ליגה ג' - סיכום סופ"ש

שלושער עבור נוה גולן. בן דיין שלושער עבור נוה גולן. בן דיין
בזמן שבמחוזות הצפון נחו לפני פתיחת הסיבוב השני, במחוזות הדרום ממשיכים במרץ. בית"ר אשדוד עדיין ראשונה, הפסד ראשון למכבי רמלה, בני אשדוד ניצחה את קרב הצמרת מול יצ'אלאל וצפרירים דרסה את פרדס כץ

שרון (בית א')

מ.כ. אריאל הזיעה בבית עד לדקה ה-97, אז שלמה יוסף העניק לקבוצתו 0:1 דחוק על טירה. מכבי כפר יונה לא ניצחה מאז המחזור השישי כשהביסה את אורנית והפעם שוב פגשה את אורנית, הביסה אותה 0:5 והשיגה ניצחון רביעי העונה. בני רעננה נצמדה לאריאל בפסגה כשגברה 3:5 על נתניה, שמצידה תצטרך נס במחזור הסיום כדי להשתחל לפליאוף העליון.

שרון (בית ב')

בני הרצליה, שכבר הבטיחה את המקום הראשון בסיום העונה הסדירה, לא התקשתה לחזור מנתניה עם 1:6 קליל על בית"ר טוברוק. מ.כ. כפר קאסם חזרה מיהוד עם 1:2 נאה על מכבי המקומית. המשחק בין קלנסואה לגני תקווה לא נערך.

תל אביב (בית א')

הפתעה גדולה הייתה במגרש השקמה כשהקבוצה המקומית נחלה הפסד ביתי 3:2 למכבי אור יהודה וירדה למקום השלישי. צפרירים חולון עלתה לפסגה לאחר שלא התקשתה במושבה מול פרדס כץ והביסה אותה 1:10, כשאיציק קדושים מרשית שלושער ומנגד עודד רוזנר מפרדס כץ כובש שני שערים עצמיים. מור חוזז ולירן כהן כבשו צמד כ"א ב-0:6 הקליל של המכתש ביהוד. במשחק שפתח את המחזור כבר ביום רביעי הביסה בית"ר עזרא 0:3 את בית"ר יפו.

תל אביב (בית ב')

בני יהוד תהיה בפליאוף העליון למרות שסיימה רק ב-3:3 בחוץ עם הכח גלי גיל. שיכון ותיקים ואליצור יפו סיימו את משחק הצמרת ביניהן ב-1:1 שסיבך מאוד את היפואים בקרב על הפליאוף העליון ומי שעדיין יכולה לעקוף אותה במחזור האחרון במפגש ביניהן היא הפועל נוה גולן (שלושער לבן דיין) שגברה 2:4 על ספרטק ר"ג, שעדיין ללא נקודות העונה. שער ניצחון בדקה ה-87 של יבגני קארט סידר לאינטר ת"א 2:3 בחולון על עוצמה.

מרכז (בית א')

מכבי רמלה נחלה הפסד ראשון העונה כשנכנעה 2:1 בבית לבית"ר יבנה. מכבי עולמי נהנתה מצמד של סנטיאגו צ'ימלס כדי לגבור 2:3 על גן יבנה. מכבי רחובות ממשיכה לאכזב עם הפסד ביתי 5:3 לאשדוד סיטי. המשחק בין בית"ר גדרה לנחלת יהודה לא נערך.

מרכז (בית ב')

בני אשדוד תסיים ככל הנראה את העונה הסדירה במקום הראשון לאחר שגברה במשחק הצמרת 0:1 על בני יצ'אלאל. שלושער של עידן ברוך סידר לבאר יעקב 3:5 קשה על מ.ס. ראשל"צ. מבשרת ציון (רביעיה לאדם אוחיון) וטירת שלום נפרדו בתיקו 4:4 מרתק. המחזור יושלם מחר כשלוד תארח את הפועל רמלה.

דרום

בית"ר אשדוד נהנתה מעוד צמד של יוסף עמירה המצוין כדי לגבור 1:3 על מ.ס. ב"ש ולשמור על פער שלוש הנקודות בפסגה משדרות, שחזרה מב"ש עם 1:4 על מ.כ. המקומית. מכבי חורה עדיין לא אמרה את המילה האחרונה עם 1:3 ביתי על כסייפה. גם עירוני בית שמש חזק לנעלה עם 0:3 חלק על בני ירוחם. עוצמה ב"ש הרחיקה את הפועל רהט מחלום העלייה כשעצרה אותה לאחר שמונה משחקים ללא הפסד עם 0:1 קטן וטיפסה על חשבונה למקום החמישי. המחזור יושלם מחר כשמטה יהודה תארח את מיתר

 

תגובות

+ הוסף תגובה
2
אלה רוצים לעלות ליגה? מפסידים לקונוסים מהתחתית פחח המכתש וצפרירים בליגה משלהם אחת מהם תעלה ואחת תהיה במבחנים...אחרי הפלייאוף עים הבית השני.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?