נידאל שלעאטה: "הייתה תגובה של חבר הנהלה במשחק מול טירה שכבר אז רציתי לעזוב"

ברגעים שמחים יותר. שלעאטה ברגעים שמחים יותר. שלעאטה
בלעדי. המאמן המתפטר של הפועל בועיינה פותח את הלב ומספר בכנות על התקופה הלא פשוטה ועל ההחלטה על סיום דרכו אותה קיבל כבר לפני מספר ימים. חזרה? "צריך זמן לחשוב"

הפועל בועיינה השיגה אתמול ניצחון גדול על הפועל מגדל העמק ועלתה למקום השלישי, אבל אחרי המשחק חלה סערה אדירה כאשר מאמן הקבוצה, נידאל שלעאטה, הודיע על סיום דרכו במועדון.

ההודעה של המאמן היממה רבים במועדון כולל את השחקנים שלא הבינו ולא תיארו את הסיבה שהביאה את המאמן להיפרד באופן מיידי.

לאחר מספר שעות של דרמה התפנה המאמן לראיון מיוחד ובו מספר על הסיבות שהביאו אותו להחלטה ועל האפשרות לחזור בו מההתפטרות.

נידאל למה התפטרת ועוד אחרי ניצחון חשוב?

"בוא נתחיל מהתחלה. הגעתי לבועיינה די מאוחר וישבתי עם יושב ראש הקבוצה שהיה מודע שאנחנו מתחילים את ההכנה מאוחר ושלא היה לנו סגל ולא יהיה קל בפתיחת העונה. היו"ר אמר לי שיש אפשרות שנפסיד משחק או שנייים ועדיין ההנהלה תתמוך בי. התחלנו לעבוד והבאתי שחקנים צעירים עם פוטנציאל אדיר וידעתי שאני מקבל שחקנים איכותיים. לאנשים אחרים היה ספק אבל לי בכלל לא היה ספק. עוד לא הגענו לשישים אחוז מהתקציב כי הגיעו שחקנים צעירים עם שכר נמוך וכולם יודעים שיש עוד 2 שחקנים שצריכים להשלמת הסגל.

ההכנה לא הייתה פשוטה אבל התחלנו את העונה עם שתי ניצחונות אבל אז הייתה מכה לא נעימה כי הסגל היה מאוד חסר וזה משמעותי לקבוצה שנבנתה. יותר גרוע מזה שספגנו כרטיסים אדומים במשחקים בדקות קריטיות כמו דקה 30 או 60 ולמרות זאת עשינו עבודה טובה. בלי קשר כולם יודעים שיש תמיד בעיות מסביב בבועיינה ולא פשוט למאמן לעבוד שם.

בכל מקרה, הצלחנו והחדרתי לשחקנים שלא משנה מה קורה מסביב עדיין אנחנו צריכים לעשות דברים יפים ולשמור על חדר הלבשה אדיר. הבעיה הגדולה הייתה שאחד מחברי ההנהלה (איברהים סולימאן, ד"ג), שידר לי מהתחלה שהוא לא רוצה אותי אבל אמרתי לעצמי שאם אעבוד בצורה מקצועית אז הוא יישר איתי קו.

בהתחלה היה בסדר והדבר המשמעותי קרה במשחק הליגה הקודם מול טירה כאשר חסרו לנו 3 שחקנים וניסיתי לאלתר ונתנו מחצית ראשונה מצוינת, ובמחצית השנייה קיבלנו כרטיס אדום בדקה ה-60 והכל התהפך ואז ספגנו גול לקראת הסיום ואז קיבלתי תגובה מאותו חבר הנהלה שלא ציפיתי וזה פגע בי קשות בפנים.

אני גדלתי על ערכים של כבוד ואהבה וניסיתי לשנות את המצב אבל היה מישהו שלא רצה אותי והתגובה שלו פגעה בי. רציתי לעזוב כבר אחרי טירה ואחרי המשחק הייתה לי שיחה עם חברי הנהלה אחרים שהם אנשים מדהימים שנתנו לי גיבוי מלא ואז אמרתי שאני נשאר בשבילם ובשביל השחקנים".

ואז הגיע משחק הגביע?

"נכון והפסדנו. עוד לפני המשחק הייתה הרגשה שיש משמעות מיוחדת למשחק הזה בגלל המאמן הקודם אחמד סבע אבל אותי זה לא עניין ורציתי לבוא ולנצח. ואז שוב ספגתי ביקורת מאותו בן אדם שהראה לי אנרגיות שליליות. יומיים לפני מגדל העמק כבר קיבלתי החלטה שאני עוזב ולא משנה מה תהיה התוצאה. לא סיפרתי לאף אחד חוץ מאשתי ואמא שלי. ידעתי שאני לא יכול להפקיר את השחקנים וחלק מחברי ההנהלה לפני המשחק והיה לי כוח פנימי שאמר שננצח את מגדל העמק. זה לא היה פשוט לנטרל את הכל ולהתכונן למשחק הזה".

בכירים בבועיינה מאוד רוצים שתישאר ואף רוצים אותך לעונה הבאה. יש סיכוי שתשנה את ההחלטה?

"זה המצב כרגע וזה מה שיצא לי. אני רוצה לקחת מנוחה של יומיים או שלושה כי זה לא קל לעזוב מקום עם אנשים שאתה אוהב ואוהבים אותי ונוגעים לי בלב. בינתיים זה עוד צורם לי ובכלל הגיע הזמן שמאמנים שונים ייתנו את ה'אני המאמין' שלהם ויעבדו בלי פחד ויביאו את התוכניות שלהם וייעשו מה שהם מרגשים ויפסיקו לפחד מה יגידו גורמים כאלה ואחרים. כולם בבועיינה נתנו לי כבוד ולא התערבו לי חוץ מאותו אדם שניסה להתערב ואין לי בעיה לדון בנושאים מקצועיים בחדר אבל לא להכתיב לי- זאת לא הדרך שלי".

בנית קבוצה טובה ושחקנים צעירים איכותיים ויש תוצאות. לא חבל לפרק את זה?

"יש דברים יותר חשובים מבנייה כזאת או אחרת. אני אדם שלא יכול לשקר ולהעמיד פנים ואם אני מגיע 100 אחוז מחויב ותמיד נותן הכל. אני רוצה להיות בבועיינה ולהיות מחויב ולא לשקר ואם יהיה משהו שישנה לי את ההרגשה ותהיה גישה אחרת אז אולי ישתנו דברים. אין לי הסבר איך הגענו למצב הזה כי יש שם אנשים מדהימים".





 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כי אתה לא מבין כלום פיצות זה חלבון +פחממה ואתה זורק לפח כאילו אתה מבין עניין אבל בפועל אין לך מושג . באירופה אוכלים פיצות אחרי אימון אצלך לא . כי אתה בן אדם ריק עושה כאילו שהוא מבין עניין אבל בפועל הכל סתם פוזה שקרנית

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?