ממשיכה להתפרק: 0:3 לבועיינה על רובי שפירא

שחקני בועיינה בסיום (דוניא גנטוס) שחקני בועיינה בסיום (דוניא גנטוס)
למרות כל הבעיות סביב הקבוצה, הפועל בועיינה, מצליחה לשמור כל המקום שלה בצמרת וקפטן הקבוצה שאדי חמודה ממשיך לעמוד על הקווים. מנגד הפועל רובי שפירא עוברת תקופה לא פשוטה, תקופה שמלווה בהרבה בעיות כספיות שגרמו למאמן אלעד בראון להתפטר ולהרבה שחקנים לעזוב, כאשר מי שעמד על הקווים הוא מאמן הנוער ליאור כהן

רובי שפירא פתחה המשחק יותר טוב וכבר בדקה ה-11 היא יכלה לעלות ליתרון, לאחר התקפה מתפרצת לאחר שהכדור הגיע לגל אלמישילי שמצא את עצמו לבד מול השוער שביציאה הירואית מנע את השער. לאחר מספר דקות משה גולן ניסה את מזלו מ18 מטר, אבל שוב השוער היה במקום.

לאחר ההזדמנויות של רובי שפירא שחקני בועיינה התחילו להתעורר אבל אחמד סבע ודני עמאר החמיצו ממצבים קורצים, והקבוצות ירדו למחצית בתיקו מאופס.

המחצית השנייה התחילה עם לחץ של רובי על השער של בועיינה, אך בדקה ה-68 הצליחו שחקני הפועל בועיינה להעניש את רובי שפירא על כל ההחמצות, ועודאי שלאטעה בנגיעה הראשונה שלו במשחק בעט כדור חזק ומדוייק לפינה השמאלית, 0:1 בועיינה.

כעבור 8 דקות בועיינה הכפילה את התוצאה לאחר שאחמד סבע הרים כדור לתוך הרחבה, ודני עאמר ניצל יציאה לא טובה של השוער ונגח פנימה. 0:2 בועיינה. בדקה ה-85 קיבלה בועיינה כדור עונשיין לאחר שמוחמד טאהא הכשיל את אחמד סבע, האחרון דייק מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק.

החבורה של שאדי חמודה משיגה ניצחון שני רצוף ושומרת על המקום שלה בצמרת הטבלה, מנגד המצב ברובי שפירא ממשיך להידרדר אחרי הפסד שלישי רצוף ובתקווה שהמאמן החדש, ליאור כהן, יצליח להוציא אותם לדרך חדשה.

שחקנה של רובי שפירא, שלומי מראד, אמר בסיום המשחק: "לא היו לי ציפיות מהמשחק הזה, אבל התוצאה לא משקפת. אמנם זה נגמר 0:3 אבל בקלות זה יכול להיגמר ב0:1 לרובי שפירא. זה מחיר הניסיון".

שאדי חמודה אמר בסיום: "מחצית ראשונה לא הגענו למצבים למרות ששיחקנו מאד התקפי ופתוח מידי, שפירא הגיעו למצבים של אחד על אחד אבל הם לא ניצלו את זה. במחצית השנייה עשיתי מספר שינויים והקבוצה הגיעה למצבים וכבשנו שלושה גולים. אני רוצה לפרגן לרובי שפירא שלמרות ששיחררה שישה שחקני מפתח אז היא נראתה טוב על המגרש". 

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
טברייני
(אוהד שרוף: 02:50 09-01-2022)
גאסן סולימאן , אתה בסיון לכדורגל יבוגד אתה מאמן נערים ב' בטבריה , וכאילו גם בהפועל בועיינה המתחרים שלנו של עירוני טבריה בועיינה אחת מהיריבות בצמרת ואתה מאמן בנערים ב' אצלנו זה שירא החוצפה והטמטום צריכים להעיף אותתך ומהר יחלאה ומעיס לעלות סלפי גם
2
שתוק יא חתיכת טבריאני גסאן סולימאן הוא אח בשבלינו וכל הכפר אוהבים אותו ובכשרל נערים ב אם לא לקח איתו שש(6) שחקנים מבועיינה אך אתם משחקים יא חוצפן יא מגעיל

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?