מספיק עם שתיקת הכבשים

יעקב לוי יו"ר ביתר חדרה מליגה ג' שומרון מצא פיתרון לכלבי האמסטף המפורסמים והתוקפניים של בקה אל גרביה. לוי הגיע למגרש עם כבשים ש"תודרכו" לאורך השבוע להגן על היו"ר ושחקניו. לוי: "הכבשים שלי יעילות ומחונכות יותר מהכלבים שלהם"

הפרסום הבלעדי ב"דאבל פס" ובאזור המשותף של הליגות הנמוכות באתר ערוץ הספורט על מתקפת כלבי האמסטף של קבוצת בקה אל גרביה מליגה ג' שומרון על גל שושן השוער הצעיר וה"מפוחד" של מ.ס. פרדס חנה הפך בתוך ימים לאחד מהסיפורים המדוברים והמשעשעים בתקשורת לרבות מבזק ספורט מיוחד בנושא של "אהרון אהרון" בתוכנית הרדיו המפורסמת של דידי הררי ובטורו האישי של עמיר פלג בידיעות אחרונות. בסוף השבוע התברר כי לסיפור הביזארי שנחשף על ידי רז זהבי מנהל התוכן של דאבל פס יש המשך לא פחות מקורי. מאות הצופים שהגיעו למגרש בגבעת אולגה לחזות במשחק בין בקה לביתר חדרה נדהמו כשלמגרש נכנס יעקב לוי יו"ר ביתר חדרה מלווה ב"סוללה של כבשים". מסתבר כי לוי ושחקניו קראו את הידיעה על "הכלבים של בני בקה" ולקראת המשחק הם נערכו מיגננה בהתאם ובאמצעות כבשים מאומנות ומאולפות המתגוררות בסמוך למגרש.

  הכין מתקפת נגד. יעקב לוי עם הכבשים (צילום שלומי גבאי)

לוי: "אנחנו עוזרים לבדואי שמגדל את הכבשים ובקשנו ממנו להשאיל לנו מספר כבשים שיגנו עלינו מפני הכלבים של בקה. כשהגעתי עם הכבשים למגרש הרגשתי ביטחון. הבדואי נתן לי כבשה אחת שקוראים לה "עיזה" ואחת שקוראים לה "פזיזה". הבנו מהבדואי שאם הכלבים של בקה יחשבו לתקוף אותנו הכבשים יתייצבו מולם". בכך לא מסתיים הסיפור. לדאבל פס סיפר מנהל האצטדיון יניב צרפתי: "אחד מאוהדי בקה רצה להיכנס למגרש עם "האמסטפים". בכניסה סיפרו לו על הכבשים של יעקב לוי ולשמחתי הוא העדיף לחזור אחורה וכך נמנע עימות בין הכלבים לכבשים".
אגב, במשחק עצמו ניצחה בקה 4:2 גם ללא עזרת הכלבים.
 

 נתקלו ביריב שקול. כלבי האמסטף של באקה



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
רז התחלת להיות בדרןןןןן
(ההוא גבר: 12:28 27-02-2011)
3
כבשים או עיזים?
(עיוור כבשים: 15:23 27-02-2011)
תגידו.. בתמונה, זה כבשים או עיזים? לי נראה שעיזים או שאני עיוור כבשים
4
הרצל הפחדן והשחצן
(בעל כלב: 12:22 28-02-2011)
אני היתי שמח אם באמת הכלבים רדפו אחרי השוער ולא רק גם אחרי אבא הנוכל והשקרן הרצל.אנשים קטנים אני אדאג שהכלכ שלי ביופ שיש בדרבי יכנס למגרש וירדוף אחריהם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?