ליגה ב׳ צפון א׳- סיכום סופ״ש

המגן המצוין שאדי אבו שבלי. (צילום: בני ממב המגן המצוין שאדי אבו שבלי. (צילום: בני ממב"ע הגולן)
הסיבוב הראשון כבר מאחורינו. כל הסיכומים והרשמים של משחקי המחזור האחרון בפנים

 בית א׳

מכבי בני ג׳דידה מכר 1:0 בני ממב״ע הגולן

המשחק הכי לוהט של הבית הפגיש בין שתי הקבוצות שמציגות יכולת נהדרת ונאבקות על המקום השלישי. האורחים מהגולן עלו ליתרון מוקדם משער יפה שכבש החלוץ נאג׳י אבו ג׳בל בדקה ה-10. לאחר מכן שעב ניסתה ללחוץ אך נתקלה בהגנה מצוינת של ממב״ע וגם בשוער הנהדר רביע בריק שסיפק הצלות נהדרות ושמר על שער נקי בדרך לניצחון 5 ברצף לחבורה מהגולן שמטפסת למקום השלישי בטבלה עם 16 נקודות בקופה.
 
צעירי סכנין 3:2 הפועל כרמיאל

משחק מרתק ורב שערים קיבלנו בסכנין. מיד עם הפתיחה עדי אוהד כבש כעבור שתי דקות והעלה את כרמיאל ליתרון אבל התגובה של המקומיים הגיעה במהירות הבזק כאשר ואיל נזאל השווה ל-1:1 לאחר דקה אחת בלבד. נזאל לא עצר כאן והשלים צמד ומהפך כבר בדקה ה-13 וקבע את תוצאת המחצית. מיד עם פתיחת החלק השני כרמיאל התעוררה כאשר הצליח אהוד מערבי להשוות ל-2:2 בדקה ה-47. שיא הדרמה במשחק הזה הגיע עמוק בתוך תוספת הזמן כאשר מחמוד יוסף כבש את השלישי לכרמיאל בדקה ה-94 וחתם על עוד ניצחון יקר מאוד לקבוצה שנאבקת על העלייה.
 
הפועל בני טובא 1:2 איחוד בני מג׳ד אלכרום

עוד הפסד ליורדת מליגה א׳ שממשיכה לצלול עמוק בתחתית הטבלה ללא נקודות ואילו טובא משיגה את הניצחון השני העונה. בלאל שיני (18) ועבד אלמג׳יד דנדן (78) כבשו לטובא ומוהנא חמדאן (87) צימק לטובת האורחת.
 
 
בית ב׳
 
עירוני בני כאבול 2:0 איחוד בני שפרעם

קרב סופר מותח קיבלנו בכאבול שהסתיים בחגיגה לקבוצה של פיראס מוגרבי ששומרת על מאזן מושלם עם 8 נצחונות מ-8 משחקים. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, חסיב אבו רוקן כבש (52) את הראשון לשפרעם ואילו מוחמד זידאן (79) חתם על תוצאת המשחק.
 
צעירי טמרה 1:1 מכבי עירוני יפיע

משחק צמרת סופר חשוב הסתיים בחלוקת נקודות שגורמת לטמרה לשמור על המקום השני עם 17 נקודות ואילו יפיע ניצבת כעת במקום השלישי עם 14 נקודות. השערים הגיעו לקראת סוף המשחק כאשר בדקה ה-75 הצליח ניסן רביבו לכבוש לטובת טמרה מכדור עונשין. וכעבור שתי דקות בלבד אנס ח׳טיב השווה לאורחים וקבע את תוצאת המשחק. מוראד דרואשה מיפיע וחמד אבו יונס מטמרה הורחקו בדקה ה-94.
 
הפועל דיר חנא 0:4 עירוני בני שעב

המפגש בין שתי העולות החדשות לליגה הסתיים בחגיגת שערים וניצחון בכורה לדיר חנא. שעב מבחינתה ממשיכה לסבול ורושמת 8 הפסדים ב-8 משחקים. פואד עדנאן (24), ניר כהן (72), מוחמד עלי (79) כבשו לדיר חנא ושער עצמי של מחמוד חיאדרה (59) קבע ניצחון גדול למארחים.
 
בית״ר נהריה 1:1 הפוער עראבה

משחק צמוד בין שתי קבוצות שרוצות לברוח מהתחתית. המחצית הראשנוה הסתיימה ללא שערים ומיד עם פתיחת המחצית השנייה הצליח מוחמד עאסלה לכבוש את השער הראשון במשחק ולהעלות את האורחים מעראבה ליתרון. נהריה לחצה אחרי השער שספגה ובדקה ה-65 אליאס חורי איזן את התוצאה וקבע 1:1 בסיום.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?