הצמודה מכולן: תחזית הליגה הלאומית

מה יהיה השנה עם בני יהודה? (ספורט 5) מה יהיה השנה עם בני יהודה? (ספורט 5)
מחר תצא לדרך הליגה המרתקת והצמודה מכולן. האם בני יהודה תשייט בחזרה לליגת העל ומי תיאבק איתה? תחזית פתיחת העונה

עוד עונה מרתקת תצא מחר לדרך בליגה הלאומית שכרגיל תהיה צמודה, מותחת ועם לא מעט קבוצות שחולמות על הכרטיס הנכסף לליגת העל.

האם בני יהודה תחזור למקומה הטבעי? מי תהיה הסוס השחור ומי לא התחזקה מספיק כדי לשרוד בליגה? תחזית פתיחת העונה.

בני יהודה:
הצטרפו:
אלירן עטר, יואל אבוחצירא, ירדן אבוחצירא, עומר בוארון, רן קדוש, איתן וולבלום, ארז איסקוב

תמונת הסגל הסופי טרם הושלמה ובני יהודה עוד תתחזק אך גם בסגלה הנוכחי היא אמורה לתת את הטון בליגה.
יוסי אבוקסיס נותר על הקווים וינסה יחד עם אלירן עטר, איתן וולבלום ומרבית הסגל שנותר מאשתקד כגון דן מורי, אלמוג בוזגלו, עמית זנטי, תאמבי סגס ועמית גלזר, לחזור בתום עונה בודדת לליגת העל.

המשימה לא תהיה קלה אך הכתומים אמורים לתפוס את אחד משני הכרטיסים הנחשקים ולהיפרד בדיוק כמו בסיבוב
הקודם שלהם בליגה הלאומית, בתום עונה אחת בלבד.

תחזית: 1-2

הפועל כפר סבא:
הצטרפו:
גיל יצחק, דן עזריה, מתן פלג, יובל חליבה, דודו דרוויש, ניר עזריה, סהר תאג'י, עידו דווידוב, איתן רצון, דניאל שניאור.

אורי גוטמן הגיע לקווים והוא ינסה להחזיר את הירוקים בתום עונה בודדת בחזרה לליגת העל. כפר סבא התאבדה כלכלית על גיל יצחק בחוד והיא מחזיקה כנראה בצמד הבלמים מהטובים בליגה, טל מכלוף ואיתן רצון שהתייבש על הספסל בהפועל באר שבע אך לפי כן היה אחד הבלמים הטובים בליגה במדי הפועל עכו.

תאג'י הנהדר, עזריה ודווידוב ינסו להחזיק את מרכז השדה כשדרוויש ינסה לעזור לגיל יצחק להרשית. כפר סבא חייבת להביא עוד שובר שוויון בקישור ההתקפי וכשזה יקרה, סביר להניח שהיא תהיה בצמרת הגבוהה כל הדרך.

תחזית: 1-4

סקצית נס ציונה:
הצטרפו:
דודו ביטון , עומרי שקל, קובי מור, לבאנה קוטליה, רוי מליקה, דור כוכב, מור נעמן, איתי רוטמן, יוסי גינזבורג, איתי מורנו, עילאי טרוסט, אור אילוז, עמנואל איפאגי, אלכסיס דג'ימי.

עוד קבוצה שלוטשת עיניים לעבר ליגת העל היא הסקציה שהייתה לא רחוקה מלעשות זאת אשתקד אך שינתה כמעט לחלוטין את סגלה ויהיה מעניין לראות את התלכיד שהרכיב ניר ברקוביץ' שמקבל אולי צ'אנס אחרון בלאומית כדי להראות דרך ובעיקר יציבות.

הסקציה הצליחה להקדים לא מעט קבוצות בלאומית ולשים את ידה ראשונה על עילאי טרוסט שייתן לה את הבלאנס הרצוי בקישור כשדודו ביטון וקוטליה יעשו לא מעט צרות להגנות הליגה. אם הכל יתחבר לברקוביץ' מההתחלה, הסקציה יכולה לעשות את זה ולחזור לאחר שנתיים לליגת העל.

תחזית: 1-4

הפועל ראשון לציון:
הצטרפו:
דור חברון, מתיאס לימה, וובה בראון, אורי צעדון, תומר בנבישתי, עדי נמני, שי גולן, איתי לוי, אלון שטרוזברג, רועי אזוט, תומאס פרינס, בן וייצמן, נתנאל אסקיאס.

אם אתם מחפשים סוס שחור, אולי כאן תמצאו אותו. לאחר עונה פנטסטית עם תקציב מינימום, החליט העונה עמוס לוזון לפתוח מעט את הכיס ולהעמיד קבוצה חזקה ובעיקר מאוזנת שאמורה לתת את הטון בצמרת.

חיים שאבו הגיע לקווים ומסע הרכש כולל את החלוץ מתיאס לימה, הקשר וובה בראון, השוער המוכשר דור חברון וגם כאלו שינסו לחזור לעצמם לאחר עונה רעה כגון תומאס פרינס, שי גולן ועדי נמני. בנוסף, הצליחה הקבוצה להשאיר לעונה נוספת את המגן השמאלי הטוב בליגה, דוסו אבו.

מסע הרכש טרם הסתיים ושני שחקנים התקפיים עוד יצטרפו בהמשך מה שייתן לכתומים מעיר היין עומק וסיכוי טוב לרוץ בחלק העליון של הטבלה עד הסוף.

תחזית: 2-4

הפועל רעננה:
הצטרפו:
ברק לוי, בן אז'ובל, אמיר בן שמעון, ליעד אלמליח, דיוויד ניאנג, מושיקו בלס, יונתן פרבר, בר הלל, גל אביב, מולמד עוואדה

אלירן חודדה הגיע לקווים וינסה להמשיך את המומננטום שלו אשתקד שם אימן בהצלחה רבה את הפועל איכסל.
עם ברק לוי בשער, אמיר בן שמעון כמגן שמאל, ניאנג בקישור וכמובן אז'ובל ופיטר אלוואלה הפנטסטי בחוד, רעננה תהיה בסבירות גבוהה בפלייאוף והעליון ועם עוד 2-3 שחקני רכש נוספים, היא בהחלט תוכל להיאבק גם על יותר מכך אך נכון לכרגע הציפיות הן לפלייאוף עליון ותו לא..

תחזית:5-9

בית"ר תל אביב/ בת ים
הצטרפו:
ליאור קצב, אור רויזמן, ניב ברקוביץ', איתי בן חמו, שחר רוזן, דיוויס קונטרארס, מייקל מור סמיון, עמית מלכה.

אין חדש תחת השמש וגם העונה בית"ר תל אביב בת ים תסתמך על מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. אליעזר בן אהרון הגיע לקווים במקומו של נוסבאום ודומה שלרשותו סגל מעט מוגבל יותר לאור עזיבתם של יניב מזרחי, חנציס ואמיר ברקוביץ' שהיו השחקנים הדומיננטים אשתקד.

למרות זאת, המועדון אמור לעבור עונה רגועה ושלווה במרכז הטבלה שתסתיים כנראה בפלייאוף העליון.

תחזית: 5-9

הפועל רמת גן גבעתיים:
הצטרפו:
רון שושן, פז בן ארי, עדן בן מנשה, רז נחמיאס, עידן כהן, איתי עוזרי, איילון ירושלמי, בוריס זיהו, עדן הרשקוביץ', יוסף טאובה, דויד אבלה, שגיא דרור, רוי קורין, ירין אברהם.

כהרגלה, הפועל רמת גן משנה כמדי עונה את כל סגלה אך בניגוד לשנים קודמות שבהן הייתה פייבוריטית לעלות וכשלה, הפעם דומה שהציפיות נמוכות יותר וכך גם תקציב הקבוצה.

ליאור זדה נותר על הקווים והצליח להרכיב הגנה טובה למדי עם צמד בלמים יציב כגון איתי עוזרי ופז בן ארי אך נותר עם חוליית קישור בינונית למדי שעשוייה להוות בעיה בהמשך הדרך.

בהתקפה הרשקוביץ, דרור והירש ינסו להרשית כמה שניתן וכל זה יכול להספיק בעונה טובה לפלייאוף עליון ותו לא.

תחזית:5-9

הפועל אום אל פאחם:
הצטרפו:
יאניק מאקוטה, ירין חסן, תימור אביטן, גיא דהן, מוחמד אבו שאקר, אמיר לביא, ניב סרדל, אלפא קונטה, אוהד אלבוליה.

סימן שאלה גדול לגבי אום אל פאחם. מצד אחד תקציב גדול, מהעבר השני התנהלות שמתאימה במקסימום לליגה ב', מה ינצח את מה? רק הזמן יגיד.

המועדון הצליח להחתים שמות מבטיחים כגון שלום אדרי וישראל זגורי אך שניהם כבר לא בנמצא ואום אל פאחם תביא בימים הקרובים עוד מספר שחקנים כך שקשה מאוד לאמוד את יכולתה האמיתית בימים אלה.

ירין חסן ייתן ייציבות בהגנה, גיא דהן המוכשר ומאקוטה ייתנו את הטון מקדימה ביחד עם אביטן ואין ספק שלמוטי איווניר יש כלים כדי להיאבק על פלייאוף עליון אך אל תתפלאו אם בסוף תראו את אום אל פאחם נאבקת בתחתית, הכל תלוי בהתנהלות.

תחזית: 5-9

מ.ס כפר קאסם:
הצטרפו:
יהונתן עוזר, דרור ניר, דור מוסקוביץ'', מוחמד סרסור

מ.ס כפר קאסם טרם סיימה את מסע הרכש שלה אך הצליחה להשאיר את השלד מאשתקד ואיתו ינסה שלומי דורה להמשיך את המומנטום מסיום העונה שעברה.

השאם ליוס שהיה מבוקש בלא מעט קבוצות בלאומית. החליט להישאר עונה נוספת והוא כח משמעותי בחלק ההתקפי כשעמו ימשיכן סמאח מרעב הותיק, חמודי חטיב וכמובן מהראן ראדי הבלתי נגמר.

זה יהיה קשה ועשוי להיות פה מאבק על הדקה ה-90 אך כפר קאסם עם חיזוקים נקודתיים בקישור ובהתקפה, בהחלט עשוייה להשתחל איכשהו לפלייאוף העליון.

תחזית: 5-9

בני ריינה:
הצטרפו:
בנג'מין קוקו, חוליו סזאר,איאד ח'וטבא, גולן אלקסלסי, יעקב אבבא, חסן חילו, מתנאל טדסה, סמיר פרהוד, אייזיק נורטי

העולה החדשה עשתה מספיק חיזוקים כדי להישאר בליגה בכבוד אך לא מעבר לכך. חוליו סזאר וקוקו הם צמד חלוצים שירשיתו כשריף מסיקה יתמוך בהם מאחור אך מעבר לכך אין לריינה עומק כדי להילחם על הכרטיס לפלייאוף העליון.

תחזית:10-12

אחי נצרת:
הצטרפו:
דובב גבאי, שגיא מלול, משה מולה, איציק שולמייסטר, גיל סלם, אוהד חזוט, בר איבגי, אליאן רוחנא, עומאר בה.

העזיבה של גיא דיין הותירה את תומר קשטן עם בעיה גדולה במרכז המגרש כשגם כך הסגל שנבנה לא מספיק עמוק ואיכותי.

דובב גבאי ינסה להביא מספרים בהתקפה וגיל סלם ייתן איזשהי יציבות בהגנה אבל בעונה צמודה שכזו, קשה להאמין שזה יספיק למשהו למעט עונה רגועה ושלווה ללא מטרות מיוחדות.

תחזית: 10-12

הפועל עכו:
הצטרפו:
כארם ארשיד, אחמד שעאבן, גיל חדד, גיא אביב, פראס גנאיים, גל קולני, ים כהן, דניאל מור יוסף, איאד חאג', קרים אבובקר, מחמוד איברהים, מתן לוי, יגיל אוחנה

מסאי דגו נותר על הקווים ושינה לחלוטין את סגל הקבוצה. עכו הביאה המון שחקנים שיהיו בשנת מבחן לאחר שעברו עונה רעה מאוד כגון ארשיד, ים כהן, מור יוסף ואחרים ויהיה מעניין לראות האם את השיקום המקצועי שלהם הם יעשו דווקא אצל דגו.

אם הכל יילך כשורה, עכו תעביר עונה רגועה יותר ותשרוד בליגה עוד לפני המחזור האחרון.

תחזית: 10-12

הפועל פתח תקווה:
הצטרפו:
רן ואתורי, לידור נקשרי, אוהד רבינוביץ', צח בללי, אופק פישלר,יוסי אסייג, ניר שרון, חיים איצרין, דין טוויזר, מוחמד בדיר.

ההישארות הדרמטית של המלאבסים בליגה הותירה את עופר טסלפפה בבעיה רצינית. מצד אחד, תקציבית יש לו כסף להביא רכש אך מהעבר השני, השחקנים האיכותיים כבר לא נמצאים על המדף מה שמותיר את פתח תקווה עם לא מעט ברירות מחדל כשמרבית הסגל בנוי בכלל למאבקי הצמרת בליגה א'.

עומר כץ ימשיך בשער והוא ללא ספק נכס חשוב אך מרבית שחקני הרכש לא מתאימים לרמת הליגה הלאומית אם כי בשבועיים הקרובים צפויים להגיע 3-4 שחקני רכש מה שיאזן במעט את המצב.

ייקח לפתח תקווה מעט זמן להיכנס לעניינים אך אם אוהדיה יהיו סבלנים, הזמן יעשה את שלו והקבוצה תשרוד בקושי רב בליגה אם כי בסגלה הנוכחי היא בהחלט עשוייה להיקלע לאותו מצב כמו אשתקד.

תחזית: 13-16

הפועל ניר רמת השרון:
הצטרפו:
אליאור משלי, עוז פרץ, דודי תירם, אוהד ברזילי, אורי זוהר, עובדיה דרוויש, ירין שרעבי

זו הולכת להיות עונה לא פשוטה עבור רמת השרון. העזיבה של מרבית שחקניה הבכירים ובעיקר של שוערה סהר חסון, הותירה אותה ללא תחליף וללא שוער בכיר שיגיע, סיכוייה לשרוד בליגה יקטנו משמעותית.

לליאור סילוק וגור תמר יש לרוב אינטואיציה טובה והם יודעים לזהות משבר לפני שהוא מתרחש אך אם לא יגיעו מספר שחקני רכש, בעיקר בחלק ההגנתי, רמת השרון תיאבק עד הסוף על הישארות.

תחזית: 13-16

הפועל עפולה:
הצטרפו:
צליל נחמיה, דור גלילי, עילאי חגג, רוני לאופר,קאבה סונקו, דניאל בניש, עידן נסימוב.

לאחר עונה דרמטית, רומן זולו שהוציא את הקבוצה מן הבוץ אשתקד, עזב והותיר חלל לא קטן. מרבית שחקני הסגל עזבו ועפולה רק בימים אלה נערכת מחדש לעונה הקרובה שתהיה עבורה לא פשוטה כלל וכלל.

המועדון למעשה יושתת על שחקני הנוער של מכבי חיפה ויהיה מעניין לראות אם מודל מכבי תל אביב בבית"ר תל אביב בת ים, יעבוד גם כאן אך כרגע לפחות, עפולה מועמדת רצינית לירידה.

תחזית: 13-16

אדומים אשדוד:
הצטרפו:
אדר אוואט, בן אל אדרי, אושר אבו, שביט מזל, גיא הרמן, ליאל ביטון, רוי צעירי, גל נבון, איברהים קון

כמה השקעה עשו באשדוד כדי להגיע ללאומית רק כדי להיות המועמדת הבכירה לרדת בחזרה לליגה א'. מסע הרכש לא ברור ולא ברור מי אמור לקחת את המושכות בקבוצה, במיוחד בחוליית הקישור.

ללא 5 שחקני רכש נוספים אין לאשדוד מה לחפש בליגה הזו וכידוע, שכר הלימוד מגיע ומהר.

תחזית: 13-16

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אשדוד
(ברגיג: 10:12 26-08-2021)
אשדוד יסיימו פליאוף עליון תשמרו ותזכרו
2
תחזית מזג האויר
(בנט השקרן: 06:24 27-08-2021)
כמו תמיד תחזית הפוכה כמו ממשלת השינוי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?