קנאפו הודיע: "אני נשאר בחולון"

למדתי המון. קנאפו למדתי המון. קנאפו
אחד הבעלים המיוחדים בליגה א' זכה להתעניינות רבה מצד מכבי שעריים אבל לאחר הפגישה עם ראש העירייה החליט להישאר בקבוצה

צפירת הרגעה בירמיהו חולון לאחר שבעלי הקבוצה, רונן קנאפו, הודיע כי יישאר במועדון גם בעונה הבאה. קנאפו שנחשב לאחד הבעלים האיכותיים בליגה א' התלבט בימים האחרונים אם להמשיך בקבוצה ואף נפגש עם ראש עיריית חולון, מוטי ששון, ולאחר הפגישה החליט להמשיך בקבוצה. בין השאר הוצע לקנאפו להצטרף למכבי שעריים ולנהל מקצועית את המועדון מרחובות אבל כאמור זה החליט להישאר בחולון.
קנאפו אמר הערב: "במהלך הימים האחרונים ניסיתי להביא משקיע נוסף אבל האנשים טובים בדיבורים ולא במעשים. ראש עיריית חולון הביע רצון רב שאמשיך בקבוצה ולאחר התלבטות קלה החלטתי להישאר אחרת הקבוצה הזאת לא תשרוד בליגה. קבעתי פגישה עם יו"ר הקבוצה, ליאור שולמן, ונתחיל בהכנות לעונה הבאה".
עוד הוסיף קנאפו: " אני יוכל להתחייב שמבחינת התנאים עדיין ירמיהו חולון תמשיך להוות דוגמא לליגה כפי שעשתה בשנה וחצי האחרונות מאז שהגעתי לקבוצה. אני כבר יכול לומר שנבחר את השחקנים בקפידה יתרה על מקצוענות ואם יהיו תחת מעקב מצד אנשים מליגת העל שפנו אלי ורוצים לקדם שחקנים מליגות נמוכות וחולון זאת במה נהדרת להתקדם לליגות הבכירות. מי שכבר הספיק להכיר אותי יודע מה זה לשחק בחולון שתעבוד בשיתוף פעולה עם מספר מעודונים מליגת העל. נעבוד קשה ונתעסק נטו בכדורגל. לא נסכים שההתאחדות תשדר אותנו ולא שלא יעשו לנו טובות. אם כבר אין אבא ואמא אז נדאג לעצמינו".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
זיין שכל
(תצמח: 03:03 18-06-2021)
מספיק כבר כנף שבורה רק מבלבל את המוח לך לעבוד שטוניק אפשר לחשוב מינמום מוריניו יסתדרו גם בלעדיך לך הבייתה אתה ומוסא כוסה
2
תותח על !
(גיל: 13:28 18-06-2021)
האיש הנכון במקום הנכון , שיהיה במזל והצלחה !!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?