עבד מורגאן: "עשינו עונה ענקית מבחינה קבוצתית"

מנהיג של כאוכב. מורג'אן מנהיג של כאוכב. מורג'אן
לאחר עונה סדירה אדירה ואכזבה בפלייאוף, מיהרו בכאוכב להחתים את הכוכב הגדול של הקבוצה לשנתיים נוספות. מורגאן מסכם עונה

הפועל כאוכב עשתה עונה סדירה אדירה כאשר סיימה אותו ללא הפסד, אבל הסגל הקצר והצעיר פגע בה במשחקי הפלייאוף ולמרות זאת במועדון אופטימיים כי השלד הנוכחי יכול להספיק לעלייה בעונה הבאה ולכן ראשי המועדון מיהרו והחתימו את הכוכב הגדול, עבד מורג'אן, על חוזה לשנתיים נוספות. כעת מסכם מורגאן את העונה האחרונה וכבר עם הפנים לעונה הבאה.

עבד, איך אתה מסכם את העונה?

"עשינו עונה מצוינת בהתאם לסגל הקצר והצעיר שהיה לנו, אז בעיניי עשינו מעל ומעבר ואם לא טעויות השיפוט במשחק האחרון אז אולי היינו מסיימים במיקום יותר גבוה. בכל מקרה עשינו עונה ענקית".

איפה נפלתם ברגע האמת?

"אני לא חושב שנפלנו אלא פשוט שילמנו על זה שהיה לנו סגל קצר וצעיר, ובמשחק האחרון שחקנים נפלו מהרגליים והיו חסרים לנו שלושה שחקנים וזה היה משמעותי. כל חיסרון במשחקים האלה משמעותי ושילמנו על זה".

העונה הזאת לדעתך היא אכזבה או כישלון?

"אני חושב שזה בוודאי לא כישלון ולהתאכזב אפשר כי לא עלינו ליגה. אני לא חושב שהיה מישהו בתחילת העונה שחשב שנגיע לפלייאוף וסיימנו אותו ללא הפסד וההפסד הראשון היה עמוק במשחקי הפלייאוף".

ברמה האישית הייתה לך עונה טובה?

"נכון הייתה לי עונה מצוינת עם 8 שערים ו-10 בישולים ולקראת סוף העונה נפצעתי ושיחקתי פחות ואני חושב שתרמתי גם להתקדמות של השחקנים הצעירים".

חתמת בקבוצה. מה התוכניות לעונה הבאה?

"כמו בכל עונה אז גם בעונה הבאה כאוכב תרצה להיות כמה שיותר גבוה ונקווה שנעשה את הצעד הזה ואולי נעלה מהמקום הראשון".

כמה הקהל היה חסר לכם לאורך העונה?

"זאת הרגשה לא טובה ולא היה פשוט לשחק מול יציעים ריקים. זה חזר בפלייאוף וזה נתן לנו הרבה כח ואני מקווה ובטוח שזה רק יילך ויתחזק בעונה הבאה".

יש עוד חלום להגיע לליגה גבוהה?

"כבר הייתי בליגה הלאומית ויש לי שאיפה לחזור לשם אולי עם הפועל כאוכב וזאת תהיה חוויה מטורפת אם זה יקרה ביחד".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?