איתות מכפר קנא: ניצחון להפועל המקומית על איכסל, אבו סלאח שוקל לעזוב

כובש שער הניצחון לכפר קנא (דאפר מחאמיד) כובש שער הניצחון לכפר קנא (דאפר מחאמיד)
הקבוצה של פאיד חסון מעלה הילוך והשיגה שלוש נקודות יקרות עם שער ניצחון בתוספת הזמן. מאמן איכסל: "אם לא נתחזק אז אעזוב את הקבוצה בתחילת שבוע הבא"

 דרמה גדולה במשחק בין הפועל כפר קנא להפועל איכסל, כאשר כפר קנא השיגה ניצחון בתוספת הזמן עם בעיטה נהדרת של המחליף, אייהם בדאח. איכסל הייתה לא פחות טובה מהיריבה ואף לפרקים יכלה לנצח את המשחק אבל השחקנים שלה היו לא מרוכזים בדקות הסיום.

לא שקט על הקווים של הקבוצה כאשר המאמן, חוסאם אבו סלאח, הצהיר אחרי המשחק כי אם לא יקבל את החיזוק הדרוש בימים הקרובים אז יצטרך לעזוב.

אבו סלאח: "כבר הסברתי להנהלה שאנחנו צריכים להתחזק לפחות בעוד שלושה שחקנים. אין לנו מספיק שחקנים לסגל ואם זה לא יקרה אז אאחל לקבוצה בהצלחה וזה מועדון שיקר לי ואני פה שש שנים אבל אצטרך לעזוב. לגבי המשחק אז זה הפסד כואב כי התכוננו כל השבוע ולמדתי את כפר קנא ותרגלתי את נקודות התורפה וחבל שלא כבשנו עוד שער במחצית הראשונה".

איכסל פתחה נהדר ואף הייתה קרובה לכבוש, אבל עוביידה אבו רביע ואמיר נפעא החמיצו מקרוב ובדקה ה-26 יצאה כפר קנא להתקפה ומסירה נהדרת של ספואן זועבי מצא את אדהם שיבלי וזה קבע 0:1. עוד לפני המחצית הגיע השיוויון כאשר מוחמד נאסר פרץ נהדר והעביר כדור לזיו שלימק והאחרון קבע 1:1. גם המחצית השנייה הייתה בשליטה של איכסל אבל כפר קנא הצליח לעקוץ ולכבוש את שער הניצחון בתוספת הזמן.

מאמן כפר קנא, פאיד חסון, סיכם: "אני לוקח מהמשחק הזה רק את הניצחון. לא היינו במיטבנו ואין מגיע בכדורגל אז לא הגיע לנו לנצח. בתחילת העונה היו לנו משחקים שהיינו נהדרים ולא כבשנו והפעם זה קרה להפך. ניקח רק את הניצחון מהמשחק הזה ונצטרך להשתפר משמעותית למשחק הבא".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אכסאל
(דין: 13:50 16-10-2021)
לליגה ב המועדון עם ההתנהלות הכי גרועה בארץ אין לו זכות קיום בכדורגל הישראלי חברי הנהלה שבטוחים שהם מעל החוק,התנהלות שמביישת כדורגל שכונתי מסכנים האוהדים ואנשי הכפר הוותיקים שאלו האנשים שמנהלים את המועדון הזה אלוהים רואה הכל וזאת הסיבה שהם בדרך למטה
2
חוסאם תכנס בבקשה
(שחקן לשעבר: 07:58 20-10-2021)
איין יותר פח זבל ממאמן או בכלל מבן אדם כמו חוסאם הייתי באיכסל וברחתי משם .. אחד המאמנים הכי חרא שאפשר להתאמן אצלו… אלללה שומע,, אלללה רואה הכל.. אללה יבוא איתך חשבון..אינשללה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?