נבו מזרחי: "דקה אחת עם חנן אזולאי הספיקה לי כדי לבוא לבקעה"

נהנה מכל רגע. מזרחי נהנה מכל רגע. מזרחי
הפועל בקעת הירדן חגגה ניצחון בכורה במחזור האחרון בזכות הצמד של נבו מזרחי שצפוי להיות המנהיג ההתקפי וכבר חושב על הפועל מרמורק

אנחת רווחה יצאה במחזור האחרון בבקעת הירדן לאחר ניצחון הבכורה של הקבוצה על בני אילת, והרבה בזכות צמד שערים של החלוץ נבו מזרחי.

האחרון כבר כיכב בעבר בליגות גבוהות, נחשב לאחד החלוצים הטובים בליגה א' אך מגיע לאחר עונה פחות טובה בנורדיה ונחוש להוביל את בקעה לחלק העליון של הטבלה.

איך אתה מסכם את הניצחון הראשון העונה?

"ניצחון חשוב ומרגש חיכנו לו חמישה מחזורים אנחנו באים לנצח כל משחק, אך העובדה שאנחנו כרגע לא משחקים בבית זה לא רגיל עבורנו אבל יש קבוצה מספיק חזקה כדי לקחת נקודות בכל מיגרש".

כמה היה חשוב לך ברמה האישית לכבוש ולעזור לקבוצה?

"היה לי מאוד חשוב לכבוש כי אני שחקן התקפי. זה התפקיד שלי ולשם כך הביאו אותי. אני שמח שהצלחתי לכבוש ושמח שהגולים הביאו נקודות לקבוצה להמשך הדרך ומקווה ובטוח שיעשה את זה עוד במהלך העונה ".

מה המטרות של בקעה העונה?

"המטרות של הבקעה זה להיות קבוצה אטרקטיבית שתשתלב בחלק העליון של הטבלה ותשחק כדורגל חיובי לאורך כל העונה. נבנתה כאן קבוצה של שילוב בין שחקנים צעירים וותיקים. לפני שהגעתי היו לי עוד מספר הצעות נוספות, אחת מדימונה ועוד הצעה מהמחוז הצפוני אך בשיחה של דקה עם חנן אזואלי החלטתי שאני רוצה לבוא לבקעה ובזכותו ובגללו הגעתי לכאן. בעבר אזולאי אימן אותי במועדון ספורט אשדוד ולמדתי ממנו רבות כמאמן וכאדם ויש בנינו חיבור כי הוא אחד שנותן את כל הכלים להצליח. בנוסף שמעתי רק דברים טובים על חדר ההלבשה ושאר האנשים שמה וזה באמת מקום מיוחד".

כמה מילים לקראת המשחק מול מרמורק בשישי?

"מרמורק קבוצה טובה השנה. יהיה קשה אבל אנחנו רוצים לנצח ומחכה לנו אווירה מיוחדת כמו תמיד. אנחנו נפגשים גם בשלישי בגביע שוב יהיה מעניין".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
חלוץ חלוץ
(הוגה דעות: 10:06 21-10-2021)
רק בשעריים חושבים שאפשר לנצח בלי חלוצים
2
כדורגל
(מיכה: 11:10 21-10-2021)
בוא למרמורק
3
פספתה
(שיב: 13:24 21-10-2021)
את דימונה חבל
4
נבו מזרחי
(אשחר: 14:17 21-10-2021)
שחקן נשמה מעולה, נותן את כל כולו! אגב, היה משמעותי מאד בנורדיה, וגם שיחק בירמיהו חולון.
5
גולר
(רינגו סטאר: 15:30 21-10-2021)
נבו אתה אחלה שחקן גולר אמיתי.צחי אילוז צריך ללמוד מחנן איך משתמשים נכון בחלוץ איכותי כמוך.עלה והצלח.
6
תגובה ל 5
(חולוני : 22:20 22-10-2021)
נבו לא הצליח בחולון כי הוא התבכיין כל שנייה , יחד איתו היה ויקטור מרעי שלא רואה אותו ממטר . בנוסף לכך הוא קלקל את כל חדר ההלבשה ודיבר סרה על צחי אילוז כל פעם שיכל . איך בכלל ניתן לקרוא לו חלוץ ???

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?