צעירי כפר כנא תארח את אחי עכו, שפרעם פוגשת בבית את כרמיאל

עבאס חוגג אחרי הניצחון על שפרעם (צילום מכבי כפר כנא) עבאס חוגג אחרי הניצחון על שפרעם (צילום מכבי כפר כנא)
כפר כנא עשתה מהפך בצמרת במחזור הקודם כאשר ניצחה את שפרעם, עבאס: "נשאיר את הנקודות בכפר כנא", אבו חרב: "נילחם עד הסוף"

 המחזור הקודם בפלייאוף העליו של ליגה ב' צפון א' סיפק לנו אחת הדרמות הגדולות של העונה, שער בדקה ה-90 של כפר כנא העלה אותה למקום הראשון. בצד השני, האווירה בשפרעם הייתה מאוד קודרת אחרי שריקת הסיום בעקבות ההפסד הכואב שהגיע מהראשו של השחקן הכי טוב של שפרעם אחמד יונס.

צעיר כפר כנא - אחי עכו (שיש, 17:00)
הירוקים של כפר כנא מרגישים שהכל כבר בידיים שלהם ובקבוצה מודעים לחשיבות המשחק נגד אחי עכו שיכול להיות משחקי העלייה שלהם, וזאת במידה שהם מנצחים ושפרעם מאבדת נקודות מול כרמיאל. 

המאמן של מכבי כפר כנא, מוחמד עבאס, אמר לקראת המשחק: "אנחנו חושבים רק על המשחק ורק על 3 הנקודות שאנחנו צריכים לקחת. השחקנים שלי חושבים רק איך לנצח את המשחק הזה ולעשות עוד צעד סופר חשוב לעבר המטרה. אנחנו באים עם אש בעיניים ועם הרבה תשוקה והתלהבות. בעזרת השם נשאיר את הנקודות בכפר כנא ונעשה צעד וחצי לעבר ליגה א'".

איחוד בני שפרעם - הפועל עירוני כרמיאל (שישי, 17:00)
המשחק הבוער של המחזור יכול להכריע את זהות העולה לליגה א', ומצד שני יכול לחרוץ את גורלה של כרמיאל, כי במידה והיא תפסיד וכפר כנא תנצח, כרמיאל תצא סופית מהמאבק על העלייה ולכן במועדון ינסו לנצח את שפרעם בכל מחיר.

למרות ההפסד הקשה במשחק הקודם, בשפרעם לא מוותרים והקבוצה מתייחסת למצב שנוצר בשיא המקצוענות. הסגל הרחב והשחקנים המנוסים של שפרעם יכולים להתמודד עם התחושות הקשות ולהרים את המורל לקראת המשחק הקשה נגד כרמיאל.

חבר ההנהלה של איחוד שפרעם, ראמי אבו חרב, מסר: "איחוד בני שפרעם לא מרימה ידיים ואנחנו נילחם עד הרגע האחרון של העונה. אני מאוד מקווה שליגה א' תהיה שלנו ושל האוהדים הכחולים והמדהימים של שפרעם".  





 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כפר קנה תעלה
(מכיר את הליגות האלה: 14:17 10-06-2021)
מכבי כפר קנה תעלה היא תנצח את אחי עכו.אם שפרעם יצאו תיקו עם כרמיאל כפר קנה יעלו ביום שישי...אם שפרעם ינצחו את כרמיאל לא ישאר לכרמיאל על מה לשחק מחזור אחרון וכפר קנה ינצחו בכרמיאל.
2
מושב שזור
(יובל רצון : 17:59 11-06-2021)
כרמיאל תנצח את שפרעם ואז משחק האחרון היא תנצח בבית את כפר כנא הכול תלוי רק בכרמיאל אמן
3
כרמיאל עולה
(השאם זועבי: 18:55 11-06-2021)
כרמיאל תעלה ניצחון על שפרעם ניצחון על כפר כנא

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?