רן רול: "אם אמבפה החמיץ פנדל באליפות אירופה אז גם לי זה קורה"

מבית לבית. רול מבית לבית. רול
הקשר המצוין עזב את טירה לאחר עונה וחצי ומצטרף לקבוצת הגלקטיקוס של עירוני טבריה. הסיבות בראיון מיוחד

 הקשר רן רול כבר עבר הישגים אדירים בכדורגל הישראלי גם בליגה הלאומית וגם בליגת העל ובשנה וחצי האחרונות ניסה לעשות הכל בכדי להעלות את מועדון ספורט טירה לליגה השנייה אבל זה לא צלח למרות עונה סדירה מצוינת אך נפילה במשחקי הפלייאוף.

השבוע החליט רול לעזוב את הקבוצה של עבד טיטי והצטרף לקבוצת הגלקטיקוס של עירוני טבריה. בראיון ראשון ומיוחד מספר השחקן על המעבר והסיבה לפיה עזב בית חם. רול סיכם את העונה האחרונה ואמר: "זאת הייתה עונה מצוינת שלא הייתה הרבה שנים בליגה א'. נהניתי מהחברים שלי ומהאנשים סביב המועדון. זה היה מדהים".

וברמה האישית?

"מבחינה אישית הייתה לי עונה מדהימה עם שערים ובישולים שהסתיימה עם החמצה גדולה. יכולנו לעלות ליגה אבל זה הכדורגל ואם אמבפה החמיץ פנדל מכריע בנבחרת צרפת באליפות אירופה וגרם להדחה אז גם לי זה קורה".

בכל זאת העונה האחרונה היא הצלחה או כישלון?

"אני חושב זאת הייתה עונה מוצלחת שהסתיימה עם טעם מר כי הגענו הכי קרוב שאפשר. היינו טובים גם קבוצתית וגם אישית אבל היה חסר לנו גרוש ללירה".

מה אתה יכול להגיד על אוהדי טירה והאנשים במועדון?

"אני רוצה להודות למשפחת מ.ס טירה ולאוהדים על שנה וחצי מדהימות במועדון. היה לי העונג לשחק ולהכיר את האנשים בעיר המדהימה הזאת שחיבקו אותי מהרגע הראשון ולצערי הייתי חייב להמשיך הלאה וזה חלק מהכדורגל".

אכן המשכת הלאה וחתמת בעירוני טבריה?

"הגעתי לטבריה לאחר הפנייה של שמעון הדרי. הדרי מכיר אותי המון שנים בין השאר בשיתוף הפעולה שלנו בעלייה של הפועל אום אל פאחם וגם בעונה ששיחקתי תחתיו באחי נצרת. שמעון הוא איש מקצועי מהשורה הראשונה וכאשר פנה אלי וסיפר לי על הבנייה ושחקני הרכש שיגיעו אז לא היה ספק שאגיע למרות הקשיים והמרחק והנסיעות".

מה המטרות של טבריה בעונה הקרובה?

"יש מטרה ברורה שאחרי כל שחקני הרכש שהגיעו ויגיעו אז הקבוצה תרוץ למעלה במיוחד אחרי שנים מאכזבות. לא יהיה פשוט כי תהיה ליגה תחרותית אבל טבריה קבוצה מצוינת".





 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מה אתה אומר קלקטיקוס
(אוהד טבריה : 11:30 24-07-2021)
תגיד אני מצטריף לקבוצת הנוכלים שחייבים המון כסף גלקטיקוס ימניאק לו יעזור לכם כל הליגה תמרר לכם את החיים יאפסים
2
שחקן
(מיקו: 14:57 25-07-2021)
רן רול שחקן נשמה חבלז

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?