ניצחון גדול לאילת על יפו בדרום, הרצליה הפגיזה מול עירוני נשר בצפון

חזרו לנצח. שחקני טבריה (דאפר מחאמיד) חזרו לנצח. שחקני טבריה (דאפר מחאמיד)
גם מוליכת המחוז הצפוני, עירוני טבריה, חגגה ניצחון חשוב וכמוה גם הפועל רובי שפירא חיפה. בדרום ניצחונות חשובים לכפר קאסם וכפר שלם

 ליגה א' דרום

הפועל אשקלון- שמשון תל אביב-1:0

זה היה קשה אבל זה היה מתוק. הקבוצה המקומית אומנם הקשתה על שמשון תל אביב, אבל האורחים כבשו במהרה משערו של יוסי רומנו, נכנסו לתסבוכת במחצית עם ההרחקה של עומר הלוי אבל שמרו על שער נקי.

בית"ר נורדיה- מכבי הרצליה-1:2

ניצחון גדול לקבוצה המקומית והמאמן, גדי כרמלי, שמעבר לשינוי המקצועי, עשה גם שינוי מנטאלי כאשר קבוצתו חזרה מפיגור לניצחון גדול. אביהו עזר העלה את האורחים ליתרון אבל עוד לפני המחצית יוהנתן אייזן השווה בפנדל ויואב ליברוס קבע מהפך אדיר וקירב את קבוצתו להרצליה שעלולה לזעזע בעמדת המאמן.

בני אילת- קביליו יפו-1:2

הניצחון הגדול של המחזור. המארחת ביצעה שינוי אדיר ועושה ניצחון משמעותי כאשר גברה על אחת המועמדות לעליית ליגה. יפו ממשיכה עם חוסר היציבות והקריאות של האוהדים לסיום דרכו של המאמן. גל צרויה כבש צמד לאילת, ערן לוי השווה זמנית.

עירוני כסייפה- מכבי יבנה-2:1

חילופי המאמן בכסייפה הספיקו לשבוע אחד, כאשר דורון ממן ספג הפסד בכורה ליבנה שחזרה למשחק לאחר שסייף אלווהאשלה העלה את כסייפה ליתרון. ציון נתן ואורי פסו הביאו למפנה וניצחון בסיום.

עירוני אשדוד- שמשון כפר קאסם-2:0

במשך 70 דקות התקשתה כפר קאסם באשדוד בעיקר בזכות משחק טאקטי של המקומיים, אבל אז הגיע אליאור סיידר ששבר את הבצורת עם עוד צמד אישי ושלוש נקודות יקרות במאבק על המקום הראשון.

מכבי שעריים- הפועל אזור-1:2

הפסד רביעי ברציפות להפועל אזור כאשר גם הפעם היא הובילה משערו של טל דגן, אבל אז הגיעו איליי חן ואדיר רחמים שביצעו מהפך ושלחו את אוהדי שעריים לחגיגות.

ירמיהו חולון- הפועל מרמורק-0:2

ניצחון ענק לחולון שאומנם החליפה מאמן ושחררה שחקנים בכירים, אבל עדיין נשארה עם הקשר אבי קטן, והחלוץ גיל בן שלוש שהביאו שלוש נקודות יקרות לויקטור גניש. מרמורק חייבת לחשב מסלול מחדש.

הפועל כפר שלם- הפועל בקעת הירדן- 1:2

המשחק התחלק לשתי המחציות כאשר הראשונה הייתה בשליטה אדירה של המארחים שכבשו משערים של אוהד קדוסי וניב והבה, והמחצית השנייה הייתה בשליטה של הבקעה שצימקה על ידי יוסי סלליך אבל נעצרה עוד על ידי שוער הכפר עידו שרון.

ליגה א' צפון

עירוני טבריה- בני זלפה-1:3

מוליכת המחוז הצפוני ממשיכה להתקדם באלגנטיות לעבר הליגה הלאומית, כאשר הפעם היא לא התקשתה מול זלפה שהובסה כבר במחצית הראשונה משערים של רן רול, שרון לוי וניר אברגיל. שרון גורזמנו רק הצליח לצמק במחצית השנייה שבסיומה הורחק שחקן זלפה באסם מארגיה.

הפועל הרצליה- עירוני נשר-2:4

הקבוצה המקומית ממשיכה בטירוף ומאותתת לטבריה שהיא תאבק על המקום הראשון. ההצגה של הרצליה הייתה בזכות שערים של עמיר אבלס, תמיר חיימוביץ, עדי רוטשטיין ועידן דוד. לנשר כבשו עזת חלאיילה ואסיף כנעאני.

מ.ס טירה- הפועל רובי שפירא חיפה-3:1

הקבוצה המקומית ממשיכה את התקופה הכושלת שלה עם עוד הפסד ביתי מביך. האורחים מתקרבים לפלייאוף העליון בזכות צמד שערים של יובל אבידור ושער נוסף של חן ידען. אלירן שמש כבש לטירה.

הפועל מגדל העמק- הפועל באקה אל גרבייה-1:2

הפועל באקה אל גרבייה חגגה ניצחון גדול השבוע על טירה, אבל הפעם זה הספיק לה רק ליתרון זמני מפנדל של חן ראובן. רוסלן קוזנצוב קבע שיוויון ושער ניצחון הגיע מרגליו של עמית מזרחי.

הפועל כפר קנא- מכבי צור שלום-0:0

המשחק המשעמם של המחזור. שתי הקבוצות אומנם הצהירו שיאבדקו צמרת בתחילת העונה אבל בינתיים זה בעיקר נראה כמשחק של תום עונה.

הפועל כאוכב- צעירי כפר קנא-2:1

ניצחון ענק לאורחים שהובילו משער מהיר של אופק מרום אך כאוכב השוותה על סף המחצית על ידי אחמד חלאיילה אבל סוהיל ארמלי כבש את שער הניצחון במחצית השנייה. 

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עדנן הרס את כסיפה
(אוהדכסיפה: 15:40 03-12-2021)
לך הבית אפס
2
מקווה שטירה תשאר בליגה
(אוהד מטירה: 16:02 03-12-2021)
טירה מתחילים להרגיש את התחתית חזק וקרובים לשם ולירידה . אם טיטי רוצה שינוי עליו להעיף שחקנים ולהביא שני מגנים ובלם מנוסים וייצב את ההגנה . וקשר בונה משחק אמיתי . . אחרת ביי ביי ליגה א . וגם שוער טוב
3
תעיפו את עיסאם עיישה
(אוהד מטירה: 16:07 03-12-2021)
נמאס כבר .תעייפו את עיאשה . איך יכול להיות שהוא מתאמן כל השבוע אימונים מלאיים . ולא משלים מחצית משחק . שלא יקנה אותכם בפוסטים המרגשים שלו בפייסבוק . תעיפו אותו כבר
4
השכן
(אוהד מגדל: 17:07 03-12-2021)
מברוק למגדל ידעתי שיש לנו אחלה של קבוצה ומאמן ענק תורת בית שפו ענק לכולם עוד קצת ואנחנו בצמרת משחקים רגוע
5
מי המאמן בטבריה
(הגנב דעת מהדרום: 17:36 03-12-2021)
עוד פעם הלכת להתחנף לדאפר אתה שקוף וחסר מושג לא עומד בלחץ
6
אין מצב
(אלי: 17:49 03-12-2021)
אין מצב בעולם שמכבי יפו עולה ליגה !!!! קבוצה חלשה מאוד !!!!! דיבורים כמו חול ואין מה לאכול !!!!
7
מיהר לשחרר שחקנים, מאמן עזב בגלל הצהרות של השארות בליגה. יכל לחכות עוד קצת ולצאת מהמשבר של 2 הפסדים
8
כסייפה ליגה ג
(ניאד: 18:22 04-12-2021)
זהו ירדתם ליגה סופית היושבראש הזבל הזה הוריד אותחם ליגה הוא והמשפחה שלו הרסו את הקבוצה איפה המועצה שתבדוק את המושחתים
9
תזכירו
(אוהד טבריה : 07:22 05-12-2021)
טבריה לו תעלה ליגה רק הרצליה אחחה קבוצה חומר שחקנים מהמם ועים תקציב של 1.3 מליון הם יעלו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?