לאחר ארבע שנים: רמת ישראל חזרה לליגה ב'

חזרו לליגה ב'. רמת ישראל (גיא אזולאי) חזרו לליגה ב'. רמת ישראל (גיא אזולאי)
האדומים מהשכונה התל-אביבית חוזרים לליגה הרביעית לאחר שהתעללו בשיכון ותיקים ר"ג 0:8. בן דיין הצטיין עם רביעייה מרשימה. שיכון ותיקים תנסה שוב בעונה הבאה

מאז שנשרה לליגה החמישית בעונת 2016/17 ברמת ישראל מחכים רק לדבר אחד - לחזור לליגה ב'. האיחוד שנוצר עם הפועל קרית שלום יצר קבוצה אחת מאוחדת שהשנה הצליחה להשיג את מבוקשה ולחזור לליגה הרביעית.

התל-אביבים יצאו למשחק חוץ במגרש השקמה מול שיכון ותיקים ר"ג, כשערב המחזור לשתי הקבוצות היו שמונה נקודות, מה שאומר שהמנצחת עולה. מנגד, שתי הקבוצות ידעו שתיקו ביניהן וניצחון של המכתש גבעתיים במשחק המקביל מול השקמה, ישאיר את שתיהן מאוכזבות.

על המגרש זו הייתה הצגה של קבוצה אחת. רמת ישראל פשוט לא ריחמה על יריבתה בדרך לניצחון מוחץ של 0:8 וחגיגה גדולה בסיום.

זה התחיל בדקה ה-28 עם בעיטה מתוך הרחבה של בן דיין שקבע 0:1. הבליץ של האורחים נמשך כשארבע דקות אחר כך בן אלוני שלח בכדור ארוך את ברוך אקלה וזה מקרוב בעט פנימה, 0:2 לרמת ישראל. חלפו עוד חמש דקות ועומר שוחט בעט כדור שטוח מ-25 מטרים שפגע בקורה ונכנס פנימה, 0:3. רגע לפני ההפסקה בן דיין הקשית מקרוב מעל השוער, 0:4 גדול לרמת ישראל במחצית.

גם המחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. בדק ה-54 אקלה עקף את השוער ומסר רוחב לדיין שדחק מקרוב, 0:5. בדקה ה-60 אקלה נגח ברחבה, הכדור פגע בשחקן של השיכון וחזר לאקלה שבעט פנימה, 0:6. המשחק נרגע מעט ובדקה ה-82 דיין דחק את הרביעי שלו עם עוד כדור רוחב וזה כבר 0:7 לרמת ישראל. שלוש דקות לסיום גם יניב אבדר המחליף הצטרף לחגיגה כשכבש מקרוב את שמיני וקבע את תוצאת המשחק, 0:8 ענק לרמת ישראל, שעולה בחזרה לליגה ב' לאחר ארבע עונות.

שיכון ותיקים, שערב המחזור עוד דורגה שנייה, אפילו לא עלתה לפליאוף לאחר שבמשחק המקביל המכתש גברה על השקמה והיא זו שתפגוש את בני הרצליה במשחקי המבחן.

חגיגות גם בחדר ההלבשה (גיא אזולאי)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
איך לא מוזר לכם?
(ותיקים מכור: 22:34 19-06-2021)
ותיקים בעונה מצוינת, תיקו ונצחון מול המכתש ועוד תיקו מול רמת ישראל.. מגיעים למשחק מכריע ומפסידים 8-0!!! לא מפתיע? עד מתי הליגות הנמוכות ימשיכו ליהיות מכורות???
2
איזה קובההה יש לשמש
(מיכאל: 22:46 19-06-2021)
איזה קובה יש לעוזייי שמששש
3
לפני ארבע שנים מכרתם את מקומכם בליגה ב' בשביל כסף, למי תמכרו עכשיו? בושה של מועדון.
4
באקה
(וליד: 23:38 19-06-2021)
כל השחקנים והאנהלה והאוהדים לו רצים את עמאר מוואסי כמאמן ואפלו אפסנאי באחוד בני באקה אל גרבייה זה לו מאמן כולאם סונאים אתו אין לו מוסג חלש הו עביר הו אגו הו מושוגע בלי תעודה כונס אוהיב לצלם כל משחאק מחבס תמונות הו רק טוב לאסוף כדורים מברוק רמת ישראיל
5
יוסי חזן. קובה
(תצמח: 06:12 20-06-2021)
מה נישמע האים אכלתה קובה אצל אימא חתיכת שחצן
6
מקומה לפני 4 שנים אחרי שניצלה בפלייאוף ירידה...בכול מצב יש להם אחלה קבוצה ושחקן על שמו ברוך אקלה ששוה ליגה א' לפחות...
7
מה עם הקובה העצוב?
(ברק: 19:27 20-06-2021)
זה מה שקורה כשככה מדברים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?