שישי בלאומית: כפר סבא תארח את אדומים אשדוד, משחק קצוות בין א.א פחם לבית״ר ת״א ובני יהודה מקווה לצאת מהבוץ

8 משחקים ייערכו מחר (שישי, 16:00) במסגרת המחזור התשיעי בליגה הלאומית כאשר המשחק הבולט שבהם הוא המפגש בין העולה החדשה אדומים אשדוד והיורדת הטרייה הפועל כפר סבא

בית״ר ת״א/בת ים - הפועל א.א. פחם
אף אחד לא ציפה שכבר בתחילת העונה נראה את בית״ר תל אביב במקום האחרון עם 5 נקודות מתוך 24 אפשריות בלבד. מנגד, גם הציפיות מאום אל אלפחם לא היו גדולות אבל החבורה של מוטי איווניר הפתיעה לטובה ובגדול ורוצה להמשיך עם מסורת הניצחונות ותקווה לאיבוד נקודות של כפר סבא. המשחק האחרון בין שתי הקבוצות הסתיים בניצחון 0:2 של בית״ר ומה שמעניין הוא שאום אל פחם מעולם לא ניצחה את יריבתה מאז שעלתה לליגה הלאומית.
 
בני יהודה ת״א - הפועל עפולה
גם במחזור האחרון בני יהודה לא הצליחה לנצח וסיימה רק ב-0:0 חלש נגד אדומים אשדוד. הפעם אבוקסיס ושחקניו מקווים לצאת מהבוץ על חשבונה של הפועל עפולה שגם היא צולעת כאשר שתי היריבות סופרות חמישה משחקים ללא ניצחון ומעמדן כעת שווה בטבלה כאשר לשתיהן יש 6 נקודות בלבד בקופה. המפגש האחרון ביניהן במסגרת הליגה הלאומית היה לפני למעלה משש וחצי שנים (4/5/2015) ואז בני יהודה ניצחה 1:2 ומנחשו מי כבש את הראשון לכתומים? דולב חזיזה.
 
הפועל עכו - מ.ס כפר קאסם
כפר קאסם נמצאת בתקופה פחות טובה וסופרת שני משחקים ללא ניצחון אבל עדיין מרשימה בגדול בעיקר כשהצליחה למחוק פיגור של שני שערים ולחץ נקודה יקרה מול כפר סבא במחזור האחרון. הפעם שלומי דורה רוצה לחזור למסלול הניצחונות. המארחת מעכו לעומת זאת נמצאת בתקופה נהדרת ובכושר מצוין בעקבות שני ניצחונות רצופים על אחי נצרת ורמת השרון שבהם הקבוצה כבשה שישה שערים, נתון מאוד מפתיע ומהפכני לקבוצה שלא מרבה לכבוש בשנים האחרונות. משחק הליגה האחרון בין שתיהן הסתיים בניצחון חוץ דרמטי לכפר קאסם כאשר פיליפ מנה כבש שער ניצחון בדקה ה-90.
 
הפועל רמת גן - מכבי אחי נצרת
ללא ספק רמת גן היא אחת הקבוצות המאכזבות של העונה וניצחה רק פעם אחת במשחק המטורף 3:4 על הפועל רעננה. האורדונים ספגו הכי הרבה בליגה (18 שערים) וממשיכים לסבול בהגנה. בצד הירוק של המשחק אחי נצרת רוצה לחזור לעצמה ולמצב שהיה בפתיחת העונה כאשר הקבוצה התחילה מצוין את הליגה. 5 משחקים ללא ניצחון סופר תומר קשטן וחניכיו מאז ההפסד 3:1 לאום אל פחם. אחי נצרת לא ניצחה את הפועל רמת גן ב-6 המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות כאשר הניצחון האחרון היה לפני שלוש עונות אז עידו אקסברד כבש בדקה ה-90 וקבע 0:1 בעילוט. 
 
הפועל פתח תקווה - עירוני רמת השרון 
הקבוצה הכי מוזרה העונה בלאומית היא חד משמעית הפועל פתח תקווה שפתחה את העונה עם ניצחון אדיר במחזור בפתיחה 1:2 על בני יהודה, אך מתוך שמונה משחקים של הקבוצה 4 הסתיימו ללא שערים והיא מגיעה למשחק לאחר שני משחקים שהסתיימו ב-0:0. מצד אחד פ״ת כבשה הכי פחות בליגה (3 שערים) ומצד שני ספגה הכי פחות (3 שערים). גם רמת השרון ניצחה רק פעם אחת העונה ובמשחק האחרון חטפה שלישייה בבית מעכו.
 
הפועל ראשון לציון - סקציה נס ציונה
מוחמד במבה העניק 3 נקודות יקרות לראשון במחזור האחרון כאשר כבש בדקה ה-89 מול הפועל רעננה ובצד השני דודו ביטון המצוין ממשיך לסחוב את נס ציונה על הכתפיים. שתי הקבוצות מגיעות למשחק בכושר מצוין, ראשל״צ ניצחה בשני המשחקים האחרונים ואילו נס ציונה בשלושה. בעונה שעברה ראשון לציון לא הצליחה לנצח את נס ציונה ב-3 משחקים כאשר בפעם האחרונה נס ציונה חזרה עם ניצחון חוץ 0:1.
 
הפועל כפר סבא - אדומים אשדוד
המשחק הכי מעניין של המחזור יפגיש בין שתי הקבוצות שעדיין לא הפסידו העונה כאשר המרחק בין כפר סבא הראשונה לבין אדומים הרביעית עומד על 2 נקודות בלבד וניצחון של קבוצת האוהדים מאשדוד עשוי להקפיץ אותה למקום הראשון בטבלה ולהפוך את כל התמונה בצמרת. כפר סבא תחפש את הניצחון הראשון שלה העונה בבית ותקווה להנחיל הפסד ראשון לאדומים.
 
מכבי בני ריינה - הפועל רעננה
לא ככה רצה רומן זולו לפתוח את התקופה שלו ברעננה כאשר ספג הפסד כואב בדקות הסיום מול ראשל״צ והקבוצה שלו ממשיכה כרגע להתסבך בתחתית עם ניצחון בודד וחמש נקודות בלבד מפתיחת העונה. מנגד, ריינה ממשיכה להוכיח שהיא שראויה לליגה הלאומית ומרשימה עם תוצאות טובות והפסד בודד מול כפר קאסם.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אדומים יספגו הפסד
(יוקלד הירקרק: 10:17 21-10-2021)
אני חושב שכפר סבא במשחק סוף תכריע את המשחק כבר במחצית הראשונה
2
וו
(ביבי: 12:17 21-10-2021)
כפר קאסם 3 עכו 0
3
אליפות
(חמודי הנחמד: 14:11 21-10-2021)
כפר סבא מפרקת השבוע
4
הפתע
(חיש: 12:34 22-10-2021)
אדומים אשדוד ינצחו את כפר בא בקטנהפ

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?