בסימן הקורונה: קריית אונו ביקשו לדחות את המשחק, עמישב סירבו

יותר מדי חיוביים. שחקני קריית אונו (צילום: חמודי זמירו ארכיון) יותר מדי חיוביים. שחקני קריית אונו (צילום: חמודי זמירו ארכיון)
בלעדי. ערב פתיחת העונה בליגה ב' פנו ראשי קריית אונו לעמישב בבקשה לדחות את המשחק בשל 8 שחקנים נדבקים. מאמן עמישב דורון ממן: "כל העונה תהיה בסימן הקורונה וצריך סגל ארוך"

 משחקי ליגה ב' יצאו בסוף השבוע לדרך והמשחק המרכזי היה הקרב בין הפועל קריית אונו למכבי עמישב פתח תקווה שהסתיים בניצחון של האורחים מפתח תקווה בתוצאה 0:2. ל"דאבל פס" נודע כי המשחק כלל לא היה אמור להתקיים כאשר בקריית אונו ביקשו לדחות אותו בשל 8 שחקנים שנדבקו בקורונה.  בעמישב פתח תקווה אישרו את הבקשה אך בחרו לדחות אותה והמשחק התקיים כסדרו.

היועץ המקצועי של קריית אונו, אודי כבודי, סיפר: "ציפינו שתהיה התחשבות וכבוד בין הקבוצות. שני השוערים, קו הגנה שלם ושלושה שחקני התקפה היו חיוביים ומן הראוי היה לדחות את המשחק אבל זה לא תירוץ להפסד והכל לטובה". מאמן עמישב, דורון ממן, הגיב: "קריית אונו אכן ביקשו לדחות את המשחק וסירבתי. הסברתי להם שכל העונה יהיו נדבקים ולהתחיל מעתה לדחות את המשחק וקורונה תהיה כל העונה אז זה לא נכון. גם לנו היו שחקנים שלא שיחקו בגלל שנדבקו בקורונה. לא מבין את ההתבכיינות והעונה צריך סגל ארוך בגלל הקורונה ולא רציתי לגרום לעומס של שני משחקים בשבוע. לקריית אונו יש קבוצה מצוינת עם צעירים מוכשרים ומאמן נהדר".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ממן גדול
(עמישב: 19:14 11-09-2021)
אחלה מאמן ממן.. שמחים שאתה איתנו למרות שאתה מאמן של ליגה גבוהה
2
כבודי בכיין
(מאיר: 19:17 11-09-2021)
כרגיל כבודי בכיין ואין לך מושג. תלמד מממן עשה לך בית ספר. קיללתם אותו והוא ענה במגרש. היו צריכים לזרוק אותך כמו שאנחנו זרקנו אותך.. בזבזת להם את כל הכסף על סוסים מתים
3
בכיינים
( אבוחצירה: 23:04 11-09-2021)
בכיינים מספיק לבכות תבנו סגל שיתאים גם לקורונה לא רציניים
4
בושה של מאמן עמישב
(אילן: 08:45 12-09-2021)
אפשר היה לדחות משחק כאשר 8 שחקני הרכב חולים בקורונה לא יפה ולא נאה מאמן המחשב ידע מה הוא עושה וזו התנהגות נילוזה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?