ליגה ב׳ צפון א׳ - סיכום סופ״ש

הכובשים לכרמיאל. ראמי דאהר מימין וסהר דהן משמאל (צילום המועדון) הכובשים לכרמיאל. ראמי דאהר מימין וסהר דהן משמאל (צילום המועדון)
חלוקת נקודות במשחק הצמרת בין כרמיאל לכפר מנדא, צעירי טמרה מטפסת גבוה והפסד בכורה לעירוני כאבול. כל הסיכומים והרשמים ממשחק המחזור האחרון בפנים

 בית א׳

הפועל כרמיאל 2:2 אחווה כפר מנדא
משחק הצמרת הלוהט סיפק לנו ארבעה שערים ומשחק כדורגל נהדר. המארחים עלו ליתרון אחרי 18 דקות מהפתיחה משער של סהר דהאן אבל כפר מנדא הצליחה להשלים מהפך כבר במחצית הראשונה כאשר תאמר טאטור השווה ל-1:1 בדקה ה-37 ובר אל סברי כבש את השני בדקה ה-49. מיד עם תחילת המחצית השנייה כרמיאל קיבלה כדור חופשי בסמוך לרחבה, ראמי דאהר ניגש לבעוט, סובב את הכדור מעל החומה וכבש שער אדיר בדקה ה-48 שקבע שיוויון 2:2 בקרב על הפסגה שהשאיר את הסטטוס קוו בצמרת.
 
צעירי סכנין 0:2 הפועל בני טובא
שתי הקבוצות שמתקשות העונה נפגשו בדוחא במשחק צמוד ומותח. ניסים סיוד כבש את השער הראשון במשחק לטובת סכנין בדקה ה-27 וקבע את תוצאת המחצית. בחצי השני טובא ניסתה להשוות אבל נתקלה בהגנה של סכנין שנותרה בתשעה שחקנים בעקבות הרחקתם של מהראן אבו ריא בדקה ה-51 ומוחמד אבו סאלח שנכנס כמחליף בדקה ה-60 והורחק אחרי 7 דקות בלבד. גם טובא קיבלה שני אדומים כאשר ניר סופר הורחק בדקה ה-65 ולאחר שתי דקות בלבד גם אור דרעי ראה את הכרטיס האדום. למרות הכול המקומיים הצליחו לשמור על שער נקי ואף להכפיל את התוצאה ולסגור את העניין בדקה ה-90 משער של עומרי מוקטרן.
 
בני ממב״ע הגולן 0:3 מכבי אחווה שעב
החבורה מהגולן רשמה ניצחון שלישי רצוף, הציגה כדורגל נהדר וכבשה 12 שערים בשלושה משחקים. לאחר לחץ כבד על השער של אחמד עוראבי הצליח מרסיל סמארה לכבוש את השער הראשון במשחק בדקה ה-30. במחצית השנייה בני ממב״ע המשיכה לשלוט ולשטוף את המגרש וזה הניב עוד שני שערים יפים שכבשו נאג׳י אבו ג׳בל (80׳) ואסעד עמאשה (86׳). בעקבות הניצחון בני ממב״ע הגולן עלתה למקום השלישי.
 
הפועל צפת 2:0 בני ג׳דידה מכר
העולה החדשה הרשימה עם ניצחון חוץ חלק. מוחמד עשאן כבש כבר בדקה השלישית וקבע 0:1 מהיר לאורחים. בחלק השני צפת לא הצליחה לחזור למשחק ואילו ג׳דידה מכר כבשה שער נוסף של מוחמד קדורה בדקה ה-89 שהבטיח לקבוצתו 3 נקודות יקרות ומקום רביעי בטבלה.
 
בית ב׳
 
מכבי עירוני יפיע 1:3 בית״ר נהריה
ניצחון שלישי העונה לחבורה הצעירה והמוכשרת של יפיע ובמקביל זהו ההפסד השלישי של נהריה. מוראד דראושה כבש בדקה ה-25 והעלה את יפיע ל-0:1 אבל מיכאל סטוינוב השווה בדקה ה-43. לקראת הסיום יפיע העלתה הילוך וזה הניב שני שערים שכבשו מוחמד עבדאללה בדקה ה-77 ונג׳ואן סראחנה בדקה ה-90. 
 
צעירי טמרה 1:2 הפועל דיר חנא
לאחר התפטרותו של המאמן אחמד עבאס דיר חנא ממשיכה לסבול, רושמת הפסד נוסף ועדיין לא מצליחה לנצח. מנגד, צעירי טמרה רושמת סדרה של 4 ניצחונות רצופים והקבוצה כעת בכושר מעולה. מוחמד סובח כבש לאחר 12 דקות מהפתיחה לטובת טמרה אבל חאלד כליב המצוין הצליח להשוות ולכבוש שער בכורה לדיר חנא בליגה. במחצית השנייה טמרה הראתה יכולת טובה ושוב עשתה את המוטל עליה כאשר אטקה אביוה כבש בדקה ה-64 והעניק את הניצחון לקבוצתו.
 
אחי עכו 1:2 עירוני בני כאבול
עכו חוזרת לעצמה ומנצחת גם במחזור האחרון והפעם היא מנחילה הפסד ראשון העונה לבני כאבול. עבד אלמג׳יד דנדן כבש בדקה ה-19 וקבע 0:1 לאחי עכו אבל השיוויון הגיע בדקה ה-35 משער של חמאדה מחאג׳נה. במחצית השנייה המשחק הפך ליותר צמוד ומותח אבל בסופו של דבר שער שכבש כרים גריפאת (65׳) העניק לקבוצתו ניצחון שני ברצף.
 
עירוני בני שעב 3:1 הפועל עראבה
העולה החדשה ממשיכה להפסיד ולהסתבך ואילו עראבה משיגה ניצחון שני העונה. כבר בדקה ה-7 מוחמד עאסלה קבע 0:1 מהיר לעראבה שנשמר עד למחצית. בחלק השני שעב חזרה למשחק כאשר הישאם כיואן כבש שער בכורה לקבוצתו בליגה ואיזן ל-1:1. אבל אימן חמזה החזיר את היתרון לעראבה בדקה ה-66 ואילו עיסא נסאר הוסיף שער שלישי (79׳) מכדור עונשין מ-11 מטר.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?