הישאם זועבי: "זאת אחת העליות המרגשות בקריירה שלי"

עלייה אדירה. זועבי עלייה אדירה. זועבי
חגיגות גדולות היו בקבוצת צעירי כפר קנא לאחר העלייה הגדולה של הקבוצה לליגה א'. עמריה: "מהרגע שהגעתי משפרעם ידעתי שנעל עם כפר קנא"

 "ליגה א, ליגה א" במשך דקות ארוכות חגגו אוהדי צעירי כפר קנא ביחד עם השחקנים והצוות המקצועי את העלייה הגדולה של הקבוצה לליגה השלישית. הקבוצה של הישאם זועבי הרשימה לאורך עונה שלמה וידעה להיות טובה יותר מקבוצת הכוכבים של איחוד שפרעם.

זועבי שעבורו זאת הייתה עליה עשירית נשמע נרגש: "זאת עלייה עשירית אבל זאת אחת העליות המתוקות והמרגשות שלי בקריירה. מדובר בעלייה מיוחדת כי שיחקנו עם סגל צעיר והתמודדנו בפלייאוף מול שפרעם שהיא קבוצה חזקה עם שחקנים מצוינים ועשינו פלייאוף ענק כאשר ספגנו רק שני שערים מול אחי עכו מטעויות שלנו".

שוער הקבוצה שקד נחמני הוסיף: "הרגשה מדהימה וזאת פעם ראשונה שלי בקריירה שאני עולה ליגה וזאת עונה גדולה שלי ושל הקבוצה. חתמתי כאן כי הייתה לי אמונה מהרגע הראשון שנילחם על עלייה".

בלם הקבוצה, מוחמד עמרייה, שהגיע לכפר קנא משפרעם סיפר: "כיף גדול ובשבילי זאת עלייה מיוחדת כי הגעתי משפרעם ובאתי לכפר קנא כדי לעלות ליגה. כבר מהיום הראשון שלי כאן ידעתי שנעלה ליגה".

קשר הקבוצה ואחד מכובשי השערים, סולטאן זועבי, הוסיף: "עשינו את זה בגדול. הגיע לנו לעלות ליגה ומגיע לקהל שלנו לחגוג את העלייה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אוי ואבוי אם לא תתנו
(ואואואוא: 22:49 20-06-2021)
שיקחתם כדורגל יפה היה לכם מזל בשער שנכבש בדקה 90

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?