בלעדי-השופט שי רעני הושעה מפעילות

הושעה מפעילות. שי רעני הושעה מפעילות. שי רעני
מבקר השופטים יוסף בנישתי אשר נכח במשחק בין עמישב למרמורק בליגה א' דרום העביר דוח חמור וחסר תקדים לפיו השופט שי רעני ביצע תנועה מגונה כלפי הקהל. רעני מכחיש את המיוחס לו. יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד השופטים יכריע בפרשה אשר נחשפה ב"דאבל פס"

התפתחות מפתיעה בפרשת "השופט שי רעני והאצבע המשולשת". איגוד השופטים השעה את השופט מפעילות והוא יועמד לבירור בפני הוועדה המקצועית הארצית בראשותו של עמית קליין.
הפרשה נחשפה בהרחבה במהלך השבוע שחלף ב"דאבל פס" לאחר משחק התחתית בין עמישב למרמורק במסגרת ליגה א' דרום.
אוהדים רבים שנכחו במשחק טענו כי השופט שי רעני ביצע כלפי הקהל תנועה מגונה של "אצבע משולשת". הגדיל לעשות רונן גילברט אוהד עמישב (שבנו תום הוא שוערה של הקבוצה) שאף שלח מכתב קשה בנושא ליו"ר איגוד השופטים בנציון סלמן. המכתב, שאף הוא פורסם לראשונה ב"דאבל פס", עורר תגובות רבות ונזעמות.
השבוע התברר כי האירוע החמור לכאורה לא נעלם מעיניו של מבקר השופטים יוסף בנישתי שנכח במגרש ודיווח על כך בדוח חמור וחסר תקדים שהגיש לאיגוד. בעקבות הדוח הושעה כאמור רעני מפעילות והנושא הועבר לטיפולה של הוועדה המקצועית הארצית.
יודגש כי השופט שי רעני ממשיך להכחיש בתוקף כי ביצע תנועה מגונה כלפי הקהל.
מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר מסר בתגובה: "אנחנו קודם כל דורשים מהשופטים התנהגות הולמת בכדי שנוכל לדרוש זאת גם משחקנים ואוהדים. נטפל בסיפור הזה במסגרות של האיגוד".
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
שופט
(דודו: 08:46 09-03-2011)
סתם שטויות שופט מצויין שעוד יתקדם גם אם הוא טעה הוא בנאדם ,לאבא של השוער שמבלבל את המוח ומקלל שחקנים מבחוץ בסוף מישהוא יפגע בו לא ראיתי הורה מגעיל כזה שמלכלך על שחקנים חופשי
2
שי רעני
(RA: 17:31 11-03-2011)
שופט שהתקדמם בלי עזרה של אף אחד אין מצב שביצע תנועה מגונה פשוט מנסים להכשיל אותו
3
השופט שי רעני
(אוהד: 21:38 12-03-2011)
רעני שופט בעל אישיות מדהימה, בעל רגישות מדהימה ואהוב מאד בקרב השופטים, האוהדים ושחקני הכדורגל. נשמע מצוץ מהאצבע כל הסיפור הזה...רעני-אתה אחלה גבר!אני מקווה שהכל יסתדר לך.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?