שגיא סבג חתם בקריית ים

סבג במעמד החתימה סבג במעמד החתימה
הקבוצה מליגה ג' ממשיכה להתחמש וצירפה לשורותיה גם את בן ודור זינו וגם את כפיר קונפורטי ואיתי מגל

מועדון ספורט קריית ים היא ללא ספק הקבוצה החמה ביותר בליגה ג' וממשיכה להתחמש בשמות נוצצים. הקבוצה הוקמה לפני חודש ימים וכבר ביצעה החתמות מרשימות כמו  מריק שמחייב, מוטי קדוש ואופיר טובול ומינתה עוד קודם לכן צוות מקצועי בראשותו של המנהל המקצועי דורון בן דור, המאמן יוסי עמר ועוזרו ניסן מאיר.

בימים האחרונים הקבוצה ביצעה עוד מספר החתמות מרשימות כמו שגיא סבג עם עבר עשיר בליגה א' ועוד שחקנים משמעותיים כמו  כפיר קונפורטי , שלו ברונשטיין ,דור זינו , איתי מגל,אופק סטרול,שרון שמחייב ,עוז משה והחלוץ האימתני דני צ'רבוננקו .

בהנהלה ניתן לראות את היו"ר ניסים צרפתי , המנהל דני אלטרוביץ' וחבר ההנהלה יוסי מלול. כבר בשבוע הבא הקבוצה תקיים  ערב פתיחת העונה  באצטדיון סמי עופר שיכלול סיור במתקן המפואר .שבוע לאחר מכן הקבוצה תחל את אימוניה ובמהלך חודש אוגוסט צפוים לה חמישה משחקי אימון.

המנהל המקצועי דורון בן דור :" אני חש שיש טירוף אחד גדול בעיר סביב הנעשה בקבוצה. הסגל למעשה כמעט הושלם במלואו להוציא חיזוק נקודתי כזה או אחר. יש כאן את אחד המתקנים המפוארים בצפון והעיר הזאת ראויה לקבוצה שתייצג אותם בכבוד".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הזיות
(דודו: 15:48 20-07-2021)
מספיק עם היחצנות לבן דור, הבן אדם חי בסרט. מביא שחקנים בינוניים מליגה ג ומפרסם שעשה החתמת ענק. פשוט ליצן שחי בסרט. נראה אותו פעם מצליח בקבוצות בלי תקציב ענק או לפחות בליגה ב ומעלה ואפילו בליגה ג, מחוץ למחוז שומרון שהוא הכי חלש בארץ
2
כמה קנאה מגעב 1
(אחד שיודע: 17:01 20-07-2021)
קרית ים לליגה ב, תאכל את הלב מגיב 1
3
בלוף של הבלפן
(יצחק: 21:53 20-07-2021)
סתם כלומניק הבן דור. קח נגר תן לו תקציב יעלה מליגה ג.נראה אותו פעם אחת לא בורח אחרי עלייה ועולה גם מליגה ב או א. זה גדול עליו כלום ודום דברסתם עיתונאי קטן ומ....

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?