חנוך עמר: "מה שמיוחד בעירוני זה השקיפות והניהול החדש"

בטוח בקבוצתו. עמר בטוח בקבוצתו. עמר
בלעדי. לאחר פתיחת העונה ובנייה של ההנהלה מחדש החליט מנכ"ל עירוני אשדוד לדבר על שיתוף הפעולה, המטרות וגם כיצד הפך מאוהד אדום לצהוב כחול

 מהפכה גדולה עברה הקיץ בעירוני אשדוד כאשר אוהדי הקבוצה בחרו את הוועד המנהל ועמם גם התקווה כי הקבוצה בדרך חזרה למרכז הבמה של הכדורגל הישראלי. מעבר להנהלה הגיע גם מנכ"ל חדש בשם חנוך עמר שאמון על הניהול השוטף. בראיון חגיגי מספר עמר על העבודה מתחילת העונה ומציב מטרות ברורות לצוות המקצועי.

איך אתה מסכם את פתיחת העונה?

"קשה לסכם פתיחת עונה אחרי 3 מחזורים אבל בכל זאת יש קבוצה צעירה דינמית שעובדת קשה מאוד באימונים".

ספר קצת על העבודה עם הנהלה החדשה?

"העבודה השותפת ביום יום מול ההנהלה היא עבודה מאוד מאתגרת עם המון פרוייקטים קהילתיים ובניית מחלקת נוער לטווח הארוך. חבריי ההנהלה/עמותה אנשים מדהימים שנותנים מזמנם ועל חשבונם את הכל למען הצלחת המועדון".

מה מיוחד העונה בעירוני אשדוד?

"מה שמיוחד השנה בעירוני זה הניהול והשקיפות כלפיי חברי העמותה בעלי המניות הם שותפים מלאים לעשיה השנה להבדיל משנים קודמות".

מה המטרות של הקבוצה?

"המטרות של המועדון זה להתברג בצמרת הכדורגל כי לקהל כזה עוצמתי ואוהב מגיע קבוצה לפחות בליגה השנייה. בואו לא נשכח שהמועדון חזר לפעילות רק לפני שש שנים וישנה עוד דרך ארוכה להצלחה הדברים נעשים ביסודיות תוך כדי הקפדה על השקעה מסביב ולא רק בקבוצה הבוגרת יש קבוצת נשים בפיתוח מחלקת נוער שהולכת לעבור שינוי מאוד משמעותי ועוד המון פרויקטים מדהימים".

מה זה עבורך עירוני אשדוד ומה ייחשב עבורך סגירת מעגל?

"מהרגע הראשון שהגעתי הדבר הראשון שהקסים אותי זה הקהל המדהים והססגוני סגירת מעגל זה להיות עם המועדון המדהים הזה בקדמת הכדורגל ועם קהל מדהים שכזה. גילוי נאות כל חיי הייתי אדום (הפועל תל אביב) כבר חודשיים אני צהוב בלב ובנשמה ואני הכי גאה להיות חלק מעירוני אשדוד".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הנוער שלכם
(סמי השור: 10:33 28-09-2021)
אומנם עלה לליגה הלאומית,אבל ב3 המשחקים הראשונים הובס והוא בדרך לליגה השלישית אם זה ימשך ככה
2
צהוב
(יאיר שלמה : 22:37 28-09-2021)
חנוך תעשה סדר במחלקת הנוער תיראה את קבוצת הנוער ליגה לאומית תחליף מאמנים דחוף אחרת יהיה מאוחר היו מאמנים טובים שעזבו והיום מצליחים במקומות אחרים
3
עולים בהליכה
(דורון הפוזל: 06:22 29-09-2021)
4
כן כן עולים בהליכה
(טומי שליו הפודל של דורון: 06:23 29-09-2021)
הב הב
5
עירוני אחת מ-4 היורדות השנה
(הפועל אשדוד: 13:19 29-09-2021)
תרדו לליגה ב' ותעלמו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?