גל ספיר: "מקווה שהשחקנים יידעו לשמור על מקצוענות ולהכין את עצמם למשחק"

לא פשוט אחרי הצום. ספיר לא פשוט אחרי הצום. ספיר
הבלם המצוין של הפועל אזור מרוצה מהבנייה של העונה ולא חושש מהקרב מול קביליו אלא מקווה שהשחקנים יגיעו מוכנים לאחר הצום

 המשחק המרכזי של המחזור הקרב במחוזר הדרומי יהיה הקרב בין מכבי קביליו יפו להפועל אזור, כאשר לאורך השנים הקרובות מדובר בדרבי והעונה במיוחד ירצו ביפו לנצח במטרה לנסות ולעלות ליגה.

בכל מקרה באזור לא מתכוונים לוותר ויסתמכו בעיקר על הבלם הותיק גל ספיר שקבוצתו רשמה ניצחון במחזור הראשון. ספיר: "אני חושב שהיה לנו משחק מצויין. הגענו למשחק מוכנים טקטית כאשר המאמן ליאור ראובן נגע במהלך השבוע בנקודות החזקות שלהם וביטלנו אותם מהשניה הראשונה. בקעת הירדן קבוצה חזקה מאוד ושמח שניצחנו ופתחנו את העונה ברגל ימין".

לגבי הקרב מול יפו אמר הבלם: "יהיה משחק קשה. שתי הקבוצות רוצות להמשיך את המומנטום. יפו קבוצה חזקה מאוד שהשקיעה כסף בשביל לעלות ליגה אבל העונה בנו באזור קבוצה טובה שהצליחה לעצור את רוב השלד מהעונה שעברה והביאה מספר שחקנים משמעותיים. הרצון שלנו הוא לשמור על מאזן חיובי בבית שלנו ויפו ירצו לנצח. צפוי להיות משחק חם ומעניין".

בכל מקרה מה שמטריד את ספיר זה דווקא צום יום הכיפורים: "אני לא זוכר מתי כיפור נפל יום לפני משחק. מקווה שהשחקנים ידעו לשמור על מקצועיות ולהכין את עצמם הכי טוב למשחק. המטרות שלנו השנה הן לברוח ממאבקי התחתית כמה שיותר מהר ולנסות להתברג בחלק העליון וכדי שזה יקרה אז נצטרך לנצח בבית".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
דווקא הוא מקבל אדום
(נתי לא יחייא: 16:40 17-09-2021)
קללת מרמורק על הראש שלו מקבל אדום הכי בזוי שאפשר….
2
עבריין!!
(יורם צל: 20:34 17-09-2021)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?