כסייפה הפתיעה בדרום, בועיינה הפתיעה בצפון

שחקני דימונה (דן בונבידה) שחקני דימונה (דן בונבידה)
הפועל מרמורק והפועל רובי שפירא פתחו את העונה ברגל שמאל ועם הפסדי בית מביכים. דימונה הרשימה עם קאמבק גדול והפועל הרצליה דרסה את הפועל כפר קנא

 ליגה א' דרום

הפועל כפר שלם- בני אילת-0:2

כפר שלם פתחה את העונה עם הפסד בגביע המדינה ואילו אילת ניצחה פעמיים אבל הליגה היה סיפור שונה לחלוטין וכבר אחרי 5 דקות שלחה הקבוצה של עומר פרץ הצהרה לליגה עם שני שערים של יאיר שפונגין וגל צרויה. אילת ספגה מכה נוספת עם הרחקתו של השוער יאיר חמו ותחפש נקודות ליגה בשבוע הבא.

שמשון כפר קאסם- מכבי יבנה-1:1

שתי הקבוצות רוצות להילחם העונה על עליית ליגה ושני המאמנים אומנם חיפשו ניצחונות כאשר כפר קאסם פתחה נהדר ועלתה על הלוח במחצית הראשונה משערו של נועם יאסו אבל במחצית השנייה יבנה חזרה למשחק והשוותה משערו של גיא שטח. כפר קאסם במשחק שני ללא ניצחון.

מ.ס. דימונה- מכבי שעריים-1:2

זה התחיל כמשחק משעמם כאשר גם ההרחקה המוקדמת של בלם שעריים אסף חקאק לא שינתה את התמונה אבל לקראת הסיום זה הפך לדרמה. שעריים עלו ליתרון משערו של דניאל תרועה כעשר דקות לסיום אבל דימונה הרשימה עם מהפך אדיר ושערים של שי בוזנח וטל איילה. איבוד נקודות לא פשוט עבור הקבוצה של מוסא בן חיים.

בני לוד- עירוני אשדוד-3:3

המשחק המעניין ביותר של המחזור. לוד פתחה נהדר והובילה כבר 0:3 במחצית מצמד שערים של יונתן כהן ושער נוסף של עומר שירזי אבל אשדוד לא נשברה וחזרה בענק והצליחה להשוות בתוך תוספת הזמן. בר סוויסה צמד ודניאל אגמי מפנדל כבשו לאבי אבינו.

הפועל אשקלון- ירמיהו חולון-1:0

שתי הקבוצות לא הציגו משחק גדול אבל חולון הצליחה להשיג את מלוא הנקודות כאשר אברהם רדאי כבש את שער הניצחון שתי דקות לסיום. אשקלון ניראת עוד בפגרה.

הפועל אזור- בקעת הירדן-0:2

פתיחת עונה נהדרת למאמן ליאור ראובן ולהפועל אזור שהשיגה ניצחון משכנע על הפועל בקעת הירדן. השלד הצעיר והנהדר של אזור כוללים את אביב הנגבי וטל דגן שכבשו את שני השערים למשחק.

מכבי קביליו יפו- מכבי הרצליה-1:3

המשחק המרכזי של המחזור היה בעיקר מופע של מכבי יפו שניצלה עד תום טעויות קשות של הגנת הרצליה והשוער שלה מאור כלפה שהיה אשם בשני שערים. סאן טוריאל, גיא אמסלם ועומרי כהן כבשו ליפו ודני רוזנבליט השווה זמנית. חישוב מסלול מחדש לאריאל שיימן ועופר טלקר.

הפועל מרמורק- מס. כסייפה-1:0

ההפתעה הגדולה של המחזור במחוז הדרומי. מרמורק שרצתה להילחם על הפלייאוף העליון הציגה משחק מביש מול הקבוצה החלשה בליגה. במועדון מרחובות זעמו על היכולת של השחקנים וההכנה של המאמן דויד מרטן.

ליגה א' צפון

מכבי צור שלום- בני זלפה- 0:1

הקבוצה המאוחדת של צור שלום וקריית אתא רוצה להילחם העונה על הפלייאוף העליון ועושה צעד חשוב במחזור הראשון עם ניצחון דחוק על זלפה שתרצה להתחזק יותר בכדי לא להסתבך בתחתית. בר שמש כבש את השער היחיד במשחק.

מ.ס. צעירי כפר קנא- בני פרדיס-0:2

פתיחת עונה נהדרת של העולה החדשה מכפר קנא. חניכיו של הישאם זועבי הציגו יכולת טובה והיו ברמה אחת מעל פרדיס. מוחמד עבאס ואדהם נדגאן כבשו למארחים.

מ.ס טירה- הפועל מגדל העמק-1:3

כל מי שזלזל הקיץ במועדון ספורט טירה וחשב כי הקבוצה כלל לא תהווה יריב בצמרת קיבל את התשובה במשחק הראשון עם ניצחון גדול של הקבוצה של עבד טיטי על הפועל מגדל העמק. כבר אחרי 37 דקות הובילה טירה 0:2 משערים של ברא קאסם וודיע פדילה ואומנם מגדל העמק צימקה אבל החלוץ הותיק ויאם עמאשה הבקיע שער נוסף שקבע את תוצאת המשחק.

משחק מצויין של טירה (נזיה סולטאן)

באקה אל גרבייה- עירוני טבריה-3:0

לאחר השקעה אדירה בקיץ עירוני טבריה פתחה את העונה ברגל ימין עם ניצחון מוחץ באחד ממגרשי החוץ הקשים בליגה. בבאקה עוד קיוו להקשות על הקבוצה של אמיר כהן אבל ספגו תבוסה ועוד בעשרה שחקנים. בדקה ה-25 הורחק בלם טבריה שרון לוי אבל על סף המחצית אילון אלימלך קבע 0:1 ובמחצית השנייה גם ישראל ראש וגם כפיר בן דוד כבשו ושלחו את באקה לחשב את המסלול מחדש.

פתיחה טובה להדרי (וואסים מוואסי)

הפועל הרצליה- הפועל כפר קנא-2:5

תבוסה קשה להפועל כפר קנא שהצהירה כי היא רוצה להילחם בצמרת הגבוהה. חניכיו של ארז בנודיס העבירו 'שיעור' בפתיחת העונה עם הצגה אדירה של החלוץ עידן דוד שכבש רביעייה. ניב אלפי הוסיף שער נוסף ואילו לכפר קנא כבשו אייהם שחאדה ואדהם שיבלי.

עירוני נשר- הפועל איכסל-2:1
היורדת הטרייה מהליגה הלאומית פתחה את העונה ברגל ימין ועשתה זאת בקאמבק מרשים מול נשר שרק עלתה מליגה ב' ושחקניה עוד חסר ניסיון בליגה השלישית. דווקא הקבוצה של עומר לוינסון עלתה ראשונה על הלוח עם שער של רותם חתואל אבל בעשר הדקות האחרונות הצליחה איכסל לחזור ולנצח את המשחק משערים של עלא אגבריה ותומר חזן. 


הפועל רובי שפירא- הפועל בועיינה-2:1

ההפתעה הגדולה של המחוז הצפוני. אחת המועמדות לעלייה, רובי שפירא, ספגה הפסד ביתי מביך לבועיינה שגם העונה תהיה אגוז קשה ותזיק לקבוצות הצמרת. נידאל שלעאטה הרשים עם הכנה טאקטית מעולה כאשר אלעד בראון כלל לא מצא את הפיתרון מהצד השני. חאלד סולימאן כבש צמד שערים לאורחים וגם לרובי שפירא היה זה שער עצמי של שחקן בועיינה.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עובדות
(גלזר .א: 18:13 10-09-2021)
הייתי במשחק . הקבוצה מהקריות יכלה לנצח בתוצאה 2:5 . היא החמיצה פנדל ופיספסה ברשלנות שערים בטוחים . גם זלפה החמיצו שתי הזדמנויות . הייתי במשחק :נשר יכלה לנצח את איכסל החלשה בתוצאה 2:6 . היא החמיצה פנדל דקה שלישית ועוד שלל הזדמנויות .
2
מרמורק של האוהדים
(אברהם יצחק: 22:43 10-09-2021)
קבוצה פח … מאמן זבל… הנהלה. מושחתים… אייל גולן ברח משם… אברג׳ל פושט רגל ,,,, קבוצה מקוללת מי שיכול שיברח משם… ארורים !!!
3
מרמורק - למגיב 2
(יעקב אבינו: 09:32 11-09-2021)
אכן קבוצה בנפילה,,,חייבת לעבור ליידי האוהדים.. כמו מכבי יפו,, אברג׳ל בקשיים כלכליים חברת יעדים לא במצב איתן … יש אצלנו מילחמות של תימנים עוד מיימי חנן עדני ,, וככה זה נראה…לכן כולם נרתעים מלהשקיע בקבוצה… לא על פי האחים חופי תקום ותיפול קבוצה
4
הפועל הרצליה
(משה: 09:59 11-09-2021)
פתיחה מעולה ההמשך היה יותר טוב
6
מרמורק בושה
(נתי לא יחייא: 16:05 12-09-2021)
החופים שדדו את הקופה… מי שעדיין נשמה באפו… שיברח !!!

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?