השמש זורחת: צור שלום ניצחה את זלפה במחזור הפתיחה

שער חשוב. שמש שער חשוב. שמש
הקבוצה של קובי דנינו לא הרשימה אבל ידעה לנצח מול זלפה שהתאכזבה מהתוצאה ועדיין מחפשת שחקני חיזוק. פרהוד: "זלפה תהיה קבוצה טובה העונה"

 בני זלפה שרדה בעונה שעברה לאחר מסע הרשים תחת המאמן חנא פרהוד שקיבל את המושכות גם העונה ובונה קבוצה תחת משנתו ומהצד השני קובי דנינו חזר לצור שלום לאחר עונת מנוחה. על פי מחזור הפתיחה נראה ששתי הקבוצות אכן יילחמו בחלק העליון של הטבלה כאשר הפעם הקבוצה הביתית זכתה בניצחון דחוק, 0:1.

המחצית הראשונה הייתה שקולה עם יתרון קל לזלפה אבל דווקא צור שלום הייתה קרובה להבקיע אך איימן כיאל ובר שמש נעצרו אצל שוער האורחים.

גם המחצית השנייה הייתה שוות כוחות כאשר הפעם צור שלום הייתה מדויקת יותר כאשר החלוץ בר שמש מצא את עצמו שוב מול השוער וקבע 0:1. שש דקות לסיום באסל שעבאן קיבל הזדמנות להכפיל את התוצאה אבל בעט את הפנדל החוצה. זלפה ניסתה להשוות אבל הייתה לא מדויקת בנגיעה האחרונה וספגה את ההפסד הראשון של העונה.

מאמן צור שלום, קובי דנינו, סיכם: "המחצית הראשונה הייתה שקולה ואגרסיבית והגענו לשני מצבים אבל החמצנו והשוער שלהם עשה עבודה טובה. במחצית השנייה השחקנים שלנו השתפרו ועשו את העבודה. היה חשוב לפתוח את העונה עם ניצחון במיוחד מול קבוצה טובה כמו זלפה ובכלל תהיה ליגה לא קלה העונה. הסגל שלנו כמעט הושלם אבל אולי נתחזק בעוד שחקן".

מאמן זלפה, חנא פרהוד, סיכם: "כל מי שראה את המשחק יודע שלא הגיע לנו להפסיד והחמצנו מצד אחד ומצד שני שילמנו על טעות שלנו. היינו שווים לפחות תיקו והם לא היו יותר טובים מאיתנו ונקווה לתקן כבר בשבוע הבא. הקבוצה שלנו תתחזק בעוד 3-4 שחקנים בכירים ובכלל יש לנו סגל טוב ואם נביא את השחקנים המתאימים אז זלפה תהיה קבוצה טובה העונה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?