ווהאב ברכאת: "עברנו עונה מתישה עם סיום מתוק"

עונה גדולה. ברכאת עונה גדולה. ברכאת
פחות מיממה לאחר העלייה לליגה א' סיכם המאמן את העונה האחרונה וגם ידע להודות לעוסקים במלאכה

 עירוני נשר חזרה לליגה א'. כבר בתחילת העונה סימנו ראשי הקבוצה את השנה האחרונה כקריטית עם רצון עז לעלות ליגה אבל אז הגיע הקורונה ולאחרונה גם המצב הביטחוני ובכל זאת אתמול הקבוצה עשתה את העבודה וסיימו בתיקו מאופס שנתן את האות לחגיגות.

העונה הזאת הייתה מיוחדת גם עבור המאמן ווהאב ברכאת שאומנם היה בלם גדול אבל כעת מנסה לבנות גם את קריית האימון שלו.

ברכאת: "הרגשה אדירה לעלות ליגה. זה כיף במיוחד כי עברנו עונה מתישה עם הקורונה והמצב הביטחוני שעצר את האימונים אבל חזרנו וסיימנו עם סיום מתוק. מגיע מחמאות לשחקנים שעבדו מתחילת העונה ועד סופה. מגיע קרדיט ענק גם לשלומי ואמיל שכל מאמן היה רוצה מנהלים כאלה שעזרו ותמכו לאורך העונה. גם ראש עייריית נשר בא לברך אותנו ולא פחות מכך שאפו ענק לקהל שעודד אותנו מהדקה הראשונה ועד הדקה האחרונה".

היה לא פשוט לעלות עם שיטת הליגה?

"אני לא חושב שהיה היגיון לשיטה ושני הבתים. סיימנו את העונה הסדירה עם שש נקודות יותר מהמקום השני וניצחנו חמישה משחקים ראשונים בפלייאוף וכמעט ולא עלינו בגלל משחק אחד אבל זה כבר היסטוריה".

אתה ממשיך בנשר בעונה הבאה?

"לא היה כל שיחה בנושא עד עכשיו כי היינו במצב רגיש ורצינו להתרכז רק במשחקים. כעת ננוח כמה ימים ונתחיל לחשוב על העונה הבאה וטרם קיבלתי הצעה להמשיך".

מלך השערים של נשר, שרון גורמזנו, שכבש 18 שערים העונה אמר: "תמיד כיף לעלות ליגה אחרי שעבדנו עונה שלמה משחק אחרי משחק, לנשר ללא ספק מגיע להיות לפחות בליגה א'. עברנו עונה לא פשוטה עם הרבה הפסקות באמצע (קורונה ומלחמה) ובסוף הגענו לפליאוף מוכנים. ברכאת הכין אותנו לכל משחק כמו שצריך וניצחנו 5 משחקים ותיקו 1  מתוך 6 משחקים בפליאוף. יש בנשר הרבה שחקנים צעירים ושחקנים מנוסים שהחיבור של כולם ביחד והחדר הלבשה השמח עשה את ההבדל. מפה אני רוצה להגיד תודה גם לאמיל וגם לשלומי שעשו הכל על מנת שהקבוצה תצליח. באופן אישי הבקעתי 18 שערים והיו לי 11 בישולים, בלי החברים שלי לקבוצה זה לא היה קורה, שמחתי להיות שם בשבילם ושמח שהם היו שם בשבילי". 



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כפר סמיע
(כרים פאלח: 15:39 18-06-2021)
אחולי הצלחה לברכת והאב מאמין גדול תעלה ותצליח
2
מוכר משחקים ברכאת
(דוד: 16:00 19-06-2021)
עירוני סעיד אום אל פאחם אל אולי מוכר משחקים
3
בהצלחה בהמשך
(כדורגל: 11:12 20-06-2021)
המאמן הכי מקצועי איש אמין , עם נתינה ולב ענק לספורט במיוחד איחולי הצלחה בהמשך הדרך מגיע לך איש יקר
4
שמח בשבילך
(עמי: 11:14 20-06-2021)
המאמן שעשה את הדרך בהצלחה רבה וכבוד כל הכבוד בהצלחה בהמשך הדרך
5
אלוף ברקאת
(אלי: 15:14 20-06-2021)
בהצלחה בהמשך הדרך כל הכבוד על העבודה המקצועית

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?