יפיע ניצחה את כאבול ועלתה לגמר הגביע המחוזי

שמחה גדולה. ראמי מלחם (צילום עצמי) שמחה גדולה. ראמי מלחם (צילום עצמי)
שני שערים במחצית הראשונה הספיקו לשחקנים של ראמי מלחם כדי לנצח ולפגוש את כפר מנדא בגמר. מלחם: "השחקנים שלי צמאים לניצחונות והישגים"

 מכבי עירוני יפיע פגשה אתמול את בני כאבול במסגרת משחקי גביע המדינה בכדורגל והרשימה כאשר השיגה ניצחון חלק 0:2. הסיפור של המשחק נגמר כבר במחצית הראשונה כאשר עורסאן חליליה כבש את השער הראשון בדקה ה-15 ואילו מוראד דראושה כבש את השני בדקה ה-35 וקבע את תוצאת המשחק.

מאמן עירוני יפיע, ראמי מלחם, מסר: "אני מאוד שמח מהתוצאה וגם מהיכולת של השחקנים. המשחק היה אגרסיבי וכאבול היא קבוצה חזקה מאוד ועיקשת, אבל שיטת המשחק שלנו וההכנות באימונים באו לידי ביטוי על כר הדשא כאשר כל שחקן ידע בדיוק איך לעשות את העבודה. אני מודה להנהלה וליו"ר נביל חטיב על התמיכה והמאמץ שעושה כדי לקדם את הקבוצה ולספק את כל התנאים הנדרשים".

המאמן התייחס גם למשחק הבא בגמר שבו יפיע תפגוש את אחווה כפר מנדא ואמר: "כפר מנדא קבוצה מצוינת שיש לה סגל רחב ומנוסה והם הגיעו לגמר בצדק. אנחנו נבוא מוכנים ובעזרת השם ננצח. הקבוצה שלנו בנויה משחקנים צעירים שצמאים לניצחונות והישגים, עצם ההגעה שלנו לגמר זה הישג גדול ומכובד מאוד".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?