סיכום המחזור בליגות ב' דרום

שחקני קריית מלאכי שחקני קריית מלאכי
כל הסיכומים והרשמים ממשחק המחזור האחרון בפנים

ליגה ב' דרום א'

רו''ח תל אביב- עמישב פ''ת 2-1

רוח תל אביב אירחה את עמישב פ''ת, כאשר עמישב פתחה עם שער של גל אסולין, בדקה ה-32 אורי גראפי הכפיל את התוצאה ובמחצית השנייה אוראל אזולאי צימק 1-2. בדקה ה-82 הורחק יואב אלמעלם מרו''ח תל אביב.


רמת ישראל- הפועל פרדסיה 1-4

רמת ישראל אירחה את פרדסיה כאשר בדקה ה-21 עירון כהן העלה את פרדסיה ליתרון 0-1, במחצית השנייה בן דיין כבש צמד ועשה מהפך 1-2. בדקה ה-63 עירון כהן הורחק, לקראת הסיום אדנה גמבר העלה ל 1-3 ובתוספת הזמן אילן כהן קבע את תוצאת הסיום.

הפועל הוד השרון- ביתר פ''ת 2-1

הוד השרון אירחה במגרשה הביתי את ביתר פ''ת, בדקה ה-35 לירן אלמוג העלה את הוד השרון ליתרון אך בדקה ה-71 דור אזולאי איזן בפנדל ובדקה ה-90 כבש יעקב אוריאן את שער הניצחון, 1-2 לביתר פ''ת בסיום.

בני יפו- מחנה יהודה 5-0

בני יפו אירחה במגרשה הביתי את מחנה יהודה המושלמת. כבר בדקה ה-3 זיו אב עילם העלה את מחנה יהודה ליתרון, בדקה ה-36 שחף טמיר הכפיל, במחצית השנייה אלמוג פינטו העלה את מחנה יהודה 0-3, בדקה ה-71 נמרוד מחני קבע 0-4 ואריאל לנדסמן כבש את החמישי.

בית דגן- שמשון בני טייבה 1-2

בית דגן אירחה במגרשה הביתי את שמשון בני טייבה,  כבר בפתיחה נשארה בית דגן בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של דוד קראינסקי ובדקה ה-15 שער עצמי של שרון עדני העלה את שמשון בני טייבה 0-1. עברו מספר דקות ובית דגן איזנה ל 1-1 משער של בר סידס ובמחצית השנייה אסף כהן כבש את שער הניצחון לבית דגן.

הכ''ח רמת גן- ביתר ר''ג 1-3

הכ''ח רמת גן אירחה את הדרבי מול ביתר ר''ג במגרש בספארי. בדקה ה-43 אברהם חי העלה את ביתר ר''ג ליתרון, בדקה ה-59 עידו אביטן איזן, בדקה ה-75 אור חברוני עשה מהפך והעלה את הכ''ח רמת גן ליתרון ולקראת הסיום רמירז קייסי קבע את תוצאת המשחק, 1-3 לסגולים.

תוצאות נוספות: 

צעירי טירה- הפועל קלנסווה 0-0

הפועל כפר קאסם- ספורטינג תל אביב 0-0

ליגה ב' דרום ב'

מכבי שדרות- הפועל לוד 3-0

שדרות אירחה במגרשה הביתי את הפועל לוד וכבר בדקה ה-16 גמליאל פרץ העלה את לוד ליתרון, במחצית השנייה פיני מתנה כבש והכפיל את התוצאה ואושרי טוויל  קבע 0-3 בסיום.

אור יהודה- קרית מלאכי 1-0

אור יהודה סוגרת הטבלה ללא ניצחון העונה והפעם אירחה במגרשה הביתי את קרית מלאכי שניצחה 0-1 משער עצמי של דניאל פיינברג בדקה ה-40.

עירוני נתיבות- עירוני מודיעין 2-3

ניצחון חשוב לעירוני נתיבות שנצמדת למוליכה, כאשר צמד של עידו בוכובזה ושער של ירין אבוקסיס קבעו ניצחון על עירוני מודיעין החזקה שתלחם איתה בצמרת עד סוף העונה. למודיעין כבשו שחק בן שבת ואמנון טמיר.

מ.כ ערד- צעירי רהט 0-10

ערד אירחה במגרשה הביתי את צעירי רהט ופשוט התפוצצה על המגרש והביסה אותה 0-10. נועם דיעי כבש רביעייה, דוד טיולאבקו ושמעון אלקבץ כבשו צמד כ''א ויוחאי עליהן ומור בן חמו הוסיפו שער כל אחד. אביאל שלי מרהט הורחק בסיום.

הפועל גדרה- מ. כ ירושלים 1-1

הפועל גדרה אירחה את מ.כ ירושלים כאשר בדקה ה-37 ניסים אסרף העלה את הירושלמים ליתרון 0-1, גדרה הצליחה לאזן בדקה 65 משער של דניאל אטיאס.

בית"ר קרית גת- שיכון המזרח 1-1

קרית גת אירחה במגרשה הביתי את שיכון המזרח, קרית גת עלתה ליתרון מוקדם שער של תומר אוחנה אך בדקה ה-67 אושרי אזנה איזן. 1-1 בסיום.

מכבי ב''ש- מעלה אדומים 1-2

מכבי ב''ש אירחה את מעלה אדומים, וכבר בדקה ה-4 הפתיעה מעלה אדומים לאחר ששגיא בן קסוס העלה את הקבוצה ליתרון שהחזיק עד הדקה 90, אך בתוספת הזמן דוד כהן כבש צמד דרמתי ועשה מהפך לטובת ב"ש בסיום.

תוצאות נוספות:

מ.ס רמלה- שגב שלום 1-2






 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כנטרלי ראיתי את המשחק והופתעתי לטובה למרות שבמחצית הראשונה היתה צריכה לספוג יותר מאחד...הבעיה היחידה שלה זה הבלם שמסר פס ליריב שהבקיע שער קל...גם מול קרית אונו.
2
אימפריה
(אוהד אור יהודה: 16:30 31-10-2021)
אור יהודה נותנת פור לליגה יורדת ליגה בהליכה
3
האמת בלי יעקב טל אנחנו לא שווים כלום
(אור יהודה בדיחה עצובה : 19:29 31-10-2021)
גיא פרץ וחזן תראו לאיפה לקחתם אותנו בושה הרסתם את המועדון וברחתם חזן שיקרת את כולנו ורק עשית ליכלוכים נגד יעקב תתבייש אדם קטן איש רע
4
האמת בלי יעקב טל אנחנו לא שווים כלום
(אור יהודה בדיחה עצובה : 19:29 31-10-2021)
גיא פרץ וחזן תראו לאיפה לקחתם אותנו בושה הרסתם את המועדון וברחתם חזן שיקרת את כולנו ורק עשית ליכלוכים נגד יעקב תתבייש אדם קטן איש רע
5
עכשיו פירקו הכל בושה
6
עכשיו פירקו הכל בושה אפשר לעשות עונה לא טובה אבל מי אנחנו ריאל מדריד עוד עונה מסדרים וממשיכים לא הורסים הכל קבוצות יותר גדולת היה להם תקלות אבל למה ככה עצוב
7
נותן במה
(יניב.אור יהודה: 13:45 03-11-2021)
חזן נותן במה.חושב שהוא קיסריה..

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?