לא ראויים לנקודה

אם אפשר היה לחלק נקודות לפי רמת משחק הרי לא לשקמה ולא לכפר שלם היה מגיע לאחר במפגש בינהן. תיקו ללא שערים חלש להחריד קבע חלוקת נקודות וזה בהחלט יותר ממה שהיה מגיע להן. למזלן יתר התוצאות האירו להן פנים כך שנזק בטבלה לא נגרם בשורה התחתונה, רק ל-50 אמיצים שהגיעו לצפות במשחק

הפרש עשר נקודות מהפלייאוף העליון אמנם השאיר לשקמה סיכוי תיאורטי להתברג אליו אם כי ברור שיודעים שם כי ביכולת הזו התחתית יותר קרובה ולכן כל מה שרצו שם הוא לקחת נקודות. כפר שלם מצידה רצתה לנצח כדי להישאר בתמונת החמישיה.
אם להיות כנה אתכם, התיקו אפס אפס היה על הקיר הרבה לפני שהמשחק החל. אפילו אם היתי מגיע עשר דקות לסיום הייתי יכול לכתוב לכם את אותו הסיקור בדיוק. גם הנקודה שקיבלה כל קבוצה על התוצאה היא יותר מידי. אפילו שני שופטי הליגה הלאומית, יובל ויינטראוב ואייל ממן לא הצליחו להדביק ביכולתם את הקבוצות.

מחצית ראשונה חלשה להחריד. שון רפאלי (צילום: שלמה אליאס)
האמת שציפינו ליותר מהקבוצה הביתית שלא ניצחה כבר ארבעה מחזורי ליגה אך מה לעשות? היא פשוט לא מסוגלת להבקיע שערים. גם כפר שלם נגררה למשחק החלש (לא שהיא יותר טובה על הנייר) וכך קיבלנו מחצית ראשונה משעממת להחריד שרק צעקות השחקנים והמאמנים החרידו את מנוחתן של הציפורים על העצים הסמוכים. האירוע היחיד הניתן לציון במחצית הראשונה היה הזדמנות שניתנה למקומיים דקה להפסקה. שי כחלון בעט לשער, הכדור פגע בגופו של מגן האורחים, איתמר בן-דוד והגנת כפר-שלם הרחיקה.

הוכיח שוב מדוע הוא השוער הטוב בליגה. דורון רוזנקוביץ' (צילום: שלמה אליאס)
בפתיחת המחצית השניה נרשמה התעוררות מסויימת בקרב שתי הקבוצות, אך שוב, רוב המשחק התנהל במרכז המגרש. על רקע המשחק הגרוע בלט חוסר המזל של חלוץ האורחים, מאור קדוש שנכנס בפתיחת המחצית השניה, אך נאלץ לנטוש את המגרש לאחר שש דקות עקב פציעה. במקומו נכנס בן פלח.

חוסר מזל. מאור קדוש מקבל הוראות בהפסקה (צילום: שלמה אליאס)
עד לרבע שעה לסיום לא נרשם שום אירוע מיוחד. אז החלה האורחת להפעיל לחץ על שערו של דורון רוזניקוביץ' שנאלץ מידי פעם למתוח את איבריו ולהוכיח מדוע הוא נחשב השוער הכי טוב בליגה. שלוש דקות לסיום נרשם מצב מצוין לשקמה כשהמחליף, יוסי עמר נעץ כדור במשקוף שערו של מייק חן מכפר-שלם.

משחק משעמם.. אפילו הספסל של השקמה מפהק (צילום: שלמה אליאס)
בסיום לקחה כל קבוצה נקודה ללא מאמץ מיוחד ולאור יתר התוצאות נשמר הסטטוס קוו על כנו. כפר שלם נותרה במרחק סביר מהמקום החמישי, השקמה במרחק סביר מהתחתית הבוערת.

לא עזרו להעלות את הרמה. שלישיית השופטים (צילום: שלמה אליאס)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
מיגרש גרוע אי אפשר לשחק כדורגל שם
(אוהד כפר שלם: 23:24 04-03-2011)
2
הייתם הולכים לסקר משחקים אחרים, הפסקתם לסקר משחקים בליגה ג' אפילו שהם קטנים
3
זה קשה להם
(היה שמש חזקה : 16:06 05-03-2011)
עם השופט היה עושה 20 הפסקות מים היו מכניסים גול באמצע שכולם שותים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?