:25 17-02-2011)
המאמן הזה הוכיח עד כמה הוא מקצוען ומאמין בשחקניו, ואני בטוח שהוא ישאיר את הקבוצה בליגה אפילו ללא מבחנים
5
גם עם מכבי עכו מחר את המשחק
(המבין: 08:40 17-02-2011)
6
נהריה לא תרד
(ללא שם : 13:55 21-02-2011)
בעזרת השם נהריה לא תרד ליגה הכי כיף לראות את המשחקים שלה יש עניין וגולים .
7
חלאסססס
(יניב השכונה..: 00:44 24-02-2011)
אפי נותן עונה גדולה ולא מוכר שום משחק...תפרגנו הוא היחיד שם שבאמת אכפת לו מהצלחת הקבוצה.שוער ענקקק

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?