ליגה ב׳ צפון ב׳- סיכום סופ״ש

מכונת שערים! מוחמד כבהא שכבש רביעייה מימין ומוחמד רפעת משמאל (צילום: איחוד בני כפר קרע) מכונת שערים! מוחמד כבהא שכבש רביעייה מימין ומוחמד רפעת משמאל (צילום: איחוד בני כפר קרע)
הסיבוב הראשון כבר מאחורינו. כל הסיכומים והרשמים של משחקי המחזור האחרון בפנים

בית א׳
 
מכבי נוג׳ידאת 0:3 מ.ס כפר כמא

המוליכה נוג׳ידאת ממשיכה את המסע הנהדר שלה ורושמת ניצחון שביעי העונה וחמישי ברציפות. בחצי הראשון השחקנים של עבאס סואן התקשו לכבוש אבל בחלק השני של המשחק אליהו דרעי כבש בדקה ה-53 ואיתן אדרי המצוין הוסיף צמד (66, 67) בדרך לניצחון קל.
 
מ.ס טירת הכרמל 3:3 מכבי אחי איכסל

טירת הכרמל ממשיכה לאבד נקודות והפעם מול האורחת מאיכסל. איתן יואש כבש לאחר כרבע שעה מהפתיחה והעלה את המקומיים ליתרון, אבל מוחמד אבו קמיר השווה מפנדל בדקה ה-45. במחצית השנייה בר שם טוב כבש צמד לטירת הכרמל ואילו עבד אלסלאם דראושה ופאדי דראושה כבשו לאיכסל בדרך לתיקו 3:3 מטורף.
 
מ.ס פרדס חנה כרכור 0:1 מכבי עוספיה

פרדס חנה ממשיכה ביכולת ובתוצאות הטובות ומשיגה 3 נקודות חשובות שמעלות אותה למקום השני עם 14 נקודות. רם דואני כבש מפנדל בדקה ה-23 ומכאן עוספיה לא הצליחה לחזור למשחק במיוחד לאחר שנותרה בעשרה שחקנים עקב הרחקתו של רוקן והבה בדקה ה-68 והקבוצה רשמה הפסד חמישי מתחילת העונה.
 
 
בית ב׳
 
הפועל סנדלה גלבוע 3:0 הפועל טירת הכרמל

האדומים של טירת הכרמל ממשיכים לנצח ולברוח לליגה, סנדלה גלבוע שרוצה לעלות אכזבה. כל השערים של האורחים נכבשו במחצית השנייה וזה התחיל בשער של עובאדה חטאב בדקה ה-48. לקראת הסוף נדיב סימן טוב המצוין כבש צמד בתו שתי דקות וקבע ניצחון ענק לקבוצתו.
 
איחוד בני באקה 1:1 הפועל בית שאן

משחק מותח וצמוד קיבלנו בבאקה שהסתיים ללא הכרעה. לאחר מחצית ראשונה בלי שערים, הופיע מוחמד טאהא בדקה ה-58 וקבע 0:1 לבית שאן. אבל התגובה לא איחרה להגיע כאשר אסלאם מוסא איזן ל-1:1 מכדור עונשין בדקה ה-65 והעניק לקבוצתו נקודה נוספת חשובה כשהיא כעת במקום השני עם 16 נקודות.
 
בית״ר חיפה 1:4 אחי ביר אלמכסור

ניצחון גדול לקבוצה החיפאית שעולה למקום השלישי. מנגד, ביר אלמכסור ממשיכה להפסיד ולהסתבך. רון בן בסט עם צמד (15, 65), אושר איזנקוט (50) ואינעלם אברהם כבשו לחיפה ואילו ניב אייזנברג (91) כבש שער עצמי מצמק לטובת האורחים.
 
איחוד בני כפר קרע 0:5 הפועל רמות מנשה

ניצחון ענק לכפר קרע שמזכיר את הימים הטובים מהעונה שעברה. מוחמד כבהא הנהדר ממשיך להוכיח שהוא מכונת שערים לא עוצרת וכבש רביעייה ואילו מוחמד רפעת כבש שער נוסף בדרך לחגיגת שערים בכפר קרע.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
רק טירה
(אוהד מגדל העמק: 14:43 14-11-2021)
ברוכים הבאים לליגה א אחלה קבוצה טירת הכרמל
2
איחוד בני באקה
(מוחמד מנסור : 18:15 14-11-2021)
לבאקה יש קבוצה צעירה חזקה מאוד עם המון עוצמות רק דבר אחד חסר לקבוצה הזאת שהו המאמן,מאמן בלי שום אחריות מכניס שחקנים שאין להם מושג בכדורגל עושה חלופים בלי משמעת עושה דברים שאין להם מקום בכדורגל קבוצה כזאת בלי מאמן גם יכולה להתחרות על עליית ליגה חבלל
3
קרע
(אבו פנה: 21:47 14-11-2021)
קרע לו תפסיד הי עולה ליגה א טירת הכרמל הפועיל לו עולים ולו מפחדים קבוצת נכים 100אחוז שחקנים ומנהל ואנהלה ומאמן שמנים זקנים נכים במזל מנצחים אין קבוצות הליגה חלשה באחוד בני באקה יש חומר טוב אבל אין מאמן הו עביר גם נכה 100אחוז קרע התעררו בקה עולים בסוף
4
רמת מנשה יורדת ליגה
(שי: 07:40 15-11-2021)
5
הפועל טירת הכרמל
(האולטרס הפועל טירת הכרמל: 10:03 15-11-2021)
השנה הזאת הולך להיות אלופה חדשה וקרואים לה הפועל טירת הכרמל בעזרת ה זה יקרה ותראו לכל הליכה מי זאת הפועל טירת הכרמל יאלה הפועל

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?