שני בלאומית: אום אל פחם רוצה להידבק לצמרת, בכורה לרומן זולו ברעננה

שלושה משחקים יתקיימו הערב במסגרת משחקי המחזור ה-8 בליגה הלאומית. הפועל רעננה תארח את ראשל"צ, אום אל פחם פוגשת את הפועל רמת גן באצטדיון גרין ונס ציונה תארח את בית"ר ת"א/בת ים

 הפועל רעננה - הפועל ראשון לציון

רומן זולו מקווה לניצחון במשחק הבכורה שלו על הקווים ברעננה ולברוח מהתחתית מהר ככל האפשר. בצד השני של המגרש תעמוד ראשל״צ שהשיגה שני ניצחונות חוץ העונה ולמרות שהיא כובשת הרבה (14 שערים) היא גם ספגה אותה כמות של שערים ומבחינה הגנתית הקבוצה סובלת.

סקציה נס ציונה - בית״ר תל אביב/בת ים

מלך השערים של הליגה, דודו ביטון, ינסה גם הפעם להוביל את נס ציונה לניצחון ולשמור על המומנטום הטוב במשחקים האחרונים כאשר המארחים מגיעים למשחק לאחר שלושה ניצחונות וארבעה משחקים בסך הכול ללא הפסד. מצד שני בית״ר תל אביב/בת ים ניצחה רק פעם אחת וניצבת כעת במקום האחרון, איבוד נקודות מבחינתה עלול לתקוע אותה עמוק בתחתית. 

שחקנה של נס ציונה, עילאי טרוסט, אמר לקראת המשחק: ״אנחנו מגיעים לקראת משחק קשה מאוד מול קבוצה טובה ואיכותית מאוד. אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום הטוב שאנחנו נמצאים בו ולהיצמד עוד לחלק העליון של הטבלה ששם אנחנו מכוונים להיות״.
 
הפועל אום אל פחם - הפועל רמת גן

הקבוצה של מוטי איווניר עדיין לא הפסידה העונה וניצחון עשוי להוביל אותה למקום הראשון בטבלה ולהשוות את מספר הנקודות של כפר סבא. מנגד, הפועל רמת גן עם פתיחה גרועה של העונה הנוכחית למרות ההצהרות על הכוונה לעלות לליגת העל. האורדונים ספגו הכי הרבה בליגה (16 שערים) והמשימה לשמור על רשת נקייה לא תהיה פשוטה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שפו ענק
(ישראל : 15:26 18-10-2021)
בהצלחה לרומן זולו מאמן ענק שלא ידעו להעריך אותו בעפולה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?