ניצחון ענק לחולון על כפר שלם בדרום, טירה הפתיעה בהרצליה בצפון

שחקני טירה (נזיה סולטן) שחקני טירה (נזיה סולטן)
בני אילת השיגה ניצחון ענק על שמשון תל אביב ודימונה חזרה לנצח מול עירוני אשדוד. כאוכב השיגה ניצחון חוץ חשוב על רובי שפירא חיפה וטייבה 'הפציצה' מול פרדיס

 ליגה א' דרום

שמשון תל אביב- בני אילת-4:3

המשחק המשוגע של המחזור. שמשון הובילה פעמיים, אבל אילת של התקופה האחרונה היא קבוצה עם אופי שידעה לחזור לשיוויון ואף לזכות במלוא הנקודות. צביקה לוי חייב לעשות בדק בית במרכז ההגנה. לשמשון כבשו ירין מוגרבי, עומר הלוי ודביר ישי ולאילת כבשו משה דבורה עם צמד, אור אשכולי ודניאל אלימלך.

מ.ס. דימונה- עירוני אשדוד-0:1

אשדוד אומנם ביצעה שינוי בעמדת המאמן אבל כרגע נראה שזה לא עוזר, כאשר גם יוסי חכים לא מוצא פיתרון ואילו דימונה עברה מיני מהפכה ואיתה הגיעה גם ניצחון דחוק בזכות שער ניצחון של דניאל קראדי.

הפועל אזור- מכבי יבנה-2:1

בהפועל אזור החליפו הנהלה ומאמן אבל כל זה לא עזר והגיע עוד הפסד ביתי והפעם למכבי יבנה שממשיכה לאותת לחמישייה הראשונה. נתי ארזואן אומנם כבש ראשון לאזור אבל אז הגיע הצמד הנהדר של גיא שטח ששלח את אזור עמוק לתחתית.

שמשון כפר קאסם- ביתר נורדיה-2:3

לא פעם הוכיח יובל נעים כי מדובר במאמן בעל אופי אדיר וכך גם קבוצתו שחזרה מפיגור 2:1 במחצית עם אחת הניצחנות החשובים של העונה. עומרי ריסמני כבש את הראשון ואז כאמור הגיעו שון בוסקילה ויונתן אייזן שביצעו מהפך, אבל במחתית השניה סיראז נסאר ועוז ראלי השאירו את הנקודות בכפר קאסם. אליאור סיידר החמיץ פנדל.

קביליו יפו- עירוני כסייפה-0:1

זה אומנם היה קשה אבל מתוק. הקבוצה היפואית אומנם הגיעה מעט 'שיכורה' מהניצחון בגביע והתקשתה מול האחרונה בטבלה כאשר רק בדקה השמונים הצליח ליאל כהן לכבוש את שער הניצחון.

הפועל כפר שלם- ירמיהו חולון-2:0

ניצחון חוץ ענק לקבוצה של ויקטור גניש שהגיע מוכן טאקטית וחיסל לחלוטין את כל ההתקפות של כפר שלם ובהתקפה גל אסולין עקץ פעמיים והשאיר את חולון בראש הטבלה.

ליגה א' צפון

צעירי כפר קנא- עירוני טבריה-2:1

הקבוצה של אלירן עבדה קשה והתאמצה עד תוספת הזמן אז הגיע אופיר מזרחי שכבש שער ניצחון יקר. פיראס גנאיים העלה את טבריה ליתרון במחצית הראשונה אבל בתחילת המחצית השנייה הגיעה השיוויון של אופק מרום ואז שער הניצחון של מזרחי.

הפועל הרצליה- מ.ס. טירה-2:1

ניצחון חוץ ענק לקבוצה של נועם שוהם ועבד טיטי שמצהירים כי כלל לא ויתרו על העונה. הרצליה אומנם שלטה ללא עוררין במחצית הראשונה, אבל לא כבשה ואז טירה השתפרה משמעותית במחצית השנייה וכבשה שני שערים מהירים של אלירן שמש ודודו אדרי. עמית יעקב צימק בדקה השמונים ובדקה התשעים הורחק בראא קאסם.

הפועל רובי שפירא- הפועל כאוכב-2:0

ניצחון חוץ ענק לקבוצה של עיסא נוגידאת. כאוכב למעשה עברה את רובי שפירא בטבלה ומאותתת לפלייאוף העליון. נביל עלי ועבד מורגאן כבשו את השערים לכאוכב כאשר חיפה חייבת חיזוק ובאופן מיידי.

צעירי טייבה- בני פרדיס-0:3
לאחר ההדחה מגביע המדינה הגיעה טייבה נחושה להגיע לפלייאוף העליון ולאחר מחצית מאופסת התפוצצה על פרדיס עם שערים נהדרים של פיטר אלוואהב, טל איילה ועבדאללה עזהם. הקבוצה של מחמוד עבאס שוב בצרות צרורות.

מכבי טמרה- בני זלפה-1:1
טמרה נמצאת בכושר נהדר ואילו זלפה ביצעה השבוע זעזוע בעמדת המאמן וזה הביא לחלוקת נקודות עם שינוי מהותי בין שתי המחציות. טמרה עלתה ליתרון במחצית הראשונה משערו של אורי רביבו אבל מאי מזל דאג לנקודה חשובה עבור קבוצתו.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לכפר איין שוער
(משה חובב: 16:40 24-12-2021)
2 גולים באשמה מלאה של שוער חסר נסיון… עומר החתים שחקניי ענק ונשאר עם שוער ליצן. !! תשאלו את עומר בוקסנביום שדחף לו שוער
2
איך יפו שמה לירמיהו 0-4
(נאהיד: 17:00 24-12-2021)
באותו משחק שיחקו 4 שחקנים שחולון תכננה לשחרר ולכן המוטיויציה הייתה אפס - כולנו ממתינים למשחק הבא
3
ווהבה בושה
(חולוניה: 18:12 24-12-2021)
יושב הכתב שלכם ביציע וכל המשחק מקלל את שחקני חולון ובמיוחד את מספר 14 בן מנשה,ובעוד בן שלו משחק בכפר שלם,בושה של כתב בלי קלס ובלי טיפת כבוד.נקווה שתפרסמו את התגובה
4
בראון לך הביתה
(בני: 18:18 24-12-2021)
עשית פשלה ובנית קבוצה חלשה שדומה לכלום
5
מכבי יבנה
(יוסי: 20:07 24-12-2021)
תאמינו לי אתם אתר של קונילמלים כל היום כפר שלם יפו וכפר כאסם עאלק מי מאמן החודש תתכוננו לבלתי צפוי מבחינתכם שולה שולמית יבנה ללאומית וכן הכי קל שיש יוסי זוזוט מאמן הסיבוב הראשון עד כמה שקשה לכם לבלוע את זה
6
למגיב 8
(שחר: 09:56 25-12-2021)
אתה כזה ממורמר והקנאה אוכלת אותך ...איך אתה יכול להגיד מילים כאלה על שחקנים וקבוצה שנמצאת במקום הראשון ולא הפסידה מתחילת העונה .....דרך אגב תזהר לא למות מקנאה
7
נורדיה תשאר
(נורדיה קבוצה חזקה לוחמת: 21:05 24-12-2021)
נורדיה נתנה יופי של משחק שחקנים צעירים שלא מפסיקים לרוץ הם עוד ינצחו הרבה משחקים וישארו בליגה
8
במשחק של טבריה השוםט התעלם מכדור עונשין מקווה שיפסיקו לשלוח שופטים יהודים למשחקים של טבריה הם מספיק חזקחם ולא צריכים עזרת השופטים
9
אין סכוי
(אוהד טבריה : 04:18 25-12-2021)
טבריה לו תעלה כל שערי הנצחון בדקות הסיים עשו רכש שמתברר שהם רק שמות אבל תחלס סוסים מתים לו יעזור מאמן ולא מנהל מקצועי הכל רקוב בטבריה
10
פועל הרצליה ממש בושה וחרפה.תפסיקו למכור משחקים. פשוט אין לכם מטרה חוץ מלהישאר בליגה א כל החיים ? קבוצה בלי עתיד. נראה לכם שאתם בטוחים נשארתם בליגה א? הדרך עוד ארוכה. תפסיקו למכור משחקים בגלל שבסוף זה יתגלה ויתנו לכם עונש שלא תשכחו לעולם.אפסים בני אפ
11
טירה לא הפתיעה ...
(סמארה: 18:38 25-12-2021)
טירה שחקה 10 דרגות מעל הרצליה
12
יבנאי
(עודד: 20:22 25-12-2021)
דיי דיי יש קבוצה שיותר טובה ממכבי יבנה מה אתם חושבים שיש קבוצה שעלה י ליגה חוץ מיבנה חכו תיראו מה יבנה תעשה ליפו עם ערן לוי ניגמר לכם הסוס יבנה בדרך לליגה לאומית
13
אדנן איך לרדת ליגה
(חמודי: 20:43 25-12-2021)
ימגעיל ארסתה את הקבוצה זבל
14
הפועל הרצליה
(מלכודת 22: 09:08 27-12-2021)
טירה זו הכבשה השחורה של הרצליה לא זכור לי מתי הרצליה ניצחו את טירה
15
ליבנאי מתגובה 12
(אוהד יפו: 15:16 26-12-2021)
"אל יתהלל חוגר כמפתח" ניצחתם קבוצה שבורה עם שישה הפסדים רצופים והתחלתם לחגוג "עליה" ? יפו באים לנצח כל משחק ,גם אם זה ביבנה נגד "מכבי יבנה מליגת האלופות " .

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?