מוקש במגדל: תיקו לטבריה מול מגדל העמק

שער חשוב. לידור כהן שער חשוב. לידור כהן
הקבוצה של אמיר כהן אומנם שלטה ללא עוררין אבל ספגה שער שיוויון מפתיע. אסף רז: "מגדל העמק בזבזו את הזמן וחבל שיש קבוצות שמשחקות ככה"

לאחר התיקו בשבוע במשחק העונה מול טירה, קיוו בעירוני טבריה לחזור למסלול הניצחונות מול הפועל מגדל העמק שבעצמה הגיעה לאחר הפסד כואב מול בועיינה. המחצית הראשונה הייתה בשליטה של טבריה שהגיעה לשני מצבים של אסי גומה אבל החלוץ בעט החוצה.

במחצית ביצע מאמן טבריה, אמיר כהן, מספר חילופים כאשר העלה את אבירן תורג'מן ואיילון אלימלך וזה החזיר לו עם שער בדקה ה-65 כאשר כבש בנגיחה את ההגבהה של רן רול.

עשר דקות מאוחר יותר מצא את עצמו אופיר מזרחי לבדו מול שוער מגדל העמק שלומי אזולאי והאחרון הצליח לעצור את הבעיטה. חמש דקות לסיום יצאה מגדל העמק למתפרת שהסתיימה בשער של לידור כהן. שופט המשחק הוסיף שבע דקות שגם בהן טבריה לא כבשה ושלחה את שחקני מגדל העמק לחגיגות.

מאמן מגדל העמק, עומרי ביטון, סיכם: "שיחקנו מול יריבה מצוינת שהראתה את האיכויות שלה גם בהרכב וגם בשחקני הספסל והבנו שאנחנו צריכים לתת 120 אחוז. היו לנו 3 הפסדים בחודש האחרון, 2 ניצחונות ועכשיו תיקו ואני חושב שאנחנו במגמת שיפור. עברנו קבוצות משמעותיות כמו טירה וטייבה וכעת יוצאים לסדרה מול קבוצות עם מטרות כמו שלנו ונתקדם הלאה. טבריה יותר איכותית אבל צריך להסתכל על התוצאה".

שוער טבריה, אסף רז סיכם: "עלינו עליהם בכל הפרמטרים והכדור לא נכנס. כבשנו בתחילת המחצית השנייה אבל זה לא עזר. שיחקנו פחות מעשרים דקות במחצית השנייה כי מגדל העמק בזבזו זמן וחבל שיש קבוצות כאלה שבאות לשחק ככה. אי אפשר לנצח בכל משחק אבל מעודד מהיכולת".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
טבריה זבלה
(אוהד מגדל: 10:01 23-10-2021)
זה מה שקורה שקבוצה עים תקציב של 3 מליון שלקחה רכש כל מה שהיה פנוי זו התוצאה כולם ישחקו נגדכם בונקר על זה תצטרכו לשלם יאפסים מה חשבתם לבוא לחגוג במגדל הייתם מתים לו תעחו בסוף
2
בכינים טבריה
(אוהד מגדל: 12:22 23-10-2021)
לרגע חשבתם בטבריה שתעלו בהליכה ליגה אז יש לכם טעות גדולה מי שתעלנה הוא טירה או טמרה
3
על הפנים
(אוהד : 14:24 23-10-2021)
שמעון אדרי אם אסי גומה פעמיים שחוש מחמיץ ואופיר מזרחי אז בטח שאנשים ישמחו שעושים נגדנו תיקו תתחיל לתת לשחק למי שטוב ומביא קבלות ולא רק שמות
4
כל הכבוד
(מגדל : 14:03 24-10-2021)
לידור כהן תמיד במקום הנכון ובזמן הנכון תמשיך ככה
5
מגדל
(אבי: 14:06 24-10-2021)
אדון רז שוער טבריה אנחנו אין לנו ארבע מיליון שקל במגדל העמק ואם צריך להעביר זמן אז נעביר זמן ולא לשחק לפי איך שאתה רוצה שתיתן לנו ארבע חתיכות קבוצה קטנה לוחמת שהמטרה להישאר בליגה בלבד
6
החלוץ
(ישראל : 14:20 24-10-2021)
לידור אתה עולה על כל חלוץ בליגה א במיוחד עים כל הכוכבים שיש בטבריה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?