מליגה א' לנבחרת

בעונה שעברה הוא שיחק במדי כפר קאסם בליגה ב'. העונה הוא מלהטט אצל קביליו יפו המגמגמת. בגיל 20.5 קיבל סוהיב פריג' זימון לנבחרת האולימפית ("מאוד התרגשתי"), מאמין בעצמו ("מעכשיו הדברים תלויים רק בי") ומרוצה מקבוצתו החדשה ("מצאתי בית חם"). אחרי ואליד באדיר, בכפר קאסם צומח הכוכב הנולד הבא. ריאיון עם מוזמן טרי.

כל שחקן מתחיל חולם בלילותיו על סיפורים כאלה. על יום בוא הוא יקבל את הטלפון ממאמן הנבחרת שיזמן אותו לסגל הנבחרת. גם סוהיב פריג', קשרה של קביליו יפו, קיווה לתסריט כזה, אך בחלומות הכי ורודים שלו הוא לא תיאר לעצמו שכבר בגיל 20.5 וכשהוא משחק בקבוצה מליגה א', מאמן הנבחרת האולימפית גיא לוזון יקרא לו לדגל.
השבוע ניגש אל פריג' מנהל קבוצתו אשר עזרן והודיע לו על הזימון לנבחרת האולימפית. "מאוד התרגשתי כששמעתי על הזימון. זה כבוד גדול בשבילי להיות בנבחרת".
פריג', תושב כפר קאסם, מקווה לעשות קריירה לא פחות גדולה מאשר תושב הכפר שלו, ואליד באדיר. "כולם בכפר מפרגנים לי על הזימון ומחזיקים לי אצבעות", סיפר פריג' על התגובות שקיבל מחבריו הקרובים והתייחס לזימון עצמו: "תמיד כשאני עולה למגרש אני מנסה לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ונותן את כל כולי. לרגע לא חשבתי שאהיה מוזמן לנבחרת אבל אני גאה להיות בנבחרת ומקווה שאוכל לעזור להם. אני אתן את הכל על מנת לעזור לנבחרת ומקווה להתקדם דרך במה זו. למרות הזימון אני לא מתכוון להרים את האף ולהתלהב. רק בזכות העבודה הקשה קיבלתי את הזימון ואמשיך לעבוד ברצינות כדי להצדיק את הזימון".
  "מאוד התרגשתי". סוהיב פריג'

פריג', שגדל במחלקת הנוער של מכבי פתח תקווה בה שיחק שבע שנים, החליט לוותר בעונה שעברה על שנה נוספת במחלקת הנוער והחל לשחק בבוגרים של כפר קאסם. לאחר המשחק בין שתי הקבוצות בליגה ב' קיבל הצעה מקביליו לעבור לשורותיהם בעונה הקרובה. "אני מרגיש כמו בבית", מספר פריג' על קבוצתו החדשה, "יש אווירה טובה מאוד, אני מרגיש שמאוד התקדמתי שם ואני חושב שמצאתי בית חם".
השחקן הצעיר מכפר קאסם מקווה להמשיך בהתקדמות המקצועית ומקווה להגיע הכי רחוק שאפשר: "אני לא יודע איפה אהיה בשנים הקרובות אבל מבטיח לעשות הכל כדי להתקדם ובעזרת השם יהיה בסדר".
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
כתבה יפה שחקן שיגיע רחוק!
(כפרקאסמי: 02:24 07-03-2011)
2
מגייע לך אחלה סוהיייב שתגייב רחוק בהצלחה
(בנך יא כפר קאסם : 16:25 09-03-2011)
מגייע לך אחלה סוהיייב שתגייב רחוק בהצלחה אכוויי אחייי מאווד מאוד אצלחה ושימות מישו וני אותך ילא גם בהצלחה למ.ס .כפר קאסם לתעורררררר
3
הדבר הבא
(שחקן כפר כאסם לשעבר: 20:07 09-03-2011)
כבר מהנגיעה הראשונה שנגע בכדור באימון הראשון ראיתי שחקן טוב מאוד מזכיר מאוד את איתי שכטר בסגנון המשחק חדעתי ישחק בליגת על בקבוצה גדולה מקצועית מגיע לו בהחלט ,תצליח ילד ותהיה עם רגלים על הקרקע שיהיה לך מברוק .

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?