תיקו מרהיב בין שעריים לחולון, אוהדי שעריים קראו לבן חיים להתפטר

צמד גדול. ארביב צמד גדול. ארביב
שתי הקבוצות הציגו משחק התקפי שהסתיים בחלוקת נקודות. אוהדי שעריים זעמו על בזבוזי הזמן של השחקנים במחצית השנייה ואף התאכזבו מהמאמן

לאחר שביום שישי קיבלנו תיקו מביך בין הפועל מרמורק לבין קביליו יפו, אז בקרב בין מכבי שעריים לירמיהו חולון קיבלנו תיקו התקפי כאשר האוהדים ראו ארבעה שערים. חולון הגיעה למשחק כאנדרדוג בלי מספר שחקנים מרכזיים וספגה כבר בדקה הרביעית מרגליו של מתן ארביב.

השער המהיר העיר את חניכיו של אביבי זוהר שכפו שיוויון בדקה ה-15 מרגליו של גל אסולין. ארביב החזיר את היתרון לשעריים בדקה ה-50, אך במקום להמשיך את הלחץ בחרו שחקני שעריים לרדת להגנה וגרמו לכעס רב בקרב האוהדים שזעמו על בזבוזי הזמן שאף הביאו לכך שבתוך תוספת הזמן, הלחץ של חולון יניב שער של חמאדה אגברייה.

מאמן חולון, אביבי זוהר, סיכם: "אנחנו מתחילים להראות את הכדורגל שאני רוצה. זה התחיל באילת וזה נמשך במשחק הזה ונהיה עוד יותר טובים. אנחנו קבוצה מצוינת ויש עוד מספר שחקנים מרכזיים שהיו חסרים לנו אבל אני מאוד מרוצה ונשתפר עוד ועוד".

כוכב חולון, חמאדה אגברייה, אמר: "אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק והשאיפה להיות עוד יותר טובים בהמשך ונקווה לטוב. בפן האישי אני רוצה לעזור לקבוצה כמה שיותר".

כובש הצמד לשעריים, מתן ארביב, אמר: "מבאס לקבל גול בתוספת הזמן אבל אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. לא עולים ולא יורדים ליגה במשחק אחד. זה היה משחק קשה במגרש קשה מול קבוצה מצוינת וזה הכדורגל".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בושה
(שעריים: 09:30 11-10-2021)
מדקה 50 השחקנים שלנו על הדשא במקום לשחק כדורגל הגול היה באוויר בושה וחרפה של שחקנים ומאמן עדיף להפסיד מאשר לנצח ככה גועל נפש
2
מאמן הכי טוב בליגה
(פלוני: 12:52 11-10-2021)
לכל אוהדי שעריים היקרים, מציע לכם להמתין בסבלנות ולתת הזדמנות למוסא על הקוים. לא תמצאו מאמן יותר טוב ממנו באחריות. הקבוצה מתחברת ועושה תוצאות טובות בשלשת המשחקים האחרונים שבהם גם כבשה 12 שערים שזה 4 שערים למשחק. אז תנו כבוד וזמן. בהצלחה.
3
שעריים
(שי : 18:23 11-10-2021)
סבלנות
4
שעריים קבוצה חזקה
(יוני: 23:50 11-10-2021)
תתחילו להאמין בעצמכם שאתם יכולים להגיע למקום הראשון.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?