המאמן יהפוך לשחקן החשוב ביותר

עשוי לפתוח כבלם אחורי. אייל עמר עשוי לפתוח כבלם אחורי. אייל עמר
אייל עמר מאמנה של מ.ס. עדי גבעת אולגה מצמרת ליגה ב' צפון ב' עשוי להציב את עצמו כבלם אחורי בהרכב הפותח, וזאת לאחר שהבלם הראשון נפצע והבלם השני העדיף טיול בתאילנד. בתגובה לשני משחקי הבית ללא קהל שספגה הקבוצה בבית הדין תימנע כניסת מקורבים לאזור הסמוך לחדרי ההלבשה

במ.ס. עדי גבעת אולגה מצמרת ליגה ב' צפון ב' מכוונים הכי גבוה שיש. במועדון קיימת תמימות דעים שהמקום הראשון הוא בר השגה למרות הפער של 7 נקודות ממכבי דליית א-כרמל. יתרה מזאת, אחד מחברי ההנהלה ציין בפני השחקנים כי הם מסוגלים לצבור בסיבוב השני את מלוא 42 הנקודות האפשריות.
באגודה התאכזבו מפסיקתו של אב בית הדין המשמעתי שקבע לקבוצה שני משחקים ללא קהל בגין התפרעות וקטטה בסיום המשחק הביתי מול הפועל איכסל.
ראשי המועדון הגיעו לבית הדין מגובים בעדויות והוכחות לפיהן אנשי איכסל יצרו פרובוקציה ואף השחיתו את חדר ההלבשה המקומי, אבל בית הדין לא השתכנע.


 יסגור את המתחם הסמוך לחדרי ההלבשה. רועי אביטן

באגודה מתנחמים בכך שמדובר במשחקי בית קלים על הנייר מול טירת הכרמל וערערה. למרות זאת, כחלק מהפקת הלקחים ייסגר המתחם הסמוך לחדרי ההלבשה לכניסת מקורבים וגורמים שלא רשומים בין אלה הרשאים להיות בתחומי המגרש.
בזירה אחרת אמורה הנהלת הקבוצה להכריע באשר לעתידו במועדון של שחקן הבית שלומי סיבוני שהתעמת לאחרונה עם המאמן אייל עמר.
אפרופו עמר, בקבוצה נקלעו לבעיה קשה בחוליית ההגנה לקראת המשחק מול ברטעה, ועמר שרשום כמאמן שחקן עשוי להרכיב את עצמו כבלם אחורי. הסיבה - הבלם הקבוע גל פיבך נפצע וייעדר שבועיים ואילו הבלם הנוסף עידן אונגר בחר לטוס לחופשה בתאילנד.
בשל היעדרותו של חן ואטורי המצוין צפוי גל של שינויי תפקוד לקראת המשחק, כשבנוסף לעמר יוסט קובי ראובן לעמדת המגן ואלירן קורוצ'וני יפתח כמגן נוסף.


  לא מסתדר עם המאמן. שלומי סיבוני.

גורמים בכירים באגודה היו מעדיפים לראות את עמר אך ורק כמאמן במשרה מלאה ולא כשחקן. אותם גורמים זוקפים את התקופה המצוינת של אולגה לשינוי שחל לפני כחודשיים לאחר שמעמר ירד הלחץ מתפקודו גם כשחקן פעיל במועדון.
המשחק מול ברטעה היה אמור להיערך במגרש בערערה, אולם עו"ד יוסי שוקרון היועץ המשפטי של מ.ס. עדי גבעת אולגה פנה בדחיפות להתאחדות בדרישה לפסול את האפשרות בשל תנאי המגרש הגרועים בערערה. בסופו של דבר ייערך המשחק במגרש בטירה.

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
לכל המשמיצים וכל התומכים
(תמר גניש מ.ס גבעת אולגה: 13:05 17-02-2011)
ראש/ית המשחק יתקיים יום שישי בטירה שבמשולש ולא כפי שצויין בכתבה , ושנית אדון קוקו או איך שלא קוראים לך תתעסק בקבוצה שאותה אתה מעריץ ובדוק מה מצבה כי אצלינו אחרי הכל הכל כשורה והאופטימיות אצלינו הוא פן חזק ונאחל לקבוצתינו המון הצלחה בכל הרכב .
2
מתחת לאף שלכם מתחבא בלם אחורי כשרוני ומקצוען ,ראו איזה מבנה גוף מדהים יש לו !! הוא יותר מהיר מכול השחקנים באולגה !! זה בטוח !!
3
אתם יכולים לקחת 42 נק' רק בליגה האזורית !!! או בוותיקים !!! אתם תפסידו כבר ביום שישי !! זה בטוח !! לגבי העונש שקיבלתם אני חושב שמגיע לכם 5 משחקי רדיוס !! עם התנהגות כזאת מבזה אין לכם מקום בליגה ב' .
4
לארוחת בוקר.
5
המשחק יהיה בטירה אבל המגרש שם יותר גרוע
(תראו את התקציר: 14:59 17-02-2011)
יש בדף הראשי תקציר של משחק הצמרת מטירה ביום שישי האחרון, טירה נגד הוד השרון. ניתן לראות בבירור שהמגרש בטירה גרוע יותר מהמגרש בערערה !
6
קוקו משעמם לך? לך תתיל ביצים
(אוהד אולגה: 16:14 17-02-2011)
7
קוקו ילד מוגבל תעזבו אותו.......
(דודה של קוקו: 16:19 17-02-2011)
הוא התנגש בחזיר ובגללו יש שפעת חזירים והוא בבידוד, אחר כך הוא יחזור לשער{מנשה} אני מבטיחה
8
אולגה סוס גמור
(חתול: 17:05 17-02-2011)
אין לכם מה למכור אם תגמרו במקום 6 זה יהיה היסג מחר תקבלו מתנה יפה.....
9
אין על אולגה בעולם
10
מגניב לדעת שיש תוכי מדבר בשם קוקו !
(אולגה הרוסיה: 18:04 17-02-2011)
ועוד פרשן אפשר להכניס אותו לסיבוב עולמי בקרקס הרוסי!
11
ל-8 החתול ביריבות בנינו אתה יודע שתמיד
(ספידי גונזאלס העכבר: 18:11 17-02-2011)
אני מנצח! ותמיד תזכור להגיד כל בוקר אש אש בגבעה אש אש בגבעה................................................................................................... הנדלה הנדלה ריבה ריבה ריבה ריבה!!!
12
אתה משתעמם ועוקב אחרי אולגה ..חחחח אני מציע שתהיה אוהד של אולגה יהיה לך חיים יותר קלים....אה וגם נחליף לך את השם נקרא לך יעקב תרגיש בן אדם ,בכיף למה לא!!
13
ל-8 אתה חתול מת נפחלץ אותך פיזדה בלט
(המזריק מאולגה: 18:56 17-02-2011)
14
אייל רק מאמן
(אוהד אולגאי: 19:36 17-02-2011)
אדון אייל לא צריך לשחק בשום מקרה ובטח לא בלם אחורי.תיזכורת לכולם בשנה שעברה כמעט ואיבדנו את העלייה בגללו.
15
תגובה ל 14
(אולגה שרוף: 20:51 17-02-2011)
כניראה שאתה איזה שחקן ממורמר שכבר לא בקבוצה ולא כמו שאתה קורה לעצמך אוהד אולגאי עאלק
16
ל14 משה גבאי לא יפה אחי כבד אותנו
(אוהדי ג.אולגה: 02:01 18-02-2011)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?