ליגה ב׳ צפון א׳- סיכום סופ״ש

ניצחון ראשון בגולן. שחקני ממב ניצחון ראשון בגולן. שחקני ממב"ע הגולן מול הפועל טובא
איחוד שפרעם ובני כאבול עדיין מושלמות, אחווה כפר מנדא והפועל צפת שוב מנצחות ובני ממב"ע הגולן משיגה ניצחון בכורה. כל הסיכומים והתוצאות מהמחזור האחרון בפנים

 בית א׳

הפועל צפת 1:3 איחוד בני מג׳ד אלכרום
ניצחון שלישי לצפת מתוך ארבעה משחקים והקבוצה ממשיכה ביכולת הטובה. כבר לאחר 5 דקות שניר אברג׳יל העלה את המקומיים ליתרון ובדקה ה-23 ארד אלבז הכפיל. בדקה ה-36 מוהנא חמדאן צימק ל-2:1 וקבע את תוצאת המחצית. בחצי השני צפת שמרה על היתרון ואף כבשה שער שלישי כאשר עדי אלישע המנוסה הרשית בדקה ה-83 והשאיר את מג׳ד אלכרום ללא נקודות אחרי 4 מחזורים.
 
מ.ס בני ממב״ע הגולן 1:3 הפועל בני טובא
החבורה של המאמן וג׳די אלקיש נושמת לרווחה ומשיגה ניצחון בכורה לעונה. המגן השמאלי המצוין, שאדי אבו שבלי, בישל פעמיים כאשר במחצית הראשונה העביר כדור רוחב לנאאל אבו עואד שקבע 1:0 ואילו בתחילת המחצית השנייה הכניס כדור עומק לנאג׳י אבו ג׳בל שהכפיל את היתרון. לאחר מכן טובא התעוררה ושלומי אביסדרס הצליח לצמק ל-1:2. אבל רגע לפני הסיום אסעד עמאשה כבש בצורה נהדרת מבעיטה חופשית וסגר את סיפור המשחק. 
 
צעירי סכנין 2:0 מכבי בני ג׳דידה מכר
ניצחון שני ברציפות של העולה החדשה לליגה שעלתה ליתרון בדקה ה-25 משער של מוחמד עשאן. במחצית השנייה פאדי זיאדה, שחקנה של ג׳דידה מכר, הורחק בדקה ה-61 כאשר נשלף לעברו צהוב שני אבל זה לא הפריע לאורחים להבטיח את הניצחון כאשר הלאל כיאל כבש את השני בדקה ה-57 וחתם על 3 הנקודות.
 
מכבי אחווה שעב 3:2 אחווה כפר מנדא
משחק סופר מרתק קיבלנו בשפרעם. לאחר פתיחה צמודה, מהראן לאלא כבש (38׳) והעלה את כפר מנדא ליתרון לפני הירידה למחצית. בחלק השני האורחים המשיכו לתקוף וטארק כיואן (58׳) הכפיל את התוצאה. הדרמה הגיעה לשיאה לקראת הסוף כאשר אחווה שעב הצליחה למחוק את הפיגור שאליו נקלעה ובתוך 3 דקות עוביידה רפאעי (72׳) ועומר סבע (75׳) כבשו וקבעו שיוויון 2:2. אבל התגובה של כפר מנדא לא איחרה להגיע כאשר מוחמד אבו ג׳בל כבש את שער הניצחון בדקה ה-78.
 
בית ב׳
 
עירוני בני כאבול 0:3 בית״ר נהריה
התחלת עונה נהדרת לכאבול ששומרת על מאזן מושלם ומשיגה ניצחון שלישי רצוף. כבר בדקה הראשונה מוחמד זבידאת העלה את כאבול ליתרון שנשמר עד לסוף המחצית. בחצי השני נהריה לא הצליחה לחזור למשחק ולקראת הסוף מוחמד עיאשה (76׳) וענאן אבראהים (84׳) כבשו וקבעו 0:3 חלק לבני כאבול.
 
איחוד בני שפרעם 0:4 עירוני בני שעב
הקבוצה הדורסת של שפרעם ממשיכה לכבוש בצרורות ועדיין לא ספגה אף שער מתחילת העונה. בצד השני, העולה החדשה, בני שעב, עדיין לא כבשה לאחר 3 משחקים בליגה וככל הנראה צריכה הקבוצה לעשות בדק בית מחדש. עלי זבידאת (27׳), חסיב אבו רוקן (40׳) ומוחמד זידאן (36׳, 75׳) כבשו וקבעו ניצחון קליל על שעב.
 
 
מכבי עירוני יפיע 0:4 הפועל עראבה
ניצחון גדול לקבוצה של ראמי מלחם שמשחקת כדורגל התקפי ומסודר. פארס מרגיה כבש בדקה ה-45 וקבע את תוצאת המחצית. בחצי השני זה הפך להיות הרבה יותר קל עבור יפיע כאשר מוראד דראושה (63׳), פארס מרגיה (81׳) עם השני שלו ואנס חטיב (93׳) כבשו וקבעו ניצחון גדול ליפיע.
 
אחי עכו 0:0 הפועל דיר חנא


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?